Help... Temperatura de la 695... qué calor!

Como ya sabéis la mayoría, soy una novataaaaaaa…

Acabo de dejar la moto en el garage a 130º… he estado todo el dia por Barcelona… Este mediodia fuí al concessionario a buscar unos papeles, y le dije al tio que estaba a 110, (que era como estaba en ese momento), y me dijo que no me preocupara… pero coño!! (perdón por la expresión), 130º Huh?? eso es normal???.. me va a dar un infarto agudo de miocárdio!!!.. Y qué calor desprende, diós!!!.. a ese calor uno se acostumbra??.

Tiradme un cable !!!, que esté frio, please !!!

No tengo una Monster, con lo cual no sé que se experimenta a nivel de temperatura encima de una de ellas, pero todas las bicilindricas Ducati desprenden mucha calor, por su sistema de refrigeracion por aire y si encima a eso le añades un carenado completo, el resultado es una sauna en los meses de verano… :wink:

Algún inconveniente tenian que tener, no? ;D ;D ;D ;D

Nineta, no et preocupis per la teva moreneta, la 695 pot arrivar fins a 150-160º sense que li passi res… mentre no t’indiqui temperatura elevada, cap problema :wink:

Ara be, al estiu s’ha de passar molt malament havent de suportar aquestes temperatures a les cames, però diuen que per presumir s’ha de patir :wink:

que me vas a contar :2funny: :2funny: :2funny: :wink:, supongo que debemos sentir lo mismo :buck2:

Gràcies a tots.

Suposo Ari, que m’he atabalat més, perquè a banda de ser NOVATA, la calor per Barcelona ciutat suposo que encara se sent més… gairebé ni una gota d’aire a l’ ambient…

El del concessionari m’ha dit que fins a 170, pero que ell no n’ha vist mai cao a aquesta temperatura…

Quins són els pantalons més adients per suportar aquesta calor a les cames???..

Avui anava amb uns texans per Barna, i quasi m’agafa un infart !!!