Doncs això. Que jo soc de l’Alt Empordà i ja estic una mica fart de sortir els findes amb japos, i em preguntava si hi ha més ducatistes per la zona que volguessin quedar per fer sortides i el que calgui.
Ja direu alguna cosa.
SALUT!!! :roll:
Doncs això. Que jo soc de l’Alt Empordà i ja estic una mica fart de sortir els findes amb japos, i em preguntava si hi ha més ducatistes per la zona que volguessin quedar per fer sortides i el que calgui.
Ja direu alguna cosa.
SALUT!!! :roll:
doncs per aquí dalt… tenim al meu estimat amarillo de besalú…
si passes pel monsterclubcat.com… veuràs que n’hi han més…
benvingut!!! passa…passa…que hi ha lloc!!!
yo de girona mismo no, pero vamos, que queda a 40km, y barna a 60, de pineda de mar soy.
suelo salir por el maresme o la costa brava.
cuando quieras nos damos un rulo!!
yo subo a lescala algun finde con la duca hacer windsurf ya te avisare
Dax…estigue’t atent que ja en montarem alguna de grossa!!! dinar inclós…etc…
eiiiiiiiiiii,k tal altempordanero,et vaig enviar un mail a la teva adresa de correu
.soc de vesalu(per alix soc amarillo)venvingut.posat en contacte amb mi que per aqui som uns cuants amb ducatisssssss,i sortim forsa,a part hem fet un club i organitzem tandas.agregam al msn i ens posem en contacte. germanperruquers@hotmail.com .kina duca tens?
hostia kina kagada tu,soc de BESALU,BESALU,BESALU,BESALU,AMB B ALTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
hola noi! hi ha uns quants ducaterus per aqui dalt, com diu l’alix, si mires monsterclubct.com veuras que fins i tot es troben els dimecres al vespre al barazza, inclus a vegades pujem de mataro, granollers i barna…sempre amb la promesa que els gornins pagueu una ronda…
Eoo doncs jo soc de Girona ciutatt i la veritat es que per la zona hi ha força gent.
Els de Girona quedem cada dimecres a partiur de les 19:30 al bar Barazza de la DEvesa, per fer una cervesa, sopar i xerrar una estoneta … Aixi que ja saps !! quan vulguis venir estas totalment convidat
P.D. Tot i que hem de pagar alguna ronda a ls amics de mataro i BCN que pugen per estar tots junts … ens ho passem de pùta mare !!!
Si vols passa per www.monsterclubcat/forum ia l’apartat de punt de trobada veuras els dies de reunio i tot !!!
Un plaer !!
Osti tu!
No us podeu imaginar la sorpresa que m’he emportat quan he vist els vostres missatges.
Us estic molt agraït a tots i espero anar-vos coneixent.
MOltes gràcies a tots i perdoneu pel retard ja que he tingut algun problema informàtic.
Salu!