Hola a tothom!! Aquest és el primer cop que escric en aquest fórum i crec que estic al lloc ideal.
Porto dels dels 16 anys amb un NSR 125 (ara en tinc 22) però sempre he estat enamorada de la Ducati i penso que ja ha arribat el moment de fer el salt.
La meva idea és adquirir una 749 i per això, i abans de deixar anar la pasta gansa, vull consells per assegurar-me de fer una bona compra (encara que és indutable que ho és, pero ja m’enteneu). Aspectes sobre seguretat, estabilitat, problemes mecànics, facilitat en duur-la a reparar, trobar peces, etc.
Potser és difícil ser objectiu dins un fórum de Ducati però si heu montat altres marques i atenent que sóc novata en la cilindrada, em recomaneu altres models d’altres marques, o Ducati 100%?
És imporant per mi!!
Jo sóc dels que pensa burro grande, es a dir el tema de “la primera moto grossa una 500 per anar fent boca i després…” trobo que es llençar la pasta. La meva opinió es pilla la 749 amb molt de cap, sápigues sempre que portes sota el cul (bé això amb totes les motos) i si la teva il·lusió és uan 749 endavant. No n’he conduït mai cap perrò ha de ser una màquina collonuda.
Està clar que un s’ha de comprar la moto que li agradi però mai estar de més fer algunes averiguacions més que re perquè no cau del cel. Totes les meves preguntes anaven pel fet que tot i que una moto et pugui agradar molt, després no et compensa ja sigui perquè et surti rana et doni problemes mecànics cada dos per tres, que no s’adapti a la teva forma de conducció… no sé, coses que t’acaven agobiant i que fan que te l’acabis venent.
Per això m’agradaria que em poguéssiu donar consells sobre tot el que rodeja una mica una 749.
Si te pasas por las democañas el jueves, alli encontrarás a Don Rolo ;), poseedor de una 749 y que seguramente te aconsejerá muy bien! O sino le puedes mandar un mail directamente.
Es una moto fantástica, como cualquier Ducati, pero por vender menos unidades no tendrás accesorios en la primera tienda que entres.
Pero no te preocupes que accesorios y piezas de recambio tienes, tal vez tendrás que esperar una semana o dos si son piezas poco comunes y tengan que venir de Italia
Talleres oficiales pocos, dos en Barcelona, uno en Sant Celoni y otro en Figueres.
Es una moto bicilindrica por lo que se conduces diferente a una japo, pero tu viniendo de una 125 no creo que tengas problemas, tendrías que aprender igual con una japoneti.
No te lo pienses ni un minuto cuando te subas y notes las vibraciones y el rugir de sus tubos se te quitara cualquier duda que te pudiera quedar.
Supongo que estarás harta de ver videos, pero te pongo uno del youtube.
No se si rolo vendrá con su rola que esta aprendiendo de su dueño y va perdiendo líquidos por los sitios, pero si con una marca japoneti en el brazo.
Lo han marcado como a las vacas. :2funny:
Bé, el canvi d’una Honda 125NSR a una Ducati 749 es bastant important, es podria dir que quasi res a veure. Tindrás molts més baixos, mes estirada i tindrás que acostomar-te a las bicilindricas i al seu funcionament.
Pero, amb calma i sense presas es una moto amb la que pots disfrutar moltisim, perque et permetrá un pasos per curbe amb carreteras sinuoses que las japos ni las han somhiat mai.
Si admets sugerencies, una Monster també sería una moto ideial per fer el pas intermig entre l’Honda i una Ducati com la 749.
Aque tenim ja tres noies amb Monster que et poden donar un cop de má, a nivell de las sevas opinions de com es vá a sobre una Ducati.
opiniones tendras unas cuantas y la mia tambien…
me parece MUY radical el cambio que vas a hacer…respetable desde luego,pero ya te digo…no tiene nada que ver con lo que llevabas.
has llevado alguna vez una moto digamos …de peso?? no me refiero a probarla en una calle,si no a hacer algunas curvillas con ella…
Joer tampoco la asustéis.
