Bones, algu va a veure el SBK d’Aragó?
Bon día
Doncs si no pasa res, anirem2 nois del foro i un amic més. Sortirem 3 motos del Vallés el dissabte per arribar a dinar a Alcañiz. Per torna imagino que esperarem acabar les carreres, torna al hotel per canviar-nos i sortir, penso que arribarem al Vallés cap allá les 20.30/21h.
Si et vols venir doncs ja saps…
Bon dia nois…nosaltres sortirem divendres per la tarda de Barna…serem 3 ducatis…ens veiem alla i fem unes birres…
Jo no tinc ni idea, es x ajuntarme i comprar entrades, etc.
Em va be dissabte
Alguna novetat? Jo aniria amb la xicota,
Jo aniré tb amb la meva xicota i els altres dos aniran sols. El hotel ja el tenim reservat fa temps i les entrades les agafarem la propera semana.
Aixi que s’apropi el día anem parlam si vols però si et vols venir per nosaltres cap problema
slds
Doncs si em diguessis l’hotel, i lo de les entrades, vindría amb vosaltres si no teniu problema.
Nosaltres anirem a dormir a Fraga…a 80 km a casa d un familiar…pero ens podriem veure alla…segurament anirem.3 motos amb les parelles tambe…les entrades fins l 1 d abril a 35€ amb paddock…a partir del 1 45€
Sobre les entrades quina ubicació? encara em falta trobar lloc per dormir. Alguna recomenació?
Ojalar puguesa venir… pero bueno a montmelo no i faltarem! :smitten:
A tope q anem !