Democanyes tarragonines!

A petición de Ducatiboy916, aquí van esas fotikis de las desmocanyes del pasado jueves… :wink:

http://img86.imageshack.us/img86/1605/ayearyakk7.jpg

http://img207.imageshack.us/img207/3998/taoe8.jpg

http://img207.imageshack.us/img207/7841/traeyteuu0.jpg

http://img207.imageshack.us/img207/2175/tastaewrtmb6.jpg

Y que buena es esta Elektra!!! :wink: :wink: :smitten: ^-^ :wink:
Menos mal que aun queda gente con corazon que se apiada de inutiles como yo… :smiley: :buck2: :smiley:
Si esque…Mira que no saber colgar unas fotillos a estas alturas…Lo se lo se…Estoy hecho una calamidad!Je!Je!

No querias fotillos multistrada?Pos ala!Ahi las teneis!
La lastima es que a esta hora,solo eramos cinco.Pero os aseguro que luego llego mas gente.
Verdad Popins?Y Juanmi?Y bueno Agusti,y Ezekiel…
Pero bueno si dios quiere,mañana hbra record de asistencia!
Sino ya sabeis ducatistas de tarraco… :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :tickedoff: :tickedoff: :police: :2funny:

Saludos a todos y gracias de nuevo Elektra!

Esto no es amenazar verdad? solo incentivas la participación e invitas a la asistencia amablemente, no? :2funny: :2funny:

¿Amenazas? >:(

Nada de eso. Nosotros no amenazamos… solo cumplimos las promesas hechas… :coolsmiley:

:knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Claro que no hombre!Nosotros no amenazamos a nadie! >:D >:D >:D
Pero vaya que si no te vemos mañana… :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Venga saludos! :wink: :wink:

Gente!Va a ser que hoy no puedo venir!Tengo el creto deformao que asusto! :cry: :cry:
Con esto de la muela del juicio stoy que rabio.Ademas no puedo tomar alcohol.Asi que hasta la semana que viene y perdonadme la ausencia.
Que lo paseis bien! :wink: :wink: :wink:

Molan las fotos :wink:

Oye, si bajamos los de Barna, me parece que van a tener que hacer la terraza un poquito más grande, no? ::slight_smile:

No te preocupes Alex que donde caben cuatro…
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Em Sembla k han fet una bona eleccio, el k passa k a l´hivern estara una mica ple ja k a la terrassa no s hi pot estar k fa una mica de rasca!!!

Per que no li dieu al Boreibi que hi vagi? ^-^

:smiley:

el proximo jueves me apunto a ver si se anima esto
aunque de momento no vaya en la super748
todo se andara jejejeje

Bueno!Menudo pastel de desmocañas el jueves 21!Osea este! :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:
Menos mal del personal de Agusti motos y familia porque…
A ver que pasa con esos nuevos que tenian que venir! :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: >:D
Siesque…la peña ve dos nuves juntas y le entra el yuyu! :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Nada que espero ver el proximo jueves una mayor participacion! :knuppel2: :knuppel2:
Eh snguiniu! :knuppel2: :knuppel2: >:D >:D
Eh dukeyellow! :knuppel2: :knuppel2: >:D >:D

No os lo tomeis a mal eh…que yo soy asi de uason! :2funny: :wink:

Demà 28 ens veiem a les desmocanyes :wink: :wink:

TRANQUIL NOI…PACIENCIA…JA SORTIRA JA ;D ;D :wink: :wink:

Aviso a navegantes de la zona Tarragonina. Recordeu que les desmocanyes a partir d’aquesta setmana seran el divendres al mateix lloc (melbourne).
Animeu-vos a venir tothom :wink: :wink:

A veure gent…Que us pasa que no veniu a les desmocanyes!? :knuppel2:
Que hem de donar algun incentiu?Si el melbourne esta ple de mosses maques home! :2funny: :2funny:
I hi ha birra! :2funny: :2funny:
I alguna que altra ducati! :2funny: :2funny:
Es que al final es perdran les desmocanyes tarragonines!I ostia!Amb el que ha costat tindreles…

Va animeuvos a coneixer gent del foro!

Rafagues a tots!

Molt bones boy, :wink:

Una coseta, el fet de que siguin divendres no creus que frena a la gent. Ho dic perque els divendres la gent acostuma a quedar amb els seus amics, colegues, parelles, bla, bla, per sortir… Eh, que no sé però és el que penso. ???

Per la gent que llegeixi aixó i encara no ha passat per les desmocanyes els voldria dir que:

Ànims!!! :wink:

Pot ser que penseu que qui ho fa són una colla de friquis, malalts de moto, flipadets… NOOOO, les desmocanyes estan pensades perque la gent del foro (en aquest cas de la zona tarragonina) us podeu juntar, veure, conèixer, parlar dels vostres mecànics, rutes, anècdotes, dubtes, motos, películes, acudits, del que vulgueu!!! Fareu nous amics, us ho garenteixo!!! 8)

Molta sort per les desmocanyes a Tarragona !!!

Gracias pr el interes Lobo.Pero lo de cambiarlo de dia surgio a raiz de que los jueves no aparecia nadie.En cambio los viernes almenos se punta la gente de Agusti motos.Asi almenos se ven ducatis y un par de ellos estan en el foro.Ezekiel y popins.
Ademas esque los dos unicos “abonados” fijos a las desmocañas,que somos monsterbass y yo,no podiamos ir los jueves.Asi que…
Y a ver.Monsterbass y yo tambien salimos los viernes o hacemos nuestros planes.Pero las desmocañas son a las ocho.Creo que hacer una birra no es perder tanto tiempo…
Nu se… ???
En cualquier caso gracias! :wink:

Jo es que no tinc temps. Sé que sona a excusa barata :2funny:, pero baixo d’estar tota la semana a BCN i clar, entre la novia, els amics, el curro de la uni i els tipics apanyus al monstre, doncs no em queda temps per res!

A veure si quan agafi el ritme de la uni puc venit més sovint.

Mmmmm…Tens Rao gErald.Sona a excusa barata! :2funny: :2funny: >:D :wink:
Que no pasa res home!Pero pensa que els demes estem igual.O pitjor!
D’acord que jo encara no vaig a la uni.I mira que dic encara.Que em preparo per fer la proba d’acces +25(o sigui que jo surto de classe el divendres a les 20:00h.
Ademes curro,i com es llogic tambe tinc amics!D’acord jo no tinc novia!
Vale pero intento arreglar aixo! :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Ale anims i fes un esforç! :wink: