Desmocanyes divendres 2 de febrer?

Desmocanyes aquest divendres? A mi em sembla perfecte.

Fins aviat!!

Jaume.

Els Divendres no estan malament, encara que a mi em va millor els Dijous, de totes maneres ja ho confirmaré si aquest Divendres puc venir o no.

Salut

L’s

Yo tb prefiero otro dia para las desmocanyas ¿miercoles? pero bueno, por estar este ya concertado mapunto tb!!! :smiley:

A mi em va bé també divendres, allà ens veurem!!! :wink: :wink: :wink:

Mala sort!!

El Dijous m’en vaig de viatge de feina a Niça :tired: i tornaré Divendres tard, amb lo que no tindré moltes ganes de res. O sigui que vindré a les seguents

Vaaaaaaaa Bernie!!! Que hay que ser del sector aguerrido hombre, un par de cañitas y a descansar luego company!!! :smiley:

A on?? :wink:

Ei Bernie!! Passa ni que sigui a saludar!! :wink: va… i a fer una canyeta també :wink:

Bones Dani!! Al final crec que vàrem quedar al König que hi ha a prop de St. Fèlix, així podrem aparcar les motos ben a prop.

Vagi bé!

Jaume.

Hora… jo podré arribar cap a les 20:30h.

Ens veiem!!

Jaume.

Por mi bien.
¿Quien más os venis??? Manifestaros sisplau!!! :knuppel2:

Mandy nosotros no podemos ir… te mandé un correo.

tomaos unas volls a nuestra salud… a ver si ya mismo podemos subir

Hola companys!!!

He arribat abans, però cansament a part, m’es impossible venir.
Els que no dieu res Daaarkyyyy, Eduuuucaaaa, Jooordaaaaks, Aaroooooon, loooost?

Si, el punt de trobada es el König de Sant Fèlix.

Ja m’agradaria passar, però de veritat que aquest Divendres no puc. :sad3:

Salut

L’s

Ahgggggggggggggggggg
kina putada !!!1

k passa nois ???
es el puto desti ???

Jo avui tampoc puc … m’ha sortit un compromis a ultima hora inaludible !!!

Espero que això no sigui una maledicció !!

Ens veiem a la proxima !!!

Ho sento gent, no he pogut passar, he tingut un problema.
buck2 :buck2:
A veure si la següents desmocanyes :angel: :angel:

Ei hola gent!!

Que al final va poder anar algú? ???
Ningú escriu res de les desmocanyes del Divendres.
Que es que no va anar ningú? ???

Fina ara

L’s

Parece que todos os habeis puesto de acuerdo para tener un problemilla de ultima hora… :\ Solo quedamos Jaume y yo y hablamos para posponer la cita…

Por cierto, este finde intentaré hacer alguna salidilla ligth en moto… os apuntais???

Eiii Mandy!!

Aquest matí he trucat a en Jaume, i em va dir que efectivament creu que no va anar ningú, i que tu l’havies trucat avans per dir-li que tampoc podies anar.

Jo aquest cap de setmana estic a Ibi (Alacant) o sigui que fins al finde seguent res de res, i aquesta setmana tampoc tinc cap dia lliure per fer desmocanyes. :sad3:

Salut i L’s

Hola gent!!

Bé, de fet en Mandy em va trucar per avisar-me que al final només dos havíem confirmat que hi seríem, així que vam dir de deixar-ho per un altre dia.

Pel que sembla a la major part de gent li va millor quedar entre setmana que el divendres, així que les pròximes desmocanyes què us sembla si les fem un dimecres o un dijous?

Per cert Mandy, jo m’apunto a una sortideta! :wink:

Fins aviat!

Jaume.

Hola Jaume, pues si, mejor otro dia que no el viernes. El viernes pasado hablamos de hacer la prueba a ver que tal porque varios habian dicho que les iba mejor… pero una vez propuesto no vino ninguno :(, asi que nada, miraremos de hacerla el dia que nos venga bien a la mayoria y el que quiera que se apunte… Por mi mejor MIERCOLES!!!

PD: Jaume, de la salida ya ire diciendo algo, porque desde ayer me ha pillado el lumbago y estoy un poco jodido :\ a ver si mejoro estos dias…

Hoolaaa!!!

MIERCOLES, MIERCOLES, MIERCOLES,MIERCOLES !!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

En 3 meses tengo curso Martes y Jueves de 19:30 a 22:00

Salut

L’s