Asegurança accesible per ducati 749?

Bones a tots:

El meu nom és Kiko i estic molt interesat en comprar una ducati 749 de segona mà. Una de les coses que em preocupa és l’assegurança ja que només tinc 10 mesos de carnet, 26 anys. Si sabeu d’alguna companyia informeu-me.
Gracies

Si vas a ducati general el primer post que és del pablito, és per mirar seguros mitjançant aquest foro. Sento no poder posar-te l’enllaç directament, però no se fer-ho. :wink:

Yo el mejor seguro que he encontrado es el de “www.assor.es”.Aunque estoy en otra compañia en cuanto se me acabe cambio a esta…por el precio del que tengo ahora pago dos años en la otra :idiot2:

ah m’oblidava Benvingut al foro!

Raul, es facil marque la direccio amb el ratoli ,cliques el boto dret, fas copiar ,despres obres per respondre , fas pegar a on escrius el missatge per respondre :wink:

En AMV sale por unos 800€ :uglystupid2:. Yo flipo, estoy contento de tener una monocilindrica ::), que pastones… yo pago casi 4 años por ese precio en la misma compañía. :smiley:

¡¡¡Pero tu monocilindrica es un hierro que no se mueve del sitio!!! ;D ;D

Jajaja!!! a mi monocilindrica le quitas las pegatinas en recta, pero en curva hay muchas que ya desarian estar cerquita de mi :2funny: :2funny: :2funny:

jaja ;D ;D ;D ;D ;D

mi monocilindrica tb paga 280 ebros al año, con un año de carnet y con trampas…jeejejejejje y en las rectas no me arrancan las pegatinas, directamente las saco yo…pero es una maquina eeeeeeeee

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D