Curs de Conducció de Ducati a Montmeló 9 Juliol

Hola a tots,

El proper 9 de Juliol es fará un curs de conducció organitzat per Ducati RPM Expert a montmeló, jo ja hi estic apuntat. Aquí us passo varies raons per fer-ho:

• Pel circuit que es collonut. :wink:
  • Per trobar-nos de nou i fer petar la xerrada. :smiley6600:
  • Per veure la sport classic del Pere. :o
  • Per veure la 996 recentment adquirida del Vil :smitten:
  • Per veure que ja no tinc els DB Killers als meus termis que tant conyeta vaig patir el dia de la KDD :coolsmiley:
  • Per provar una 1098 o una hipermotard, els que tinguin pasta. :uglystupid2:
  • Per millorar la conducció. :police:
  • Perque és una de les millors maneres de gastar 360 euros :cry:
  • Per aconseguir fotos impressionants com les del Willow 8)

Bé, prou que això sembla l’anunci de cocacola.

Espero veure-us a molts per allà.

Una abraçada i salut!!!

interesante, aun no he entrado en circuito y la verdad es que no me iria nada mal hacer un curso de conduccion, podrias dar un poco mas de informacion? :slight_smile:

Me cago en to :tickedoff: No era el 16?? :frowning:
El 9 no puedo ir :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:

je, je, Pep, ets un crack!!! :2funny: :2funny:

tens una 996 Xavi???!!!

Ensenya-la pirata!!!

Apa, que no ho tenies amagat ni res Xavi !!! :-X

Ni una paraule a la KDD, ja et val … :knuppel2: :knuppel2:

Es tracta d’un curs oficial de ducati organitzat per RPM Expert. La durada es de les 9:00 a les 18:00 aproximadament i crec que per un total de 70 persones, ni menys de la meitat que un dels cursos ZK.

El preu son 380 euros amb un 5% de descompte si tens una ducati. Hi poden asistir altres marques.
Existeix la opció de fer el curs amb una Ducati 1098 o una Hipermotard pero val 500 euros més i una fiança de 3000 euros :idiot2: :idiot2: :idiot2: :idiot2: :idiot2:

És el primer curs de Ducati al que vaig i n’espero molt tenint en compte el preu. He estat a un de BMW i la veritat es que la organització en general era genial. Els de ZK, he estat a 2, son bastant més caotics, molta gent, caps calents que se l’arriben a fotre dues vegades en dues tandes seguides, amb un catering que està entre desastrós i una autèntica merda :tickedoff: pero val de 120 a 100 euros menys.

Pep, estic completament d´acrod amb tu respecte als cursos de ZK, molta gent i només de cara al negoci.

llástima que el 8 estem a Alcarràs i dos dies seguits és massa.
Nosaltres hi anem el 5 d´agost a Montmeló amb ZMR, algú mes? ( ara semblo l´Eugeni :grin3: )

Va ser tot molt ràpid i gens premeditat, a la kdd ni m’havia plantejat el tema encara!!! Albert, a veure si ens veiem ara al circuit amb les noves montures :smiley: :wink:

Home Vil, ja ens trovarem a la carrera d´Alcarràs, ara amb la makina que t´has ajenciat no et veure ni en el moment de sortir de boxes cabronàs ;D ;D

Uyuyuyuy, no em diguis que participarás a la cursa d´Alcarrás amb el teu germà. :o :o :o
Si és aixi me n´alegro molt i a deixar el pavelló ben alt que ja m´han comentat que ultimament rodeu molt més ràpid. >:D ^-^
Vinga ens veiem d´aqui uns dies. :wink:

Vils4r amb una 996? :coolsmiley: impressionant!!!..Xavi ja estàs penjant alguna foto, no?
Que catxocabró estàs fet… :knuppel2:
Per cert…felicitats, no?