… de part del Jueves
http://bp1.blogger.com/_XcbA9g0Ppvc/R1_5ub9vanI/AAAAAAAAAcM/DW9-mGfZXvM/s1600/FELICITACION.jpg
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
No volen Caldo, doncs dos tasses >:D
… de part del Jueves
http://bp1.blogger.com/_XcbA9g0Ppvc/R1_5ub9vanI/AAAAAAAAAcM/DW9-mGfZXvM/s1600/FELICITACION.jpg
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
No volen Caldo, doncs dos tasses >:D
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Bo bo… molt bo!
No veo na ya te han censurado otra vez? ;D
Es bueno sí… Pero creo que ya están abusando demasiado de la polémica que hubo en su día… Está bien que se proteste por la “censura” en el momento, y con el número siguiente… pero vale ya no? No sé… lo veo poco inteligente…
PD: No soy monárquica, que conste
>:D >:D >:D
el tema ya es cansino, tuvo su gracia pero ya no es lo mismo y que conste que tampoco soy monarquico eh? >:D >:D >:D
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Pues a mi la monarquia ni me va ni me viene y me parto ;D
Dejando de lado la monarquia, estos del Jueves son la óstia
Molt bo, ja veuràs como ara s’ho pensen dos cops abans de censurar una publicació
justa, no és cansí ni molt menys, el que és cansí, és que siguin capaços de tancar una edició i després jutjar i ficar una multa
a partir d’ara, s’ho pensaran, ja que el segrest no ha complert la seva fi sinó que l’hi ha donat, encara, més ales :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
A més, qui és el guapo que és capaç de saber qui està representat a la caricatura :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: l’advocat ja no podrà demostrar res >:D >:D >:D >:D >:D
L’s
p.d. això no te res a veure en ser republicà o no sinó en si les institucions, tenen els mateixos drets que els ciutadans o no
En tot cas…BON NADAL A TOTHOM
eso, BON NADAL¡¡¡¡
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
BON NADAL A TOTHOM
;D ;D ;D ;D
Bon Nadal a tothom ¡¡¡
;D ;D ;D ;D
Que originals que som, cagunlóspedrer…jo afegeixo el tema de felicitar l’any nou amb:
FELIÇ ANY NOU!!! :2funny:
feliç any nou a tothom :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Bones festes
BON NADAL,FELIÇ ANY NOU I ESPEREM QUE EL 2008 SIGUI MILLOR
QUE L’ANTERIOR, UNA ABRAÇADA PER A TOTS/AS.
Feliç any a tothom!!!
com ha degenerat el post :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
bon nadal i que l’any vinent, baixi l’Euribor :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: