ioly
21 Julio, 2008 14:54
21
Ioly & Ares, para la del 2009 mirar de dormir más la noche anterior!!!
Resacas puede haber muchas, pero DesmoRemenber solo había el del finde pasado…
:knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:
Sorry pero celebraba el cumpleaños de una persona mu importante pa mi… no podia faltar… se entiende no??? : ya lose ya!! desmoremember uno al año!! pero el cumpleaños tb… o una cosa o otra jejejejej
Ares si llego a ir i no estas… :knuppel2: :knuppel2: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Ares
21 Julio, 2008 15:18
22
Jooooo justamente tu pensaba que me ibas a entendeeeer!!! :\ Sorry la taja fue monumental… Ioly yo tmb fui de cumpleaños… ¿Cómo es que no te vi?
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
ioly
21 Julio, 2008 16:14
23
i te entiendo perfectamente ares :2funny: :2funny: :2funny:
oye pues que raro no¿?¿? deberiamos haber coincidido :2funny: :2funny:
HOLA!
YO SOY UNO DE LOS NOVATOS. NOVATO EN CONOCEROS, NOVATO EN SALIDAS EN GRUPO Y NOVATO EN LA MOTO. ASI QUE ES PROVABLE QUE PENSEIS QUE ESTARIA UN POCO PERDIDO…PUES NO!
DISFRUTE MUCHO! ME LO PASE MUY BIEN CONDUCIENDO A VUESTRO LADO Y AL LADO DE VUESTRAS DUCATIS. LA VERDAD ES QUE LO PUSISTES MUY FACIL:
MOTOS DE LUJO, RUTA AGRADABLE, BUENA ORGANIZACION, MUCHAS GANAS DE PASARLO BIEN Y GENTE COJONUDA.
ASI QUE…UN PLACER! ESPERO PASAR OTRO BUEN DIA CON VOSOTROS Y VUESTRAS DUCATIS!
FORÇA DUCATI!!!
P.D. GRACIAS POR LOS CONSEJOS!
Lluis
21 Julio, 2008 23:26
25
Gracias a todos los que os currais la organización de todo esto…
Ayer fué un dia completo, Por la mañana Curvitas y por la noche…
The Boss!
http://www.youtube.com/watch?v=WaonBZ_TJfY
system
22 Julio, 2008 16:56
27
No tinc paraules… tantes motos, tanta gent amb tan bon ambient, tantes corbes, tan riure i… tantes noies (la famosa paridad )!!!
Moltes gràcies a Multistrada, Magno, Yovel, IndianSunset, els quals han fet que muntar el Remember hagi estat un sospir. Gràcies als fotògrafs, als que han tancat grup durant la ruta, als nous per confiar en nosaltres (uns grans desconeguts :uglystupid2:) i a tots els demés per deixar-vos portar.
No és qüestió de mèrit (el remember), és qüestió de reconèixer la feina feta pel Carles, Multistrada, Teti, Ton, Josedesmo i un llarg etcètera, per la feina feta en la IV KDD. I aprofitant que la ruta és xulíssima, doncs quina millor excusa que muntar al Remember?
Felicitar a “les/os sufridores” alias garrapatillas ó pegatinas :uglystupid2: que van patir de valent amb tantes corbes i calor
Tercer cap de setmana de juliol: DESMOREMEMBER IV KDD (Adjudicat!!!) si no porta DESMO davant la paraula, no és autèntic :2funny:
PD: espero que ven aviat et pugui tornar a veure ballar davant meu.
Molt bé Xavi. No et puc donar cap Karma, però viuràs sempre al meu cor. Quant tingui 87 anys podré explicar-li al meu net:" I Desmoremenber when…".
P.D: Ja et vaig dir que podries fer carrera a la política. Jo que tú m’apuntaria, no sé, als convergents que fas pinta.
La verdad es que estuvo muy bien, a los que no pudisteis venir, no os la perdais el año que viene!!!
¿Bambino dió la nota durante toda la ruta o solo aparcando la moto?
La próxima vez dejarle un hueco, no es tan mala persona en el fondo…
Era, o aparcarla ahí o entre japos. Es una buena excusa no??
La verdad es que estuvo muy bien, a los que no pudisteis venir, no os la perdais el año que viene!!!
Lo importante es que arrancara…
Tú, si que sabes como llegarnos al corazón !!!
;D ;D ;D ;D
Xatigri no es veuen les fotos de la rascada del meu pare i les altres. :uglystupid2:
El meu pare i yo anavem tant lents per que tinguessim mes espai pero tocar amb el genoll el dos.
Mes fotos !
Sergi, pues las fotos yo si las puedo ver y los demás tambien las ven!!!
miratelo,es tu PC
Molt bé Xavi. No et puc donar cap Karma, però viuràs sempre al meu cor. Quant tingui 87 anys podré explicar-li al meu net:" I Desmoremenber when…".
P.D: Ja et vaig dir que podries fer carrera a la política. Jo que tú m’apuntaria, no sé, als convergents que fas pinta.
[/quote]
jurl, jurl, jurl… espero que els teus néts vaigin amb DUCATI
Política… Mmmmm com que no! prefereixo la carrera de diplomàtic.
system
24 Julio, 2008 18:15
34
jurl, jurl, jurl… espero que els teus néts vaigin amb DUCATI
Política… Mmmmm com que no! prefereixo la carrera de diplomàtic.
[/quote]
Diplomatic
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.