Defecto de fabrica Ducati 1098

Hola a tots/es

Em semble que tinc la negre, a part del problema de l’arranc de la ducati 1098 s’hi afegeix defecta de fàbrica de la corona. Pel que sé no és en tots les fabricades.
Al fer la priemra revisió m’han comentat que em tenien de mirar si la meva era una de les remeses defectuoses.
Si algú fa poc a comprat una 1098 que es posi en contacte amb el seu concesionari.

Salut i Gasss, espero que tingueu més sort que jo.

Ostres!!! quina mala sort, no? ara has de mirar que te la deixin impecable!!!

Multistrada,
espero que me la deixin bé, m’estic plantejan molteas coses i si ara no me la deixen bé poder l’hauran de confitar-se-la amb patates.

Creus que és gaire normal tenir tants problemes? o és que simplement sóc una mica gafe.

Gracies

Matoll 1098

Que fort no??
Amb la de calers q val i resulta q surten amb defectes?!?! >:( PPPPffffffff!

Bé, q tinguis sort i q te la deixin impecable… més els val!

ejem ejem,ke tinguis sort nano,

ostia, es una molt gran putada si ja an de remenarla. ke tinguis sort i te la deixin com el primer dia. :wink:

Sort…però sobre tot paciència que la moto s’ho val! :wink:

Suerte!!!Aunque la verdad es que con la pasta que vale…

te recomendaria que fueses paciente,y que cualquier chorrada que le notes te la arreglen,no se si es un caso puntual o habitual,pero teniendo la garantia y 2 años por delante no desesperes…es una moto guapisima y que tiene que ir bien…

y la de alarios con nosequé del cigüeñal…

mierdamotositalianas :wink:

Ei Alex, no me asustes mas, que lo del cigüeñal son palabras mayores.
No me jodas :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Gracias igualmente

Saludos Matoll 1098

Salut i Gassssssssssss

Hola Matoll, no es por desanimar… desanimar por desanimar no… ahora si hay que desanimar se desanima y punto…

Ahora en serio que el tema lo merece. Ten muuuuucha paciencia con esta moto porque si eres de los de tener mala suerte( yo por lo visto lo he sido) te tocara sufrir. Yo te puedo garantizar que he tenido todo lo que podia tener esta moto y aun asi no me arrepiento de habermela comprado. Eso dice mucho. Ahora, …te tocara pelearte con mas de uno. Pasate por el post http://www.ducatistas.com/component/option,com_smf/Itemid,57/topic,31044.msg721944/#new
que hay tines donde leer. Ponte comodo.

De momento no se exactamente que es lo que estan mirando pero tiene algo que ver con unos rodamientos del cigueñal creo entender. Ya lo confirmare.

Ahora, hay gente que no le ha pasado absolutamente nada y eso si es tener buena suerte. Asi que animo y suerte…muuucha suerte.

Hola Alarios, me sabe mal al igual que a mi jode un poco este tema, pero de momento ya me estan cambiando todo lo que tiene de cambiar y espero que no le pase nada mas. Lo que me preocupa es que aún no le he metido naña a la moto y no se si cuando le meta caña va a aguantar.
De todos modos con el ánimo que he tenido desde el foro y que el concesionario ducati me a respondido a la primera creo que de momento no me puedo quejar mucho.
En fin, gracias y un saludo

Matoll 1098

Salut i Gassssssssssss

Coño ¡¡¡¡

Menos mal…¡¡¡¡¡ veo que en las Ducatis modernas aun persiste el autentico y genuino espiritu ducatista… que hay que sufrir… que se nos estaban amariconado estos italianos joder ¡¡¡¡¡ :smiley:

matoll1098, deseo que no sea nada y que se arregle el tema. :wink:

Lo de la corona es para curarse en salud, parece ser que en alguna unidad (me parece que circuitera) ha tenido problemas y mas vale prevenir que curar.
Lo demás espero que se solucione pronto y puedas disfrutar del maquinón

Em va passar algo semblant amb la s2r i toca molt els pebrots i lo meu va ser serios (una politja de la corretja de distribucio va decidir fer un “viatge”) resultat: un cilindre clavat i culata per canviar :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: ara despres de 1 any i mig i 7mil km cap problema ,o sigui que no desesperis que aviat farem la collada :wink:

Bones a tots/es,
Ei, Teticoheti, Compostolo i Drno, pel que sé, dimarts o mimecres que bé ja la tindran acabada, espero que en breu ja pugui disfrutar de la meva encantadora 1098 evidentment amb vosaltres fent la collada o el que calgui.

Fins aviat i molta, molta, molta SALUT I GASSSSSSSSSSSSSSSSSS

Matoll 1098 :wink: :wink: :wink: :smiley: :smiley:

Molt bona noticia ¡¡¡¡ :wink:

El cunyat de una companya de la feina la setmana passada la moto es va quedar clavada en menys d’un any

Crec que té tots els punts de ser de les que tenen el defecte.

A veure que li diuen.

Quina mala sort.

Ei Yovel,
Ja m’explicaràs que li diuen al cunyat de la teva cumpanya, espero que no li passi el mateix que m’està passant a mi, no li desitjo a ningú. La meva encara no té ni 3 messos.

Gràcies de totes les maneres.

Salut i Gasssssssssss

Matoll 1098