M’agradaria, a partir d’ara, poder expresarme en català en aquest forum, tant sols en la zona catalana, es clar.
Si hi ha algú que no li agrada o te qualsevol tipus d’objecció, automàticamente ho retiro tot i torno a expresar-me en castellà, que per a mi no representa cap problema i tant amics.
No estic demanant a ningú que s’expresi en català, que cada escú s’expresi i escrigui com més bé li vagi, tant sols es perquè en el meu cas em costa menys expresar-me en la meva llengua.
Mira Calu, fa temps que pensava això, és més, crec que alguna vegada he escrit en català (1 o 2). Bé voldria dir que cap problema i endavant, a escriure tothom com vulgui…
Clau, podeis hablar/escribir como querais, al menos por mi parte. Soy yo que ha de pedir disculpas si continuo utilizando el castellano. Mi hija me está dando clases de catalán, aunque de momento son habladas. Lo de la escritura, ja parlarem, encara es una mica aviat. (Lo he escrito bien?).
Reitero mis disculpas. Leyendo lo que escribis, también es una forma de aprender ¿no?
bueno, estoy en vustra tierra y respeto el idioma, ningun problema de mi parte, aunque no hablo catalan pero lo entiendo jejejej pero que sepais que la moto que llevais es de la tierra de la cual me corre por las venas,jejejejej (hijo de italiana)
saludos y viva la livertad de exprecion maxos
DUCAToni, sta bé k et doni classes la teva filla, al meu pare li passa el mateix, i com millor aprendre?? veient escrit el català.
anim k mai és tard per aprendre
No sé como lo verán los demás administradores, yo lo veo bien, aunque entiendo poco o nada el catalán.
Solo os pediría por favor responder en castellano a quien pregunte o inicie un tema en esta lengua, por razones obvias.
Tu razonamiento es perfectamente lógico javuchi, yo creo que así se harà, la educación ante todo y máximo si nuestro objetivo final es la comunicación y no hay comunicación sin entendimiento.
Yo creo que por fin los talantes ya han canbiado , no?
Ostres, docs feis dies que pensava en això. Tinc el xip posat d’escriure en castellà sempre que navego, i de fet, la gràcia de l’internet és que tot-hom ho pugui llegir, però donat que per la zona catalana hi passa un grup molt concret de gent, perquè no fer-ho?
Si a ningú no li sembla malamet, jo hi estic d’acord.
ForÇa Ducati… o queda més untèntic el ForZa Ducati? Tant se val.
Yo soc de Valladolid, y visc a Sabadell fa solament 2anys, pero crec que si vinc a Catalunya a viure, tinc que parlar en catalá, así que a aquet foro escriuré a catala (Encara que li donaré de cops al Pompeu-Fabra).
Doncs, de veritat que s’ha de reconèixer el mèrit de persones com Choppervenox! que sent de Valladolid s’expressen tant bé en la nostra llengua i a més de manera escrita, que ja té nassos.
Potser implícitament ja veníem escrivint entre castellà i català en aquest foro de la zona catalana, depenent de en quina llengua s’expressava el primer. Tanmateix no està de més la reflexió del post.