Democanyes tarragonines!

Aixi començaran les desmocanyes a tarragona?
Que be!!! :o :o :oNo m’ho puc creure!
Pels que no hagueu llegit l’altre post o sigueu nous i no sapigueu a on es queda:
Al melbourne a les 20h els dijous.
Vinga a veure si fem prou soroll! :smiley: :smiley:
El melbourne queda a l’avinguda de l’eroski una mica mes avall.Just abans d’arrivar al semafor.No te perdua!
Anims a tots i apunteuvos! :wink: :wink:

si me pasas la direccion exacta os cuelgo un post como el de las desmocañas de barcelona con mapa incluido :wink:

Ostia jose parece mentira que no me conozcas un ya.No ves que no se ni en que calle vivo yo! :2funny: :2funny: :2funny: ???
Nada que luego te la digo exacta. :wink:Gracias josedesmo! :wink:

Josedesmo la direccion exacta:Vidal i barraquer esquina con Felip Pedrell.
A ver ese mapilla! :wink: :wink:
Gracias otra vez nene! :wink:

Ernest aixo funcionaaa!! :wink:
Per que sapigueu tots els indecissos ducatistes d’aquestes terres que ahir varem inaugurar les democanyes Tarragonines amb un exit notable.
Ja sabeu, tots els dijous a les 20h al Melbourne. Us hi esperem.

Be, be, ja tenim desmocanyes a Tarraco :wink:
Procurare asistir-hi asiduament, pero es k aquest estiu he tingut tentacions japos… a la mar, no us preocupeu :wink:
Quan torni de vacances ja hem posare al dia!!!
Ibiza … :wink:

:knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

Al enemigo ni agua… i tu parlas de la mar ¡¡¡¡ >:(

Podries haver kedat a l’Ovalo749 i potser amb el Multistrada que tambe va estar a Ibiza… :wink:

Pren nota. Cheste 7 de Decembre :D. Mira al foro circuitero :wink:

Ja ho veus Raul!Que farien aquesta gent sense un parell de ducatistes tan “echaos pa lante” com naltros!Juas!Juas! :2funny: :2funny: :2funny:
Ale,ara vui veure participacions aqui per un tubo!
Que se que aqui falta molta gent de tarragona!Eh Gonzalo!(Ezekiel)
No falteu a les proximes! :wink: :wink:

Ibiza?

Ibiza - Wikipedia, la enciclopedia libre :wink:

:smiley: :stuck_out_tongue:

Això marxa nois!!! però… :sinfotos:

;D ;D ;D ;D ;D

Lo digo por si está por Ibiza para quedar, además, yo también soy de Tarragona (aunque vivo y curro en Ibiza), así que…

:wink:

Lo digo por si está por Ibiza para quedar, además, yo también soy de Tarragona (aunque vivo y curro en Ibiza), así que…

:wink:
[/quote]
Pos un saludo ovalo749!A ver si te vienes pues algun dia pa tu tierra a ver estos nuevos ducatistas!
Y ya sabes:Que la fuerza te acompañe y los neumaticos no te abandonen! :wink: :wink: :wink:
Por cierto tengo familia en san antonio!No seras de alli no?
Saludos de nuevo! :wink:

:smiley:

Hola Ernest!!!
Sempre et queixes que no em conecto mai, donç ja estic aquí.
Ara amb les vacances ja m’aniré conectant.
Com que jo no marxo de vacances fins al dissabte, dijous ens veurem al Melbourne com la setmana passada.
A veure si ens juntem tots.
:police: >:D :wink: :wink:

Ara m’agrades Meri!! :wink: :wink: :wink:Si esque les vergonyes s’han de quedar a casa dona… >:D >:D :2funny:
A veure si la resta del camp de tarragona preneu exemple d’aquesta,tan valenta dona(que inclus va sortir amb nosaltres el diumenge…)i s’apunteu a fer soroll el dijous al melbourne!A veure si haurem de… :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :2funny: :2funny:
Molt be Meri! :wink:
I "a lo disho"que vui veure a molta mes gent aquest dijous!
Anims ducatistes de tarragona!

Ja li he montat els termis!

Ens veiem d’aqui una estona :wink:

Vinga collons…que es noti avui aquests tarragonins del Nastic :wink: :wink: :wink:

Sembla ser que, lentament, pero la cosa va prenen cos. Ahir es van estrenar a les desmocanyes Tarragonines el Gerald i el MiquelParis.
Gracies nois :wink: :wink:
També es d’agraïr l’ajut del CARLESMONSTER a l’hora de penjar el planell del lloc de les desmocanyes a Tarragona :wink:

Erem 4 gats i nosaltres vam haver de marxar d’hora :2funny:, però va estar molt bé :wink:

El que no havia pensat es que jo ja no podré venir més :buck2:, que el dimarts marxo a barcelona, que començo la uni :uglystupid2:

Ja ens veurem en alguna sortideta!

L’s

Doncs ja saps gErald!A les desmocañes de barna!que hi ha algo mes de gent i ademes son molt macos.Aixo si una mica madiquitas! :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :wink:
Au a cuidas i que vagi be aixo per bcn! :wink: :wink: :wink: