ESTIMAT AMIC, JORDI FAMOSO (nuevas y gratas noticias página 7).

Jordi!!

Me’n alegro que tot vagi be,algun dia e parlat amb en Raul(le teu vei,germà bessó) sobre tu i com evolucinabes,me’n alegro molt qeu tot estigui be , una abraçada ben forta , cuida’t :wink:

Jordi!!! quina alegria m’has donat, renoi!!! Estaria bé muntar-ho d’alguna manera i que poguéssis venir a l’andorrana 2010!!!
Felicitats per ser com ets!!! :wink:

Gràcies per les mostres de suport, una vegada mes… encara que sigui en cotxe no estaria mal venir a la Desmoandorrana 2010, hem feria molta il.lusió tornar-vos a trovar!!!

Una abraçada !! :wink:

Hola Jordi!

No et conec… però ets un exemple a seguir per a molts!!!
Desgraciadament, hi ha accidents cada dia i n’hi ha de molt fotuts…
Tinc un amic que encara a hores d’ara s’està recuperant i fa 1 any i mig del seu accident, i també esta en la mateixa situació en què vares estar…

Li ensenyaré aquest post, a veure si treu forces d’on sigui per poder recuperar-se!!!

ENHORABONA DE TOT COR!!! ETS UN EXEMPLE A SEGUIR!!!
A veure si ens coneixem algun dia!!!
petons!!!

Hola, Jordi.
Me alegro de tu recuperación, ¡¡ENHORABUENA!!
Pero sobre todo MUCHAS GRACIAS por enseñarnos a todos lo que se puede conseguir con tesón y ganas de vivir.
Un abrazo de todo el mundo ducatista de Zaragoza

Jordi!!! M’alegromolt de llegir-te per aquí!! :wink: :wink:

ENHORABONA, ETS UN CRACK!! :wink:

Això està fet!!! en cotxe, avió o com sigui. Ens coordinarem amb el Bernie, els gironins i la Zona Andorrana per tal que podem estar de nou junts!!!

Quina alegria, he estat desconnectat uns dies, i la veritat, quant elniño y laniña ens ho van comentar, ens va fer moltíssima il·lusió i desitgem de tot cor tornar-te a veure per poder-te donar una forta abraçada!!!

Ens veiem jordi!!! una abraçada :wink:

jo cuánto me ha alegrado leerte,no lo puedo creer!!! leí el post de cuando pasó el accidente y me quedé impresionadisima y ahora al leerte a tí que tú mismo has escrito me ha dado una ilusion tremenda. Espero verte un dia y darte un abrazote “flojito” porque yo soy muy bruta jaajajaja besitos Jordi y que me alegro un montonazo!!!