Bon Nadal ...

… de part del Jueves

http://bp1.blogger.com/_XcbA9g0Ppvc/R1_5ub9vanI/AAAAAAAAAcM/DW9-mGfZXvM/s1600/FELICITACION.jpg

original

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

No volen Caldo, doncs dos tasses >:D

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Bo bo… molt bo!

No veo na :frowning: ya te han censurado otra vez? ;D

Es bueno sí… Pero creo que ya están abusando demasiado de la polémica que hubo en su día… Está bien que se proteste por la “censura” en el momento, y con el número siguiente… pero vale ya no? No sé… lo veo poco inteligente…

PD: No soy monárquica, que conste :smiley:

:smiley: >:D >:D >:D

el tema ya es cansino, tuvo su gracia pero ya no es lo mismo y que conste que tampoco soy monarquico eh? >:D >:D >:D

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Pues a mi la monarquia ni me va ni me viene y me parto ;D

Dejando de lado la monarquia, estos del Jueves son la óstia

Molt bo, ja veuràs como ara s’ho pensen dos cops abans de censurar una publicació :smiley:

justa, no és cansí ni molt menys, el que és cansí, és que siguin capaços de tancar una edició :wink: i després jutjar i ficar una multa :wink:

a partir d’ara, s’ho pensaran, ja que el segrest no ha complert la seva fi :wink: sinó que l’hi ha donat, encara, més ales :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

A més, qui és el guapo que és capaç de saber qui està representat a la caricatura :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: l’advocat ja no podrà demostrar res >:D >:D >:D >:D >:D

L’s

p.d. això no te res a veure en ser republicà o no :wink: sinó en si les institucions, tenen els mateixos drets que els ciutadans o no :wink:

En tot cas…BON NADAL A TOTHOM

eso, BON NADAL¡¡¡¡

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

BON NADAL A TOTHOM :wink:

;D ;D ;D ;D

Bon Nadal a tothom ¡¡¡ :wink:

;D ;D ;D ;D

Que originals que som, cagunlóspedrer…jo afegeixo el tema de felicitar l’any nou amb:
FELIÇ ANY NOU!!! :2funny:

feliç any nou a tothom :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Bones festes

BON NADAL,FELIÇ ANY NOU I ESPEREM QUE EL 2008 SIGUI MILLOR
QUE L’ANTERIOR, UNA ABRAÇADA PER A TOTS/AS. :wink: :wink:

:smiley: :smiley: :smiley:

Feliç any a tothom!!!

com ha degenerat el post :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

bon nadal :wink: i que l’any vinent, baixi l’Euribor :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: