El proper 9 de Juliol es fará un curs de conducció organitzat per Ducati RPM Expert a montmeló, jo ja hi estic apuntat. Aquí us passo varies raons per fer-ho:
Pel circuit que es collonut.
Per trobar-nos de nou i fer petar la xerrada. :smiley6600:
Per veure la sport classic del Pere. :o
Per veure la 996 recentment adquirida del Vil :smitten:
Per veure que ja no tinc els DB Killers als meus termis que tant conyeta vaig patir el dia de la KDD :coolsmiley:
Per provar una 1098 o una hipermotard, els que tinguin pasta. :uglystupid2:
Per millorar la conducció. :police:
Perque és una de les millors maneres de gastar 360 euros
Per aconseguir fotos impressionants com les del Willow 8)
interesante, aun no he entrado en circuito y la verdad es que no me iria nada mal hacer un curso de conduccion, podrias dar un poco mas de informacion?
Es tracta d’un curs oficial de ducati organitzat per RPM Expert. La durada es de les 9:00 a les 18:00 aproximadament i crec que per un total de 70 persones, ni menys de la meitat que un dels cursos ZK.
El preu son 380 euros amb un 5% de descompte si tens una ducati. Hi poden asistir altres marques.
Existeix la opció de fer el curs amb una Ducati 1098 o una Hipermotard pero val 500 euros més i una fiança de 3000 euros :idiot2: :idiot2: :idiot2: :idiot2: :idiot2:
És el primer curs de Ducati al que vaig i n’espero molt tenint en compte el preu. He estat a un de BMW i la veritat es que la organització en general era genial. Els de ZK, he estat a 2, son bastant més caotics, molta gent, caps calents que se l’arriben a fotre dues vegades en dues tandes seguides, amb un catering que està entre desastrós i una autèntica merda :tickedoff: pero val de 120 a 100 euros menys.
Pep, estic completament d´acrod amb tu respecte als cursos de ZK, molta gent i només de cara al negoci.
llástima que el 8 estem a Alcarràs i dos dies seguits és massa.
Nosaltres hi anem el 5 d´agost a Montmeló amb ZMR, algú mes? ( ara semblo l´Eugeni :grin3: )
Va ser tot molt ràpid i gens premeditat, a la kdd ni m’havia plantejat el tema encara!!! Albert, a veure si ens veiem ara al circuit amb les noves montures
Uyuyuyuy, no em diguis que participarás a la cursa d´Alcarrás amb el teu germà. :o :o :o
Si és aixi me n´alegro molt i a deixar el pavelló ben alt que ja m´han comentat que ultimament rodeu molt més ràpid. >:D ^-^
Vinga ens veiem d´aqui uns dies.
Vils4r amb una 996? :coolsmiley: impressionant!!!..Xavi ja estàs penjant alguna foto, no?
Que catxocabró estàs fet… :knuppel2:
Per cert…felicitats, no?