Comprar Arlen Ness (Andorra)

Hola família, va sent hora de renovar la equipació i tinc força clar que repetiré marca, concretament Arlen Ness, encara que també m’interessa Rev’it. Desprès de contactar amb Motosprint (Andorra) que és on vaig comprar el meu anterior mono, us puc dir que no tenen el que estic buscant, per tant agrairia als companys d’Andorra i als d’aquí que ho puguin coneixer, que m’informessiu de possibles botigues on puguin tenir monos de la marca Arlen Ness o Rev’it.

Gràcies. Salut!!

El Arlen Ness està practicament desaparegut d’Andorra.
Pots trobar el REVIT en AMR que és una tenda francesa que igual que motosprint te la distribució de REVIT.
La tenda esta situada un poc més cap amunt de la de Motosprint.
Però et recomane que mires la seva web.
Per curiositat pega una miradeta a Andorra 2000 que està en el PAS DE LA CASA…potser tinguen l’arlen ness

Kram,en AMR andorra había Arlen Ness yo compre allí hace años uno.
También tienen un apartado de outlet que según el modelo que busques si es pasado podrias tener suerte.
Ala un saludo paisano jajajaja.

Eiii, merci per les aportacions, el tema de preguntar és pq ja he contactat amb les botigues que m’indiqueu i en stock no tenen res, s’ hauria de fer una comanda directament pero clar, aquí és on tenim el problema, si no em puc probar el mono no sé quina és la talla que necessito, crec que és una peça prou important com per que la talla sigui l’adient. Gràcies