DUCATISTES DE LA ZONA DE GIRONA?

Doncs això. Que jo soc de l’Alt Empordà i ja estic una mica fart de sortir els findes amb japos, i em preguntava si hi ha més ducatistes per la zona que volguessin quedar per fer sortides i el que calgui.
Ja direu alguna cosa.

SALUT!!! :roll:

doncs per aquí dalt… tenim al meu estimat amarillo de besalú…

si passes pel monsterclubcat.com… veuràs que n’hi han més…

:smiley:

benvingut!!! passa…passa…que hi ha lloc!!!

:smiley:

yo de girona mismo no, pero vamos, que queda a 40km, y barna a 60, de pineda de mar soy.
suelo salir por el maresme o la costa brava.
cuando quieras nos damos un rulo!! :smiley:

yo subo a lescala algun finde con la duca hacer windsurf ya te avisare

Dax…estigue’t atent que ja en montarem alguna de grossa!!! dinar inclós…etc…

eiiiiiiiiiii,k tal altempordanero,et vaig enviar un mail a la teva adresa de correu :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: .soc de vesalu(per alix soc amarillo)venvingut.posat en contacte amb mi que per aqui som uns cuants amb ducatisssssss,i sortim forsa,a part hem fet un club i organitzem tandas.agregam al msn i ens posem en contacte. germanperruquers@hotmail.com .kina duca tens? :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

hostia kina kagada tu,soc de BESALU,BESALU,BESALU,BESALU,AMB B ALTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

hola noi! hi ha uns quants ducaterus per aqui dalt, com diu l’alix, si mires monsterclubct.com veuras que fins i tot es troben els dimecres al vespre al barazza, inclus a vegades pujem de mataro, granollers i barna…sempre amb la promesa que els gornins pagueu una ronda…

Eoo doncs jo soc de Girona ciutatt i la veritat es que per la zona hi ha força gent.

Els de Girona quedem cada dimecres a partiur de les 19:30 al bar Barazza de la DEvesa, per fer una cervesa, sopar i xerrar una estoneta … Aixi que ja saps !! quan vulguis venir estas totalment convidat

P.D. Tot i que hem de pagar alguna ronda a ls amics de mataro i BCN que pugen per estar tots junts … ens ho passem de pùta mare !!!

Si vols passa per www.monsterclubcat/forum ia l’apartat de punt de trobada veuras els dies de reunio i tot !!!

Un plaer !!

Osti tu!
No us podeu imaginar la sorpresa que m’he emportat quan he vist els vostres missatges.
Us estic molt agraït a tots i espero anar-vos coneixent.
MOltes gràcies a tots i perdoneu pel retard ja que he tingut algun problema informàtic.
Salu!