Tendríamos que ver cómo lleva su japo tal vez toque rodilla y nos ventila a todos en na. Acostumbrada a un tipo más racing posiblemente no le guste la monster.
Lo mismo que todo el mundo… Un poco radicalilo el cambio. La Monster (si te gusta la estética, claro) es una muy buena opción. Y si quieres una barata… ;D Es broma, pero la verdad que lo mejor es que te acercaras el jueves y verás toda la gama Ducati junta.
Ante todo!! Moltes gràcies a tothom per aquesta recepció i els consells que la veritat, em van de conya!!
A veure, sóc conscient que és un canvi radical però dos pebrots!! Porto 6 anys amb la NSR i no tinc ganes de fer passos intermitjos (que potser seria el més prudent… pero bueno) i esperar tants anys més fins montar la moto que vull. La monster m’agrada pero sempre m’han agradat les tipus sport i no és perquè tingui pensaments en rodar al circuit a curt termini sinó perquè la 749 és bellísssima i prou! Suposu que ningú neix ensenyat i sempre hi ha un primer pas que és difícil però que l’acabem superant tots!! Només us dic que quan em van regalar la 125 als 16 anys, jo ra un moc i els nois de la meva classe es reien, vamos, que ni jarta vino em veien amb una moto “gran”. Fins que m’hi van veure. Al principi, em va fer molt respecte conduir-la però amb un parell de rodades ja estava fet.
De cilindrada gran he conduit una R6 (d’un amic) i ho recordo perfectament perquè l’experiència va ser més que orgàsmica!! I és clar, quan et treuen el caramel de la boca… Chungu oblidar-ho!!!
Bé, jo sóc una de les noies que diu l’ Indian. De més joveneta sempre havia “trastejat” amb motos de tot tipus (grans, petites, scooters,…) De fet vaig treballar uns anys a un taller del sector i ja se sap…
A més a més, tot el meu cercle proper (amics, companys) tenia moto i a casa sempre hi han hagut motos. Així qué, quan va arribar el moment, la meva parella em va regalar la MEVA PRIMERA moto gran de veritat.
Llavors, van comenÇar els “problemes”: en primer lloc no arribaba a terra (de puntetes i així, així); en segon: moure-la en parat (quin suplici, la ca***na com pesa i a més no arribo a terra). El dia que vaig fer les primeres curves amb ella volia morir-me, no em sortia res del dret! Tot ho feia al revés! I quin dolor als braÇos!
Jo sempre havia pensat que no era dolenta conduint i que amb seny i una mica de pràctica TOTES les motos eren “portables”, peró…
Així que vaig decidir vendre-la. (aqui també va tenir molt a veure una mala noticia médica sobre la meva columna que ara no bé al cas). Després d’un any llarg “en dique seco” vaig comprar-me la moto que sempre havia volgut: una Monster620. Qué vols que et digui: maravellosa, fàcil, àgil, divertida. És la millor compra que he fet fins ara!!! I pots anar moooooooooooooolt ràpid amb ella si saps fer-la anar. (en conec uns quants que van molt més ràpids que molts amb “japos” d’última generació).
Facis el que facis, tingues cap. A vegades, el cor ens juga males passades…
Benvinguda Dottorina. Jo també sóc nou en aquest foro, no en ducati ;D i em dedico a aquest món de les motos.
El meu consell com a professional del sectoe és que si realment és vital per a tu començar amb aquest aparell tinguis molt clar el que és i perqué la utilitzarás.
Tindràs 75 Cv + que ara :wideeyed:( si no la portes limitada la NSR)
Per ciutat : una tortura :smash:
embrague en sec, postura moly carregada i no saben les teves mides ;D
Jo penso ,com han dit, que pot ser millor que comencis amb una Monster.
Hey!! Te la puc vendre jo ;D ;D
Jo tinc dos amics que tenen la 749 i un porta més de 40.000kms. Cap queixa important.
Bona moto i et pots divertir molt.
Pensa-t’ho bé i si tens oportunitat próbales.
Ciao!