ja veureu quan se juntin amb uns mivv sense db-killer
Pigri, quina pinta que tenen!!! Ara si que trono Tona.
Igual porto un Japoneti. Lo li fareu res, no? >:D
Ens veiem “tomooorooowwww”.
aquííííí falta geeeeeent!!! :knuppel2:
-dr. slump
-romano
-anna
-oskischumi
-maresmes
-eva
-feliu
-dani?
-yahesblod
-jordi696
-PIGRI
pd: dani, tu què…?, ah! no… que ell sempre diu: “esque yo soy sorpresa…, yo soy sorpresa…” :uglystupid2:
fins després, miquel.
Pues lo dit, porto un japoneti y una sorpresa… ^-^
dr. slump
-romano
-anna
-oskischumi
-maresmes
-eva
-feliu
-dani?
-yahesblod
-jordi696
-PIGRI
- Japoneti( Esteve)
-Sorpresa ( moto sorpresa)
Ens veiem a les 8.00 -
Eiii que jo vindre una mica més tard! calculo 21.30 però vindre eeehhh!!! >:D
L’ss
Pigri, ja voltes per aquí," no veas" la poli, la que tenien montada amb el tubo a la rotonda.
Que vagi be demà.
HELLO FAMILI!!!
No se si algu sa donat compte, de que quan marxavem del bar i havia un seat leon blanc amb matricula CZP o CPZ no recordo be, amb un tio fora del cotxe que que estava controlant les motos quan pasavem i parlant per un gualqui.
els de mataro sabeu si la :police: :police: de la city tenen cap cotxe de aquestas caracteristicas?
no m’ha fet gaire bona espina aquell paio,
pot ser que algun vei hagi trucat queixanse, de fet deunido quin estruendo que fotem i jo avui me enportat la palma :knuppel2: :knuppel2: pero entre tots vaia tela, cada dia marxem mes tard. i precisament les nostres nenes no son pas mudes totes juntes foten un jaleo que pa que.
ja deu emprenyar ja si estas al llit.
ja direu algo, tindrem que anar amb compte.
au siau!!!
desconec que tinguin cap cotxe així…, però no se sap mai…
pd: que us van parar?
estruendo una ducati ?? no xiket no, es una simfonia :smitten: el que surt dels tubs de qualsevol duca, no confonem ara castanyes amb ous… :tickedoff:
una abraçada pigri
No ens va parar, pero tampoc ens va mirar emb massa bona cara i mentre anavem pasant per davant anava comentant no se que per el gualqui.
potser son coincidencies,pero em va fer mala espina.
uixx :o ??? doncs jo no m’hi vaig fixar… a quina alçada això?
Es que es cert que ahir vam marxar una mica tard… i la música era força notable jeje potser hauriem de cambiar el parking, no podriem aparcar-les a l’altre costat de la carretera? que no quedi tant a la vora dels pisos aquells… no?
Per cert…Seat Leon si no m’equivoco són els cotxes que solen usar el mossos d’incògnit…
L’ss fins la propeeera!!
Ayyyy que volia dir una altra cosa…
Estaria molt xulo que un dia, més de cara al bon temps, i si podeu, fer una mini sortideta (fixeu-vos que ho he dit tot amb diminutiu) a la tarda, abans de les desmocanyes i fer-ho acabar allà al frankfurt
L’ss
Yo si q m di cuenta el coche estava parado en doble fila y el tio estava al lado hyablando con el walkie yo m lo quede mirando extrañado,tb os disteis cuenta de la nissan navara gris q esta delante d nosotros en el primer semaforo la pareja q iba en ella s estuvo mirando las motos fuera…
No se pero m da mal rollo y tampoco era tan exgerada la musica q salia d las motos >:D >:D
Weno asta la proxima
los de la navara eran una pareja que estava dentro de el frankfurt que le molaban nuestras ducas i cuando salimos dijo que queria vernos marchar, por estos nada, pero el del leon si que me dejo intrigado.
Ey senyors este jueves otra o lo dejamos para la proxima
Querras decir Miercoles ¿no?
Es una setmana si y un altre no pero si hay que ir se va, que la liamos este tb? :laugh:
aguela quitate el sonotone!!! :2funny:
hola familia,
quiero haceros saber lo d pm k me lo habeis hecho pasar, estoy encantado de haberos conocido,hacia tiempo k no reia tanto.
para los k no sabeis quien soy, amigo de alberto(pantah22)
espero vernos pronto,teneis un nuevo ducatista en el grupo.
un abrazo y hasta siempre.
LES PROXIMES SON 14-05-09 SI NO M’EQUIVOCO.
US ATREVIU A PUJAR A LA PLANA, SI FA BO AQUEST DIJOUS 7-05-09?
AL BAR ON SOLEM ANAR FAN UNS CALLOS DE P… MARE, PILOTILLES AMB SALSA BOCATES…ETC A I CANYES. EM MOLARIA MOLT FER UNAS CANYAS A TONA. AMB TOTA LA TRUPE!!!
ALE YO YA LO E DICHO.
ostres que aquest dijous curro fins tard, mecagon… :knuppel2: