Aprilia Dorsoduro vs Ducati

Molt bones ducaterus !

La setmana pasada vaig tenir l’oportunitat de provar la novísima Aprilia Dorsoduro 750 a la fira motoh!.

Tenint en compte que ja porto més d’un any gaudint de la meva multi 1000 (i fets mes de 13000 km.) vaig pujar damunt l’Aprilia pensant que el seu motor no tindria la contundencia de la meva estimada Ducati.

Doncs bé, res més lluny de la realitat. Només sortir de la fira i enfilar carrer amunt direcció l’Estadi em vaig quedar sorprès de l’empenta del bicilíndric de la Dorsoduro. Collons com tiba !! Impresionant.
No cal ni dir que amb el manillar ample i la part cicle que porta és una maquina de fer corves.
I per rematar porta un selector de tres mapes d’injecció (sport - touring - rain) desde el mateix botó d’arrancada, per triar el mes adient segons convingui. No cal ni dir que a la prova la duia en mode SPORT.

En fi, que la volteta va ser curta i no es pot fer una valoració completa, però la primera impressió va ser tremenda. Segons les xifres oficials rendeix 95 CV pero té menys par que la multi 1000… costa de creure, de debó.

En fi, no li faré el salt a la multi (la polivalencia de la ducati bufeteja a la Aprilia, jejeje), però s’ha de reconeixer la bona feina d’Aprilia amb aquest model i sobretot, en un propulsor que si no fos per que du escrit 750 apostaria calers que era de més cilindrada.

Salut.

Ducati ha d’espavilar depresa :wink:

no és bo que la competència, cada cop, tregui més i millors màquines bicilíndriques que ells.

Arribes a fer-li el salt a la MTS…i ja veureiem, ja… :knuppel2: :knuppel2: :2funny:

Bueno, Ducati siempre ha sido muy consevadora en lo que a motores se refiere. Lo que es increible es que un motor basado en un diseño de la “catapum” siga donado tanta guerra.

Está claro que Aprilia seguro habrá innovado más que Ducati, pero el feeling de Ducati… es único.

Eso es aplicable a cualquier modelo de moto DUCATI

Donç jo a la meva Multi… :smitten: :smitten: :smitten:

Si llegiu la prova de la Aprilia veureu (he llegit un parell de proves a diferents revistes) que es queixen de les suspensions que a ritme fortet van una mica al seu rollo. Aixó amb una moto com aquesta, que no és una Gs500, em sembla un problema bastant important a l’hora de comprar-la.
La Multi no tindrà frens radials però la tia s’aguanta…i DOBLA DOBLA!!! :wink:

si que va bien la multi…

http://static.flickr.com/68/209562411_b50d635a59.jpg

http://www.multistrada.net/images/hp2.jpeg

Vols dir que si proves la hyper no dirías el mateix? (excepte lo dels mapes d’injecció :buck2: )
S’hauría de comparar Dosduro VS Hypermotard.

L’s

Y tanto Santi ;D

No es la mejor en nada pero te aseguro que se defiende bien en todo. Esto no se si se podria decir de la Hyper Tatxas…
En cualquier caso las dos (Hyper y Multi) le dan un buen repaso en parte ciclo a la Dorsoduro.

potser de part ciclo va una mica justa … però ducati peque de simplista i antiquada :wink:

que costaria ficar el nivell de gasolina, els 4 intermitents … i coses més modernes com indicadors de marxa engranada o la tria de mapes … coses que la competència ja té de serie de far molt de temps :\

i com no,baixar els preus de les motos … no pot ser que per 1000€ menys que la meva(preu andorrà), es pugui comprar una Xuxi 600R amb tot més frens radials … que el ciclo és una mica inferior, potser si, però i tot el demés que :\

segueixo opinant, que ducati té sort de tenir “forofos” de la marca, perquè sinó no es menjaria ni els mocs :frowning:

Doncs fa un mes aproximadament vaig poder provar la hyper d’un amic i no em va semblar tan contundent com la Aprilia (a part que a la hyper vas tant endavant que, com a primera impresió, em va donar la sensació de massa nerviosa al ten davanter).

Com diu el “MTS for ever”, es posible que sigui cert el que diuen les proves que a ritme fortet no són gran cosa les suspensions, el que pasa es que provant-la 10 minutets per Montjuich no puc opinar tan a fons. Només va ser una primera impresió.

PD: l’únic que, ara com ara, milloraria de la meva multi és la frenada, un pel insuficient. m’esperava més dels brembo davanters.

Salut.

Amb aquesta pintura guanya molt

http://www.motiamo.com/public/img/20071109_aprilia_dorsoduro.jpg

Pero la que em far bullir la sang…es la Hyper. No se quina serà “millor”, pero amb aixó crec que sería suficient…per un temps clar :buck2:

http://img.moto22.com/2007/02/ducati_hypermotard_00.jpg

Si que guanya ;D