ESTIMAT AMIC, JORDI FAMOSO (nuevas y gratas noticias página 7).

Bé amics, crec que ha arribat l’hora d’explicar-vos, ja públicament, el tema del nostre company FAMOSO.

No ho he comentat amb la seva família, però estic segur que a hores d’ara, estaran encantats que us en faci una petita crònica.

En primer lloc, demanar-vos les meves més sinceres disculpes per no voler parlar gaire del tema, però és que és un cas que m’ha afectat molt directament i d’una manera molt especial.

L’accident d’en Jordi és, com en moltes ocasions, un d’aquell que no t’expliques. Nosaltres vam anar al punt concret on ell va caure i no puc imaginar com va anar. De totes maneres, el més important no és aixó i si tot va bé, algun dia ell mateix ens ho explicarà.

El van trobar uns ciclistes que feien BTT per la zona, i van trucar a l’ambulància de seguida. Ell s’adormia i estava molt greu, van arribar els Mossos i l’ambulància va arribar més tard. Un cop van veure que no podien estabilitzar-lo, van decidir traslladar-lo amb helicòpter, que va venir desde Barcelona, ja que el del Trueta, estava amb un vidre trencat i no podia volar. Tot i així, a l’hora de pujar-lo a l’helicòpter no les tenien totes, ja que el simple canvi de pressió, podia fer que en Jordi no se’n sortís.
Un cop al Trueta, on va ingressar en coma, els informes no eren gaire alentadors i la vida del nostre amic penjava d’un fil; costelles trencades, pulmó perforat, dits trencats i el que més preocupava a tothom, les lesions cerebrals i medul·lars, que en un primer informe hi havia.
En Jordi va estar uns dies, i ja sé que pot semblar derrotista, entre la vida i la mort.

Al cap d’uns dies es van descartar les lesions medul·lars, però les cerebrals es van confirmar. Calia veure’n l’abast.

Jo vaig tenir la sort de poder-lo veure en varies ocasions a la UCI, on estava intubat i completament sedat i amb respiració assistida.

En uns dies, en Jordi, que és un tio fort, va anar recuperant les lesions que l’impedien respirar per si sol, es va descartar l’operació per refer-li la tràquea, el pulmó va anar curant, i semblava que de lesions medul·lars no n’hi havia. Però, seguia en coma.

Finalment el van traslladar a planta, sempre al Trueta, i van decidir anar-li retirant la sedació poc a poc, per veure si despertava. En Jordi va despertar.

Se’m fa molt difícil explicar-vos com està en Jordi ara, tot i que no hem deixat de visitar-lo mai, però… Les lesions cerebrals que es va fer li han afectat principalment la memòria immediata, és a dir, per què pogueu entendre’m, ell podia reconeixe’m, però no sabia de què em coneixia, o quan feia un minut que jo havia sortit de l’habitació, li preguntaven qui havia vingut a veure’l i no s’enrecordava, parlava contínuament del passat, coses que no venien al cas, neguitós, de cop i volta em parlava en castellà ( quan no ho havia fet mai ), deia coses sense sentit, etc. I així dia i nit, dies i dies. Ja us podeu imaginar l’estat anímic de la família…

Van decidir traslladar-lo a l’Institut Guttmann, un dels centres neurorehabilitadors de més prestigi d’Europa. Allà tot canvia, l’atenció que rep és excel·lent, un equip mèdic especialitzat, unes instal·lacions immillorables.

Segons els metges, en Jordi arriba molt desastabilitzat, sobretot, farmacològicament parlant, és a dir, no troben la manera de medicar-lo perquè estigui prou atent i actiu, però al mateix temps, tranquil i relaxat. Les defenses li van baixant, no menja gaire, està molt dèbil, fins al punt que prohibeixen les visites per evitar qualsevol situació de risc de passar-li un virus d’una simple grip, que posaria la seva vida en perill.

Finalment, ara fa pocs dies, sembla que han trobat la manera de que li augmentin les defenses, que mengi una mica més, de tenir-lo més controlat. Li han fet una cadira de rodes a mida, amb la que se’l pot treure a donar una volteta pels jardins del centre, desde on es veu el mar, que li agrada tant, aixó si no fa molta fred, ja que, com he dit, el seu sistema immunològic no està encara al cent per cent. Sembla que ja mou amb més soltura la part dreta del cos, que és la que té més afectada, que va agafant força, tot i que aquest procés serà molt i molt lent.

