bones noticies.... VIDEO

que tal ducatistas!!

us imformo que ma trucat el meu amic cabrón-imformatic aquesta tarda i ma dit que el video esta acabat, lo que esta tenint probles per comprimirlo per poder-lo pujar a internet.

el cas esque demà nire a buscar el dvd amb el video acabat i he pensat que estaría molt be portar-lo aquest dijous a les desmocanyes i si alguna alma caritativa tingues un portatil portar-lo i veurel tots plegats… sino ja portare algunes copies en cd perque us les aneu rulan xk ja fins i tot em sap greu tot el que s’esta retrasan això!!

igualment soposo que en no molt de temps estarà comprimit i penjat al youtube,

si us sembla bé em pasaré sobre les 9 el dijous x allà!

:wink: :wink:

Podríamos subir a la sala de arriba igual que en el primer aniversario. Con la pantalla y el proyector y hacer sesión de video.

L’sss

Yo podría hacer unas cuantas copias del video para el jueves.
Si puedes quedar llámame 654394801

:wink: :wink: :wink:

arf arf arf

Salu2

:batman:

q guay… ::slight_smile:

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Vinga, Uri, a veure si a la fí aconseguim veure el famos video de la IV KDD de Barcelona. :wink:

De puta madre!!! Yo puedo poner el portátil :wink:

:wink: :wink: :wink: :wink:

Jo no pudre anar el dijous… una alma caritativa que em faci una copia :cry: :cry:

L’sssssssssssss

PENGEU EL VÍDEO ON SIGUI >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

que jo passo de passar per les desmocanyes :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Estic amb tu Xavi! >:D

Pero algun día habra que pasar,no??? :frowning: :frowning:

Hola, soy el amig informático cabrón del Uri.
Si me hubieseis pagado, habriais tenido el video en tres semanas 8)
Pero mira, como no ha sido asi, lo he ido haciendo a tirones a medida que me inspiraba y asi me ha quedado el video echo un poco como a fuego lento :wink:

Puedo decir con toda segurdad que vais a flipar :coolsmiley:

Saludos!

Yo quiero una copia :smiley:

Antetodo muchas gracias por la currada :wink:… una pregunta…como está el tema para colgarlo ?, es posible comprimirlo lo suficiente como para subirlo a Youtube? lo digo porque habrá peña, como yo, que lo tendrá chungo para ir a las desmocañnas además de todo el mundo del resto de zonas del foro que estará también ansiosa por ver tu obra :slight_smile:

Como por ejemplo yo mismo mismamente yo … por ejemplo :buck2:

Salu2

:batman:

ei el tema per penjarlu esta complicat degut a que el video es de 11 minuts pero OCUPA 2,6 GIGAS!!

el colega ho a intentat forces vegades pero lo maxim que a conseguit es una calitat que fa pena, pero continuarà intentant… nose, si hi ha algun altre imformatic per aqui…

jo dema compraré uns cuants dvd’s i portaré 5 o 6 copies a les desmocanyes, per cert el tema de veure el video allà com ma dit jose que veu fer a la sala de dalt, es posible???

algú sap qui ho va organitzar¿?

pd: a molt malas si el video no es pogues comprimir ja que jo m’he compromès m’encarragaría de, amb temps, anar grabant dvd’s i emviant-los per correo a tots els que van asistir a la quedada, no se m’acut una altre solució i VULL que tothom ho pugui veure!

bueno espero respostes, un abraç!

11 minuts de video 2,6 giges??? :smiley: ho deu haver fet a una qualitat bestial. Es pot comprimir segur, la veritat es que jo fa temps que no toco programes d’edició de video, pero amb l’Adobe Premiere segur que ho podrem sol·lucionar, ja intenarè mirar com podem fer-ho… :slight_smile:

Uri quan estiguis per Vilamajor algun cap de setmana m’envies un privat i quedem… perque a mi mes dificil anar a las desmocanyes :tickedoff: i tinc ganes de veure el video ::slight_smile:

PD donali les gracies al teu amic per la currada :wink:

EMULA >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

ya tengo ganas de verlo :wink: