Hola chicas:
Que os parece… q ya q se propone una salida pongamos este post en desmosalidas z. catalana ¿?¿?
Así si alguna desmoladie busca salir, podemos encontrar akí tb nuestros post, no?
Es una idea… ???
Lo abro con propuesta de Caterina. Caterina, con tu permiso. :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Quién se anima??
Molt bones noies!!!
Ha arribat la primavera…Ja no fa fret… i bueno… crec que es un bon moment per montar alguna coseta.
He pensat dos:
Fer una surtideta
Fer la 1ª Birra Desmo Ladie
Lo de la surtida es mes tipic i hi ha més gent que no pot per aixó he pensat com a segona opció lo de la 1ª Birra Desmo Ladie, ja que sería la primera i es un ratet que crec que totes o casi totes podem trobar a la nostra agenda.
Podem buscar un lloc que ens vagui bé a totes per poder coneixerns i intercambiar experiencies.
Bueno, aqui va la loca idea de una ducatista, espere que un agradi i que conseguim algún día fer una bona reunio de Ladies sobre dos rodes!!
Una abraçada!
Guapi! cuando quieras lo hacemos tu y yo porque por lo que veo no se apunta nadie mas!!
Como te has cambiado el nik?!?
Ja avisareu, m´apunto i ja espavilarem a la resta!
oh!! Marta!! Que bé!!!
Per fí algú més que s’apunta!!!
Que tal la setmana que bé dimarts a algún bar de bcn?!
anna
5 Mayo, 2010 19:43
5
Eiiii jo també podria de mirar d’apuntar-me!!! >:D
L’ss
anna
5 Mayo, 2010 19:45
6
Per cert… alguna de vosaltres va al WDW?
Que bé Anna!! Que tinc moltes ganes de coneixert!! que m’han parlat molt de tú
Bueno, doncs dimarts on?!
x cert!! jo no vaig a WDW… Esque curre tots els findes per les tardes… ho tinc molt xungu!!
anna
5 Mayo, 2010 20:51
9
Que bé Anna!! Que tinc moltes ganes de coneixert!! que m’han parlat molt de tú
Bueno, doncs dimarts on?!
Des de luegu això és “rádio patio” jajaja no es poden tenir secrets aquí!! >:D
Jo deia lo del WDW pel tema de la sortida, per fer-la de cara al juny si a tothom li anava bé però vaja ja tindrem temps de parlar-ho
L’ss
Noies, ja està creada la surtida.
Hola Anna:
Yo voy al WDW!!! Me voy con DOC levante!
Te cuento el martes!!
Petons!!
Hola noies! Dimarts ho ting dificil, no crec que arribi fins les 10…si m´espereu faré el que pugui per plegar i venir . :
Marta!! jo t’espero!!
Si vaig. T’ho confirmo.
Petons
anna
6 Mayo, 2010 21:37
14
Jo també t’espero Marta! i després tornem juntes!
L’ss
Perfecte! Dilluns acaben de quedar! Força DesmoLadies !!!