KDD Ducatis catalana

Gracies a tots per haver vingut(es clar que podiem haver sigut mes pero ja se sap), dessitjo us ho heu passat be, per cert a excepcio de la gent que ha vingut a dinar pregaria em escribissiu un emilio amb la vosta adreça el. doncs s’ha m’ha oblidat comunicar-vos una cosa interesant i urgent
picatsl@yahoo.com
ssalutacionss, ceonica mes endavant P.D. a final de juny farem una transpirenaica a veure qui s’apunta

si ha estat forÇa be bona companya bones carreteras bones motos
que mes es pot demanar
llastima que alguns no hem pogut ferla tota pero ha esta molt be
salutacions a tots :smiley:

Que, com a estat el dinar?
espero que bé.
He penjat las fotos que he fet.
:mrgreen:
Be, companys ha estat be, llàstima que la carretera
no estava del tot seca.
Ja ho repetirem !!!

L’ssssssssss

kina enveja…al final no vaig poder anar ni sol ni acompanyat

pero be ja en farem mes, no?

Doncs al final res de res:

Les tandes del Pirelli Day de València suspeses per no se quin accident (ens van dir per telèfon que les aplaçaven fins el 27 de juny per un accident que havia produit rotura a l’asfalt, ara no se com aniran les tandes del 6 de juny, a veure si ja estarà arreglat)

Tampoc vaig poder anar al CEV a Montmeló i vaig tenir que conformar-me amb la TV veient la bonica cursa de Extreme aguantant els estúpids comentaris del Requena.

I finalment la trobada de Ducatistes Catalans que, a pesar de que Pinós em queda a mitja hora de casa, no vaig poder assistir-hi per problemes familiars.

Bé, en fi, un cap de setmana que podia ser motorista 100% en qualsevol dels actes que podia assistir i al final res de res.

Un altre dia serà.

salut.

Avui he dormit ben pla, collons quin tute!. Això sí, va valer la pena, i quines carreteres! No sabia que existissin tants kilòmetres de revolts.
El meu mail motero és: monsterducati@wanadoo.es
Fins la propera!

bueno os he puesto una falta… tendreis que recuperar en verano!!

Tarod2 / uka-> la noche fue larga ¿no? jejejej
Multi-> noi et vam esperar a moìà pero no vas apareixer

i alguns que hem deixo… no ara en serio va estar molt bé la sortida. vam sortir uns 20 i vam arribar a dinar 8. ¿us van fer por el KM’s?

jejejejej

L’sssss

Pos jo també esperava més (en quant a participació) d’aquesta KDD. Però, bueno, els que vam anar ens ho vam passar, doncs com sempre… de conya.

Ale. Saludins :wink:

els Km no fan por pero pero la bronca de la dona si :smiley: :smiley:

Gon900ss:

si, la nit va ser mes llarga del previst :slight_smile: :twisted: i tot i que vaig posar el despertador la son em va poder i em vaig llevar a les tantes. La veritat es que em vaig quedar amb les ganes de repetir la bona experiencia de la trobada de monsters que vàrem fer cosa d´un mes.

P:D: recuperarem la falta!!

Res de po, peró si la principal estrella no funciona…pos…eso, me doy con dos piedras allí…

Muy buenas,

pues sí Osito, gracias a tí por las molestias que te has tomado. La ruta estuvo cojonuda, en especial la fase de Berga en adelante. Lástima que, aun siendo una veintena, faltasen muchas máquinas por alli.

En fin, a ver si con antelación, la gente puede ir reservando un día en la agenda para poder hacer una salida con mas motos.

Saludos