Gallina Vecchia...

jijii… ja sé que em fotareu d’osties però em feia molta iluuuuuuuuuuuuuuuuuu compartir l’alegria pel guanyador del GP 2009 :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
(la Karmele Marchante també em fa molt furor… eh Kiku ;)) jeje

És un tema de motos important no el post… ::slight_smile: :angel:

Deixant estar il Bambino de banda… :smitten: reconec i penso que el Senyor Gran Stoner amb la seva Gran Machina és també un Gran Katakrak!!! :wink:
(En Lorenzo també puja fort ehhh :knuppel2:)

i res… ja està… no em foteu gaires punyals ehhhh per l’esquena ::slight_smile:

i recordeu… Gallina vella fa bon caldo… :wink: jijiji

MUAKISSSSSSSSSSSSS :smitten:

jo estic amb tú, el Rossi és molt gran i el just guanyador d’aquest mundial.
Llàstima que Stoner no li ha pogut donar guerra, però ara sembla que torna més fort que mai. I és molt heavy que Yamaha s’emporta el campionat de Moto GP i el de SBK. A veure si l’any que bé l’Stoner no perd pistonada i la nova Desmosedicci continua essent tan competitiva i tíndrem un campionat a 3 bandes Rossi/Stoner/Lorenzo espectacular!

Enhorabona a els/les rossistes
:-X

Petunets i V’sss :stuck_out_tongue:

eessstttteeEEEHHHHHHRRRRRRR!!! :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: GGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: les abelles del meu poble posen els ous mes grossos que aquesta p…a gallina, i despres si que fan bon caldo :uglystupid2: :uglystupid2:,jejeje!!!

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
bonisssim pigri… tant agut com sempre
es com si et sentís…
jajajajaja

felicitats esther…

:2funny: :2funny: :2funny:

Deixant de kostat la mala sort de Stoner, que ara diu que cuida l’alimentacio i que fins ara no ho feia, que es prepari Rossi l’any que be que ho tindra xunbguissim davant de la poderosa caballeria italiana.

Aquest any ha sigut el millor, pero tot lo bo s’acaba… com Schumi :cry: :cry: (tornaaaaaaa please) >:D

SSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, Rossi el millor!!! Ja saps que jo estic amb tu Ester, jejjejejejej

Oski, l’any que ve ja ho veurem, però de moment aquest any encara ha guanyat EL REI !!!

(Sònia)

Jo estic sempre amb Ducati, però Valentino és Valentino… L’any que vé li donarem canya! :knuppel2:

Rossi, quan vindràs…?? :smitten: …Seria increible…

Mes que a Valentino a qui volem donar canya es a la merda japonesa que porta entre les cames (i ara les berres pensaran com sempre i diuen que som nosaltres els guarros) >:D

Esther!!! o et portes be o et castigare sense F… :\ :\ :\

Sense fires mal pensats, :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
i prepara el caldo de la gallina que el dissabte pujem els de la plana >:D >:D >:D >:D

[

Era això, és clar… :wink:

En rossi es el puto amu,em sap greu per l'estoner i la ducati pero fins el que en rossi no plegui.....que li queda molt,els demes que apretin les dents el puny, demoment l'unic estoner que alfinal el nano li a fotoc gas ala ducati, i den lorenzo na val la pena ni upinar, perque cupiant la moto del senyor rossi nurmal que el seguexi, pero encara li fotaran el segon lloc del mundial, stoner fotli gas que ja el tens, :2funny: :2funny: :wink: >:D

naranjito naranjito :knuppel2: :knuppel2: jeje!!
aixi quan l’edwards era company d’equip d’en rossi perque no el seguia?
encara o tenia millor que en lorenzo :wink: que no i tenia muro, si es que… i informacio de 46 a 99 no li pasan ni aigua, que de 99 a 46 pasa asta el pes dels calcotets den lorenzo, que o se de bona TINTA…

O BRIDGSTONER :wink: o POR FUERA :wink:, 46 AL GALLINER :crazy2:

Gracies guapa, pel tema mosaic parla amb el realitzador de Dorna que deuria estar sobat, va ser baixar la cartulina i veure com l’altre feia el salt de la cabra amb la moto, qui el va parir al bordegas aquest…aixxxxxxxxxx

jajajaja ja tinc la samarreta en cami desde italia cap a casa meu de gallina vecchia juas juas, ja us la enseñare cuan la tingui.

Ui!!! naranjito :tickedoff: :knuppel2: :tickedoff: :knuppel2: sort que la roba aquesta diuen que crema be.

naranjito no se quan hauras pagat pero jo n’he portat unes piratilles de Cheste que tb molen (de samarretes vechias esclar…) >:D