Escapadeta?! No parem ehhh… :crazy2:
Kremer, vam kedar que si?! hem de mirar ja la entradeta alla tirats a jaure a la gespa… jeje 8)
A veure que doncs…
MUAKA
Escapadeta?! No parem ehhh… :crazy2:
Kremer, vam kedar que si?! hem de mirar ja la entradeta alla tirats a jaure a la gespa… jeje 8)
A veure que doncs…
MUAKA
Rematamos con ruta de tarde y cafe… ( Bueno lo de los cafes que decida Kremer, creo que tenia una canción sobre el tema jajajaj )
Aqui un soci del circuit a veure si ens juntem tots alla dintre
Aquí un altre soci
Jaume!!! a quina zona estas del circuit? si aixo truca’m busca als desmotelefons
Que dius ester??? amb la pelussa enlaire!!!
Crec que em toca currar, avere si em puc fer un trapitxeu i tal
Tribuna H… i aquest cap de setmana ja toca F1!!!
Ok, jo també tinc el telefon al post dels desmotelefons.
FORZA FERRARI!!!
no siguis mal pensat retro, la pelouse es a l’herba.
on donen de menjar al conill jaja!!! si no vaig mal encaminat :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: a veure qui la diu mes grossa. :crazy2: >:D
avui e estat a girona amb la esther i companyia i de pelusa ara en porta ven poca
Jo estic a tribuna B pero fins a la carrera no m’importa estar a pelousse o on hem peti la questio es estar per alla passant-ho be
Com sera que un dels tres dies no em passi per alla a fer una birrota i dir alguna bestiesa, cosa extranya amb mi dir bestieses jijiji!!! :uglystupid2: :crazy2:
sapiguen que i sou, faltaria mes
Trankis que veureu la carrera a tribuna amb una mica de picaresca… >:D
A pero hi havien carreres? Jo pensaba que erem a la fira de la cervesa… :crazy2: :crazy2: