Boneees! 
M’ha comentat un amic que la setmana vinent s’inaugura el Circuït de Castellolí… ;D
Donç també m’ha comentat que si fas la preinscripció com a Soci (que no vol dir que t’hagis de fer), el dia de la inauguració tens dret a fer la rodada de forma gratuita… :
No se si finalment ho faran, però per si de cas, jo ja l’he fet. Us penjo l’enllaç. http://www.racingdc.com/sociss.php
Feu una ullada als traçats…quina pinta! 
Només 1,3 km?? Tenía entés que seria més gran. Potser es que encara no està acabat?
Aquest és el circuit de Mini-motos, supermotard, etc que ha construit la empresa del pare d’en Dani Pedrosa. L’han fet al mig del traçat de velocitat. L’altre, el bo, encare no está asfaltat. Sembla ser que hi han problemes de subvencions i no arriben.
Haurem d’esperar…
Doncs jo me l’he miat i no l’acabo de veure… amb tants revolts, variants i tal … no se que dir. Sembla una mica “ratonero” no?
Gracies a tots!!!
Lo del circuit, encara no està llest. No patiu que deseguida que estigui acabat m’informaràn pero va per “llarg”. Fa temps que van acabar el pont però sembla que no arriben les peles pel més important… l’asfalt.