decideixo agafar mi honda-monster per anar a fer un encarrec el divendres i amb aixo de l’estress del pont un senyor decideix saltarse un semafor i jo venia pel meu carril freno i al terra, resultat contusions lleus i moto arrastrada.
estic be pero truco a la guardia urbana doncs el senyor no tenia el rebut assegurança, i al vindre ja lo primer es no dirme com estic sino : los papeles, ve el grup d’atestats i comencen a dubtar de la versio del senyor i meva. per sort el senyor i jo signem un parte amistos , pero la guardia urbana pel fet d’anar sobre dos rodes ja es potencial infractor doncs al acabar la conversa ens avisan de que podrar denunciar d’ofici si intueixen una infraccio
Acojonante Osito … es el pan nuestro de cada dia … y mientras sigan sacando imágenes como las de CHESTE o las de JEREZ por TV., seguiremos siendo los malos de la película. :evil:
Espero que tu te encuentres bien y que tu montura no tenga nada importante.
Doncs, osito… espera’t ara que com arribin els Mossos abans que la urbana, et foten una pallissa ja…
M’enrecordo aquest mes d’abril, que vaig anar en furgoneta amb uns amics a fer un concert a Saragossa.
Al tornar ens va parar la Guardia Civil i ens va posar una multa de 12€ per no se quines lleis de transportistes que desconec.
El tema es que ens la van posar (que era la minima), ens van dir que en 15 dies presentant no se que ens la treien.
I que anessim amb compte, pq si ens enganxaven els Mossos a Catalunya… ens possaven la maxima i “agarrate”…
Sobre lo otro no quiero malmeter, pero en mi caso en la m600 un golf se salto un semaforo (san elias-> balmes) y luego se metio a sanjuanistas sin mirar.
El parte de la guardia urbana era favorable a mi y decian que el responsable del accidente era la otra parte por no respetar preferencia de paso. Te puedo asegurar que yo no estaba para firmar partes amistosos (era pleno julio y no llevaba demasiada proteccion por decirlo de algun modo).
todo perfecto … la otra compañia remolonea, pero me paga la moto, paga a mi acompañante, pero yo no estoy de acuerdo con la valoracion de la p*** forense, voy a juicio y la señora h*** ** **** de la juez empieza a preguntarme que a cuantos metros lo vi, que como no pare, que si llevaba la luz, que si lo vi a 15 o a 18 m … total, en primera instanacia le dan la razon a la otra parte por que la juez considero que perdi el control de la moto por exceso de velocidad … pero por que no se lee el parte de la guardia y se da cuenta de que si los otros se responsabilizan sera por algo???
me pregunto, para que sirve todo si despues llega una persona que no sabe hacer bien su trabajo (basicamente no se habia leido el informe de la guardia urbana, no sabia que habiamos pedido que se presentase el forense y ella lo habia denegado!!! ) … asi que a la audiencia provincial …
en fin … en ciudad con sietemil ojos no es bastante …
otia osito, lo siento mucho, pero lo dicho,mientras lo puedas contar y estes bien, que todas sean como esta nen, porque si encima te llegas hacer pupa de “verdad” …uffffff
espero que tinguis mes sort que jo…jo vaig tenir de frenar perque un taxista va sortir sense intermitent i saltantse una continua i vaig tenir de frenar…sobre molll…i al terra.
la conclusio exes de velocitat per les condicions de la via…fills de P…