Ahir, el seu germà va venir a la botiga i em va donar la millor notícia que podia donar-me, el diumenge podré tornar a visitar al meu amic, en tinc unes ganes… això si, amb unes pautes molt estrictes, però tant me fa.

Us tindré al corrent de l’evolució d’en FAMOSO, i sobretot, que aquest accident no sigui un altre accident més, que serveixi a tots els que ho llegiu, per ser prudents i conscients, que al voltant nostre hi ha pares, fills, germans, amics… que ens estimen i pateixen quan no estem bé. Seny companys.

Un abrazo para Jordi (aunque no lo conozco en persona) y para sus familiares.Decirles que cuentan con todo nuestro apoyo y que pueden contar con nosotros para todo lo que necesite. :wink:

P.D.: Lo digo en plural porque creo que ya somos todos una GRAN FAMILIA

Bones…

no se que dir … hem sento content, ja que les coses sembla que milloren i trist per que les noticies no són tant bones como tots desitgem … però l’important és que sembla que Famoso va millorant i això és bo.

Sabeu que podeu comptar amb la Sílvia i amb mi pel que faci falta, sense compromís :wink:

Feu-li al Jordi una abraçada (no cal que sigui molt forta) de la nostra part!!! i ja saps que en quant puguem … :wink:

I gracies per mantenir-nos informats :wink:

L’s

p.d. divendres et truco amb la llista del que ens quedem :wink:

Vaig coneixera al Jordi a la DesmoAndorrana, vam riure molt. Es un conyas, tot el dia fent broma. Recordeu quan va preguntara la guia per les flagelacions a la petita ermita de Canillo? :2funny: :2funny: :2funny: Quin caxondo!!! i després al restaurant :2funny: :2funny: quin ben parit.

Espero que poguem repetir aquesta trobada amb ell, que es recuperi i que tot això només quedi com un mal son.

Espero que el diumenge, quan el vegis, ens puguis donar encara més bones notícies. Fes-li una abraçada també de part meva i molts anims per la família que el Jordi tira endavant segur!!!.

Com dius, anem amb seny amics.

Osties m’acabe de quedar gelat :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Fa apenes dos dies estava pensant en ell tot diguent ¿ on estara el bandido este que no el veig per el foro? ja que hem va demanar un portamatricules dels que vam donar a la KDD de Valencia i li’l tenia que enviar.

Hem sap molt de greu tota aquesta historia si desde Valencia puc fer alguna cosa per el FAMOSO per favor fes-m’ho saber, nomes el cap de setmana que vam coincidir a la desmo-andorrana hem va valer per donar-me conter que es un tio collonut.

ANIM FAMOSO ESTEM AMB TU , segur que tot anirà be.

Dona-li per favor una forta abraçada de par del Perdigot.

Bueno, básicamente quiero animarte a tí porque ya lo has soltado; ya te has quitado de encima esa parte que te retenía a compartir un muy mal trago.
Comprendo efectivamente lo mal que lo estáis pasando (ni que hablar de Famoso y de su familia) ya que el entorno se ve directamente afectado.
Me alegro por tí.

Al amigo Famoso, pues es evidente que tod@s le deseamos la mejor recuperación posible.
A primeras, seguramente estemos navegando en un mar de dudas.
Por lo tanto, cuantas más vueltas le demos, creo que nosotros iremos a peor.

Espero que en este nuevo centro logren avanzar y corregir su estado.
Seguramente llevará más tiempo que el que desearíamos, pero dada nuestra ignorancia supongo que el tiempo es la mejor medicina.

Por otro lado, me imagino que Famoso no será consciente de su propia situación … eso no lo sé.
En cualquier caso me gustaría saber qué podemos hacer para tratar de llevar mejor este mal trago.

Contad conmigo para lo que haga falta.
Una vez más, me alegro por tí ya que tu via crucis ahora es el de tod@s.
No habría sido bueno que tú solito cargaras con la cruz (como se suele decir ;))

Animo pareja (ya que tu señora seguramente también lo estará pasando muy mal).
Y mucha paciencia para la familia de Famoso.

Salu2 y porfavor, no te lo comas tú todo.

