Aquestes coses es compren amb el cor…jo tinc una Paso antiga, dura, incomoda, mes lenta que la resta, disseny extrany…pero no la cambio per res, es la que jo volia de sempre. Benvinguda!!
hola guapisima y bienvenida al foro, soy rolo749 mi consejo es que te la compres ya y darles por el cul. a los japos, yo te enseñaria lo poco que se como tocar rodilla en rotondas ir a 290 o asi, jajaja es buena moto pero es delicada, sobre todo el embrague,si te gusta adelante,pero ten presente que pesa casi 200k.g. y hay que tener un poquito de fuerza, pero no te preocupes conosco una chabala de el foro que tiene una, en la quedada estubo y muy bien encantada con ella. si quieres saber mas de ella llamame, o nos vemos en las desmocañas y te explico mas. un beso y bienvenida. :uglystupid2:
[archivo adjunto borrado por el administrador]
Molt benvinguda!!!
Hola lambda, moltes gràcies per les teves historietes!!! Dius que la teva parella et va regalar la teva primera gran motu i que te la vas haver de vendre, quina et va regalar si es pot saber??
D’agradar-me com he dit, sens dubte la 749, la monster no és que no m’agradi sinó que sempre m’han agradat mes les sport pero no sé si em pot passar com a tu amb la que et van regalar. Per aixo m’interessa saber que no sigui una moto molt tochu, que li costi entrar en curves…o que per la meva manera de conduir (gens agressiva), em costi de portar.
Vinga que vagi be!! Petons!!!
Benvinguda!
Si es la moto que t’agrada endavant! Si no sempre que en veguis una… pensaras, perque no la vaig comprar!!! :tickedoff:
Cómprate la 749. Dale un tiempo para hacerte a ella, si al final no te ves con esa moto siempre la puedes vender y no pierdes casi dinero, ya que las ducatis apenas se devalúan. Además si compras una monster te tirarás de los pelos cuando te cruces con una 749. Siempre he pensado que es mejor equivocarte y aprender de ello que no atreverte a dar el paso para así no equivocarte.
La meva parella em va comprar una GSXR600 '04. (la meva 1ª moto gran)
Sempre m’han agradat les SBK, peró la meva 1ª gran MOTO, la tinc ara. De moment és la que més satisfaccion m’ha donat.
Benvinguda!!!
Jo de tu, compraria la 749. Com dius, portes temps amb moto. Suposo que experiencia de conducció tens i saps que cada dia es una lluita continua contra cotxes, vianants, guillotines, sorres, etc. Amb seny no tindràs problemes amb cap moto!!! (vamo, creo yo)
Ànims i que la poguem veure aviat, per cert, vermella! Espero dir d’aquí poc i contestant quan diguis que l’has comprat:
:sinfotos:
Siiii, la veritat és que les poques vegades que he vist una 749 per la carretera, no podia deixar-la de mirar…la veritat és que és un perill, distreu massa!!! ;D L’únic inconvenient que li veig és el pes en parat perquè jo visc en un carrer que fa pendent i recordo els primers dies de tenir la NSR i treure-la del pàrking, molts cops el peu em relliscava quan la treia de cul, i patapam!!! :buck2: :buck2: Jajajajaja!!! Boníssim!! La penya que passava pel carrer es quedava flipant! Em veien al terra amb la moto i no entenien perquè!! I és que les poques rascades que té és per això…trist però cert! Però amb el temps, com tot, li agafes pràctica i ara cap problema!
Parlant de la GSXR 600 de la lambda, sempre he sentit parlar que les suzuki van molt bé, i que qualitat-preu són les millors! No sé què en pensareu d’això?! D’altra banda, en principi he pensat mirar-me una 749 però de 2na mà semi-nova, és que…no vegis com piquen!! Però no s´se si valdria la pena gastar-se 3000€ més per una nova, què penseu??
Petons i bon cap de setmana a tots!!! I cuidadín pels que sortiu!!! :police:
Sens dubte.
Pel preu que tenen cremen de puta mare.
Les GSXRs cremen bé… però les Fazers fan unes barbacoes… >:D
;D
Suposo que les 749 de segona mà ara baixaran de preu, en sortir la 1098 molta gent deixa les 999 per una 1098 i molta gent deixa la 749 per una 999 d a bon preu… a més amb la propera (i esperada) sortida de la 848…(o com es digui…).
Pesar, no pesa moooolt, i crec que no tindràs molts problemes, és més estreta que qualsevol tetra, no?
Apa!!!
Teti potser la mes adient per dir-li com va la 749, es la Nekane :o :o. La nekane es una noia que va venir desde el Pais Vasc amb un 749 a la KDD
(jo en vull mes). La veritat es que la noia conduïa moooolt bé, tant en corves com per autovia
. Si penses en portarla com a moto de cada dia…es que es por fer però no t’ho aconsello, massa pesada per moure’t per ciutat :
:
::). El tema dels braços… cony a tots els que tenim una SBK acabem amb els braços cansats, l’embrague… això sí, es dur de cagar però un cop t’acostumes… cap problema. Una altra cosa, segur que amb una monster 695 vas moooolt mes ràpida que amb una 749 en segons quines carreteres, la mostra la tens amb en Yago (Slanneh) porta una multi 620 i si tens collons segueix-lo, jo mateix tinc una 1098 i en els simulacres de la kdd anava de cul pq la carretera del Montseny, s’em quedava petita per la màquina que porto pero sarna con gusto no pica
:D. No pensis que estic intentant convecerte de que et pillis una SBK, simplement si no et pilles la moto que t’agrada,si pots economicament es clar, sempre et quedarà alló dintre… " sí, aquesta molt bé pero si m’hagues pillat la 749…?". Jo hem vaig agafar la 1098 perque m’agradava, no pensant en si li podría treure o no tot el suc (que no li treuré en la vida) però la vaig comprar perque hem va agradar i de moment no la canviio per res.
Aquí estic amb Nekane, li estic ajudant. Va ser a la KDD, feia pujada i tenia problemes per pujar-se a la 749 i mantenir-la per sortir. Li estic posant la pota de cabra, no es veia segura. Suposo que el seu problema és l’alçada al terra…
Ella també a rodat a circuit amb la 749.
http://img172.imageshack.us/img172/5936/nocommentsve8.jpg