Pigram como an dixo si hay q ir s va si consigo cdonvencer al dr slump cuenta conmigo haber si s anima alguno mas >:D >:D >:D
Que foten el Barçaaaaaaaaa
a ver, un poquito de orden señores :police:
,creo que nos estamos liando,porque las desmcanyes dl maresme son siempre en miercoles semana si, semana no. :smitten:
Como las hizimos la semana pasada,-29 de abril- tocarían el 13 de mayo en Mataró. :
PIGRI: A casa teva les podem fer quan vulguis informant abans a la gent-crec-jo com saps els dijous tinc el puto curs d m.rda. :tickedoff: :tickedoff:
salut
romano 2-6
pd 1 a la kedada imperial varem coneixer un munt de gent COLLONUDA aixi es el que els vàremconvidar a fer unes desmocanyes del maresme en dissabte per que poguessin venir
oi qu molaria???
pd 2 Anieto sos la bomba!!!
Gracias por todo.os debemos una
Pues eso en que podais desmocañas el sabado que por alli iremos alguno de por aqui, vosotros, lo poco que tuve la oportunidad de conoceros tambien “gent COLLONUDA” ( que bien me ha quedao el copiar y pegar que yo de catalan ni ostias ) por cierto nos tendreis que buscar un sitio cerquita para poder dormir, aunque solo sea un poco.
P.D. ( Donde esta la carta roja )
V´ssssssssssssss y rafagas para todos
Collons, quina presió… :2funny:
Cada setmana desmocañes, a barcelona, a mataró, ara a tona… >:D
Aquesta setmana estic de curset a “Granoles” i ho tinc una mica “xungu”, sap greu.
Ara, pero “si hay que ir se va”, el que ho tindría que saber abans de les 14.00 de demà, ok.
Ja direu alguna cosa.
P.D. Aixó deu ser per despistar a la poli de Mataró o per preparar a la gent de tona de la ducatona?
fem llista pel 13 de maig?
- romano
- dr. slump
- anna
- maresmes
- lapanterarosa
va, continueu la llista…
a los maños, os prepararemos unas en sabado que vereis…
pd: animeu-vos tots aquells de les rodalies, he vist que hi ha gent de dosrrius per aquí…
pd2: pigri, vine amb dbkiller, sino no et conec
pd3: la carta no es roja ;D
sorry aquesta setmana que ve en principi no puc, (imagineu que tindre que veure el futbol al magatzem del curro…
)
Nooiiisss/noieess jo a les properes si que no puc…
estic d’exàmens
ho passaré fatal però a les següents no fallo!!! prometo donar guerra!!! >:D
L’sss
P.D: animeu-vos tots els que pugueu que són bona gent jejeje vaaaaaa!!!
Son bona gent!!!
Jo ja vaig estudiar la semana pasada, dos de seguides es “dobledosis”.
Ens veiem el dimecres.
P.D. De pas pujo el post, ja que no te xinxeta.
xinxeta, xinxeta demanem una xinxeta!!!
va anim!!!
que ens hem d´explicar cosetes… :laugh: :laugh:
kedada imperial…jerez…ducatona…
marchando nuclear picante!!! >:D >:D
Les xinxetes es posen, en aquest cas, als post que anuncien o avisen d’alguna cosa i no als post que tenen diàleg i una continuat extensa en text…
Fixeu-vos en les xinxetes d’aquest apartat…
multistrada només ho deiem perquè com les fem cada 15 dies no es perdés el post massa lluny…que fos una cosa visible, ja que hi ha força gent del maresme i dels voltants que hi assisteixen.
M’he fxat que el post “este sabado se sale o no se sale” és una mica del mateix estil i si que té xinxeta, no vull crear polèmica ni res de l’estil, només preguntar si és possible posar un post amb la informació de les desmocanyes del maresme, ni que sigui un post tancat
L’sss
Si es clar…tu mateixa fes un post amb l’adreça, mapa, foto, invitació a les desmocanyes del maresme, te’l posaré amb xinxeta i tancat, com la resta.
En quan al post de “este sabado se sale o no se sale” tens tota la raó, Anna. Ara mateix trec la xinxeta.
Ok! merci multistrada! ara mateix faig el post informatiu i quan puguis ja li posaràs la xinxeta
L’ss
aarggg, multistrada m’he deixat de posar aquí http://www.ducatistas.com/foro-ducati/topic,58042.0/#new el link d’aquest post per seguir quan són les desmocanyes i per saber qui som, si m’ho pots editar si us plau!!!
L’ss
Dema desmocanyes amb fútbol !!!
A per variar he fer chanchullos pel curro i cap a mataró que hi falta gent
Barçaaaaaaaaaaa!!!
ens veiem a la tarda!!! >:D
Heyyyyyyyy!!!!!!!
Que pasaaaaaa?, no tenemos crónica del miércoles? :knuppel2:
O, es que aún estais alucinados con el Barça?
Una abraçada, nois…y noias.
pués estas cañas fueron muy futboleras y nostalgicas de la KDD maña, entre otras cosas, claro…
ya empezamos a hablar de las desmocañas sabaderas para los maños, aunque seguramente no se haran hasta junio si os va bién…, quizás estaria bién saber cuanta gente podriais venir desde mañolandia y si vendriais en viernes noche o sabado mañana-mediodia ¿?, pero bueno… sin prisa, porque primero tenemos la ducatona y también nos gustaria buscaros alojamiento adecuado.
podeis empezar una lista aunque sea improvisada, para saber si tenemos que desalojar la costa del maresme o con solo un par de habitaciones tendreis suficiente :buck2:
llista :
…
Joooopps!! us vaig trobar a faltar de moment ja n’he fet 2 d’exams! a les próximes hi sóc fijuuu!! >:D
Per cert!! al post d’entre setmana he posat per sortir divendres 22!! que tinc molt mono de motoooo!! si algú pot i vols endevaaant!!
i una altra coseta… un dia de desmocanyes “veraniegues” podriem fer una sortideta tots plegats abans de les desmos i acabar al frankfurt!!
L’sss