P.D.: fue ayer cuando yo me enteré

:batman:

ALGUNS DELS MOMENTS QUE HEM COMPARTIT…

Les primeres Desmocanyes a les que vam assistir…

http://img520.imageshack.us/img520/6814/28659508515385edf933cr7.jpg

Zona Gironina a la Desmoandorrana 2008

http://img209.imageshack.us/img209/8611/28760710492d27ac28d6of8.jpg

La extraña pareja

http://img380.imageshack.us/img380/4426/2876923064cb033a0c74nz6.jpg

Desmoandorrana 2008

http://img209.imageshack.us/img209/6825/dsc0134gh2.jpg

EN JORDI…

http://img374.imageshack.us/img374/599/dsc0186zd3.jpg

http://img386.imageshack.us/img386/2600/p1019353kv3.jpg

http://img155.imageshack.us/img155/6641/dsc0178kz6.jpg

http://img114.imageshack.us/img114/645/dsc0332jf6.jpg

http://img367.imageshack.us/img367/7852/p1019278kz6.jpg

La pregunta de la flagelació :2funny:

http://img374.imageshack.us/img374/6787/dsc0293sj7.jpg

EL TEU MOMENT A LA MULTIBOTIFARRADA 2008… TOTS ESTEM AMB TU, JORDI.

http://img211.imageshack.us/img211/1609/multibotifarrada2008047ot8.jpg

:wink:

No patiu, li transmetré tot el vostre suport i “carinyu” en quan el vegi.

La veritat es, que si algún dia em passa alguna cosa a mi, espero que no, m’agradaria tenir uns col.legues com vosaltres. Això es el millor que es pot tenir.

Gràcies nois (en nòm d’en Jordi)

Gallina de piel … (com diria algú…)

FORÇA JORDI !! T’ ESPEREM !!

Petunets i V’sss :stuck_out_tongue:

Mare meva, no m’imaginava que fós tan greu!! Desitjar-li que es recuperi i que tot sigui reversible.

Sobretot ara li tocarà lluitar per la recuperació, segur que ho fa molt bé.

Tots els ànims per aquells que ho viuen de prop, i si podem fer qualsevol cosa ja ens ho direu :\

FORZA FAMOSO!

collons, m’he quedat de pedra!!! no en sabia res!!! Molts ànims Jordi i familia, i moltes gràcies dueducatisti per explicar-ho. Quina putada!!!

Tant de bó, que d’ara endavant les noticies siguin cada cop millor, :wink:, molts d’anims a en Jordi i a tota la familia.

Oscar, Raquel, sigueu forts, i com ja sabeu això es com una familia, i ens teniu pel que volgueu, i si podeu feu arribar els nostres desitjos de recuperació i ànims a tota la familia.

Una abraçada

PD: Oscar, hem de parlar del tema foto i cartell.

Estaba leyendo y no cnseguia ponerle una cara pero cuando vi las fotos de la Desmoandorrana lo reconoci enseguida…Me he quedado helado, pero estoy contento de leer que la historia puede tener final feliz.

Moita sorte Jorde :wink:

Ànims Jordi¡¡¡¡, cariacontecido :\ em quedo quan veig les fotos de la desmoAndorrana que, no va ser una sortida més, va fer llaços d’amistat entre els components de la ZG :wink:

Esperem que el tema vagi en milloría i segurament el podrem veure tots aviat :wink:

FORZA FAMOSO¡¡¡ :wink:

Anims JORDI, segur que ens farem mes fotos com aquesta…

Ánimo Jordi!!!

Un abrazo a toda la familia y a todos vosotros companys ZG

Animo compañero!!

Le deseo a Jordi una buena y pronta recuperación.

Saludos.

Anims Jordi !!! :wink:

Ja saps que , el sector empordanès està amb tu , espero veure’t aviat entre nosaltres tornant a donar guerra , no ens coneixiem gaire però ets com la Sant Miquel , allà on vas triumfes , has marcat molt a la ZG i t’apreciem molt , esperem impacients noticies de la teva evolució .

Gràcies Raquel i Oscar , per mantindrens informats , anims a vosaltres també :wink:

Pd. Qualsevol cosa que poguem fer per la familia o per en Jordi ,només u eu de dir .

No se cuantas veces he entrado en este post,y siempre me he quedado bloqueado. Con Famoso crucé varias paridas en la Desmoandorrana,y la verdad…un tio genial.

Desearle muchos ánimos desde Valencia,y no hace falta que os diga que nos teneis aquí para lo que haga falta (y no es un tópicazo)

Darle un abrazo de parte del valenciano que para la desmoandorrana llevaba las 3 maletas de la bmw a tope de ropa (drno seguro que se acuerda de esa conversación en el desayuno :wink: )

:wink: