Caiguda del Drno a montmelo!!!!

Buff, la veritat és que portem una temporada de merda, sí que es veritat… De totes maneres el Raúl està fet un “toro”, no tinc dubtes que el trobarem dintre de res un altre cop fent feina :wink:

Recupera’t aviat Raúl!! Necessitem assesorament per les BBQ’s circuiteres! :wink:

PD: La part positiva de tot això (ja se que al Drno no li semblarà) és que per molta gent del circuit l’accident va ser fatal. És bò que no fos així, tot i que fos el Drno. Avuí m’ha trucat un amic que va estar allà però no sabia la moto de l’accident

Recupera’t aviat Raúl!! Necessitem assesorament per les BBQ’s circuiteres! :wink:

Collons Raúl !!! em sap molt greu nen… espero q et recuperis molt aviat de l´ensurt, pots comptar pel q calgui amb mí i x extensió sens dubte amb tota la penya. No tinc ni ideia de com ha sigut, encara no he pogut parlar amb ningú… de totes formes et faig arribar tot el meu suport i ànims x q aviat tornem a veuret “in action”. I com diu el meu compi, fes el favor d´ajudar-nos amb les bbq, s circuiteres q d´això en saps llatí.

Repeteixo, cuida´t molt i cuida a la montse q de ben segur es va enportar un bon susto la pobre.

Una abraçada de cal deu company !!! :wink: :wink: :wink:

Disculpa nen amb les preses le canviat el nom a la teva dona…petons Anna !!!

Molts ànims Raúl!
Ara toca recuperar-se amb calma i fer bondat, ja veuràs con d’aquí poc tornes a donar guerra! :wink:

I gràcies per la informació Marc!

PD: (tot hi que no és important comparat amb l’estat del Raúl, i partint de la base que ell està bé i millora favorablement… com va quedar la 848?)

Ànims Raul!! A recuperar-se ben aviat!! :wink:

i gràcies Marc per mantenir-nos informats!

Molts anims Raul desde Valencia

:wink:

Recupera’t aviat!!!

Esperem veure en breu la teva passió i il·lusió.

PD: Sabent que evoluciones favorablement, si tens la moto al Circuit, puc anar-la a buscar… estic a 500 metres.

Compta amb mi si necesitas ajuda… :wink: (Catañol de 1º :P)

Moltes gràcies companys!!! :wink:

La moto és a Figueres, es va pujar el mateix dia!

Bones gent…abans de res donar tots els anims del mon per en Raul, i tambe per la seva gent, ja que no es mai agradable passar per aixó, pero sobretot ANIMS!!! :wink:

Tambe volia agrair en Lluis, en Dani i especialment en Retro - Marc, per que son els companys que tots voldriem tenir :wink:, ja que es varen portar genial en tot moment i es varen preocupar de tot! . Si ho dic així es per que jo hi era i ho vaig viure tot en primera persona. Aquest diumenge vaig tenir la sort de coincidir a montmelo amb en Raul, en Marc, en Dani i en Lluis, sense coneixre’ns personalment, ens varem coneixer de seguida. Varem compartir BOX (donava just veure aquell Box…748, 848, 998, 1098, GT1000, R6R Flower Power…erem l’enveja de tots els BOX :smitten:) El mati anava de fàbula, i tots disfrutavem de veritat… aprenent i disfrutant. Pero va passar l’ho que tots sabeu :sad3: :sad3: i la pista va passar a segon pla, la nostre maxima preocupació era en Raul. Per aquestes coses no estem mai preparats pero repetixu l’ho que ja he dit abans…es genial tenir gent com ells al teu costat. Sobretot en Marc va ser brillant… tot i no tenir el seu telefon mobil, va preocuparse de tot i de tothom. Dir que va ser un moment dificil, (qui ho ha viscut sap de què li parlu) pero en Marc va ser capás de lligar-ho tot i de fer l’ho que calia en tot moment :wink:.

En Raul pot estar content de tenir gent com vosaltres al seu costat. :angel:
Se que poder en Marc dirà que m’he passat pero, jo era alla i crec que es mereixia aquest petit reconeixement. Gracies Marc.
Una abraçada a tots i tingueu-nos informats en tot moment. :wink:
ANIMS RAUL !!! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :wink:

L’s!!!

Muchos animos Raul!!
Esperamos verte pronto dando guerra. Nos vemos en las desmos!!
V’s

collons raul!!! kin ensurt!!!..la mare k et va…anims i a recuperar-se!!!

Anna si necessiteu algo…ja ho sabeu…

i raul…no et desfaras de nosaltres facis el k facis… volem veure t ballar a sobre la barra un altre cop!!!
(sino k faran la ducatigirl i en mondra sense tu??)

marc : no cambiis :wink:

MÉS BONES NOTICIES!!!

Avui a la tarda o demà al mati pujen a en Raul a planta!!! sens dubte la millor revetlla de la meva vida!!!

ANIMS RAUL!!!

PD: Xiuet crec que tots haguéssim fet el mateix pero gràcies per tot!!!

SALUT I BONA REVETLLA A TOTHOM!!!

Vinga Raúl, que no sigui res. :wink:

P.D. Guardeu un mica de coca y cava per ell, que no es quedi sense Sant Joan. :smiley:

bona notícia! :wink:

vinga company…que aixo ja ho tens superat.

molts anims.

:wink:

Fuerza Raul!!!
Que te mejores.Pronto nos vemos de nuevo encima de la moto :wink:

:wink: :wink: :wink: :wink:

ostia raul, quina putada!!! molts ànims i recupera’t aviat!!!

Força!!!

Com ja t’he dit en un altre forum…

Recuperat!!!

Que un dia d’aquestos vindrem a Figueres i et volem veure al bareto de davant el taller de l’Àngel. :wink:

Desde Tremp i La Seu, una Abraçada a tu i a l’Anna!

Marta i Jordi