Caida en el doll

Ayer estuve por moto 2, y me comento Lluis que un chaval de borjas

con una DUCATI 748, tuvo una caida, con rotura de hombro y brazo

si mal no recuerdo, alguno lo conoce o sabe algo mas???

Espero que no sea mas grave la cosa,cuando oyes eso te acojonas!!!

L’sssss

Jo vaig ser-hi el diumenge al matí, esmorzant a la Baronia i no vaig veure ni em vaig enterar de res.
L’unic que hi vaig veure va ser una MTS1000 que va marxar quan arribaba jo i una 900SS amb termignoni d’un noi de Mollerussa, espero que no sigui ell el que ha caigut.

De totes maneres espero que no hagi estat res.

Juer, vaya mal rollo … el pasado domingo estuve a puntito de subir por aquella zona, pero me quede a mitad de camino, justo en Camarasa. No vi ni me enteré de nada hasta hoy. Imagino que ´ste chico debe de ser un habitual, que lleva una 749 con decoracion FILA y solía “hacerse” el Doll varias veces a lo largo de la mañana. Lamentable leer cosas así.

Clauuuuu :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Salut!!!

Com et va noi??? M’ alegra veure que estas be, la susi que tal???

Maquinon no??? A veure si ens veiem un dia y xarrem una mica.

Aquest noi de l’accident, te que ser bastant jove, yo conec al seu pare,

corria en clasiques a la meva epoca,es diu Bardia de apellit y son de

Borjes Blanques.

L’sssssssssss

¿suposo que no serà el que diu el DucaToni? al de la 749 Fila si que el conec i crec que es de Bellcaire.
El que dius de la 748 de Borges no se qui es.

Això, a veure si ens veiem, encara que cada dia faig menys carretera, vaig comprar aquesta moto per anar al circuit, però com que es de segona ma, està matriculada i encara em queda mesos d’assegurança, ademés la companyia em manté el mateix preu amb la 1000, però la primera idea era no assegurar-la.