KDD Ducatistas 16,17 i 18 Juliol

Hola, com ens organitzarem per la KDD.

Qui som?
A quin Hotel anem?
Com viatgen les señores? (vols avió 85 € anar i tornar)

Ens hauriem de começar a moure una miqueta nois.

Saludossssss

Mmmmmmmmmm doncs si però es que fa una mandraaaaaaaaaaaa.

Ho rumiem aquest cap de setmana i el Dilluns deiem algo en aquest mateix post???

Podríem quedar amb els de Sarragossa.

doncs jo ja tenia mig previst anar tot solet ja que suposo que cadascú te les seves obligacions familiars, conjugals i laborals pertinents i no a tothom li deu anar igual marxar el mateix dia o a la mateixa hora. Jo divendres matí penco i tenia previst dinar (tard) i marxar després de dinar (tot i que es poc recomanable en aquestes dates) pero es per arribar divendres al vespre o sino dissabte al mati serà un chow, ja que suposo que esta previst fer una sortideta y no es plan d´arribar després de 600 Km y fer-ne 200 mes extres, cas que no s´arribi i ja no hi hagi ningú!!. Un altre del motius era que vaig limitat i els meus creuers son de 140 (passant d´estorbar si es vol anar mes rapid que suposo que si).
Ja direu que feu!

siau

La idea es sortir el divendres al migdia, si podem marxar plegats i quedar amb els de Zaragoza millor (penso jo).

Us heu adonat que l’hotel està a 45 Km de los Madriles, cada dia farem una rutilla per anar a Madrid, (otiaaaaaaaa).

(La meva senyora marxa amb avió 129 € (anar i tornar) si algú li pot interessar es poden buscar mes places.)

Ja ens anirem organitzant.

doncs jo ja tenia mig previst anar tot solet ja que suposo que cadascú te les seves obligacions familiars, conjugals i laborals pertinents i no a tothom li deu anar igual marxar el mateix dia o a la mateixa hora. Jo divendres matí penco i tenia previst dinar (tard) i marxar després de dinar (tot i que es poc recomanable en aquestes dates) pero es per arribar divendres al vespre o sino dissabte al mati serà un chow, ja que suposo que esta previst fer una sortideta y no es plan d´arribar després de 600 Km y fer-ne 200 mes extres, cas que no s´arribi i ja no hi hagi ningú!!. Un altre del motius era que vaig limitat i els meus creuers son de 140 (passant d´estorbar si es vol anar mes rapid que suposo que si). Ja direu que feu!

siau

En principi Reca, Multi i jo havien comentat (no decidit) de sortir al migdia y pensem que anira una cotxe que aniran les dones amb les bosses, crec que 140km/h es una bona velocitat de creuer. O sigui que de moment Uka podem anar junts. Crec que es molt millor per tu perque no vas sol i nosaltres perque gaudirem de la teva presencia. jajajaja M´ha sortit una miqueta gay no??? Perdó.

Doncs bé, si voleu gaudir de la meva presencia per mi cap problema :slight_smile: . Nomes cal que acabeu de perfilar els darrers detalls (hora de sortida basicament) i som-hi.

Ja informareu

… buff… doncs jo per molt que corri… no crec que tingui la moto per llavors… i tampoc crec que en fos bona idea 'nar sent novatilla…

uyss… puc agafar el cotxet i faig de “coche escoba”"… ;-D

ei… uka… vas limitat…???.. llavors tu sí que deus ser jove… :wink:

juaajuajauajujaajaujaujaaa

L’ssssss

QUE INSINUAS QUE ELS ALTRES SOM UNS ABUELITOS?

vES DE COTXE DE SUPORT. ES BONA IDEA.

… jejejejeej no reca no…
dic que jo no tic moto encara… i no seria pas bona idea aventurarme … jauajuajujaaa

no m’ho diguis dos cops això de portar jo el cotxet… :wink:

però m’agraden massa les motos com per suportar mirar-vos desde el cotxe… jejejejejuaajuajuaauaaaa…

AYSSSSSSSSSSSS::::.

diosh mio dame forsas pra aguantar…""

jejejejejjejejee :stuck_out_tongue:

ei… uka… vas limitat…???.. llavors tu sí que deus ser jove…

i tant i tant…, no tinc ni 30 :stuck_out_tongue:

P.D: aixó es va aproximant, en quant tingueu fet el planing de sortida (dia, hora, lloc) ja anireu comentant!.

ens veiem

Hola!

Bueno! si heu llegit el post de general stic fotudet preò en dues setmanes haig d’estar recuperat, ¡a punt per la kdd!!

El problema serà le meva nena que la tinc al taller i no se cuan en sortirà… :frowning:

Uka, jo tb vaig limitat i duc una 620 SS així que si no et sembla malament ni tens cap inconvenient i jo he recuperat a la meva nena surto amb vosaltrs, okis? No se el que trigaràn a tenirla…

Una pregunta, ja teniu tots habitació a l’hotel? Encara haig de fer la reserva… :oops:

Alix, lloc a les moitos ni haurà de sobres així que si et fa il·lusió anar amb moto segur que no hi ha problema perque pugis amb cualsevol e nosaltres…

Apa, 10!

:oops:

m’ho esteu posant molt malament…

es que ja li he dit al XIMO que m’ho pensaria… pq il.lusió em fa…

(tot el que siguin motos… si per 'nar al gp de montmeló vaig convèncer a un amic… que no crec que hi torni…)

però em sap greu per el pilot… són km… i suposo que voldreu 'nar al vostre aire… no amb “un paket”…

i em dóna corte… tb…

:oops:

gràcies, nen… jo m’ho penso… i si decideixo 'nar amb cotxe… .ens veiem allà… que serán menys km i així ens coneixem… ok

(ostres… com moleu… de debò… )

(ha quedat pijo però es que em sorpren molt…aquesta reacció… :? )

:wink:

L’SSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!

FALDELU… com ja li he dit al XIMO no sé si podré 'nar aquell finde…

igualment si vaig…aniré directament en cotxe… i ens veiem allà… i aniria en principi amb el XIMO

és que com no sé quan podré sortir tampoc vull que m’espereu a sobre que vaig de pakete… :oops:

Ei… moltes gràcies… de debó… :cry:

:smiley: :smiley:

Ostia faldelu, acabo de llegir el contratemps que vas tenir…, quina putada tu i ademés amb les calors que fa la veritat es que jo també cada cop que pujo a la moto per ciutat ho faig amb menys roba a sobre peró veient el que em pot passar millor pensar-ho abns de treurem jaqueta, guants etc. Bé, espero que estiguis millor i que estiguis a punt per la kdda.
Crec que encara está pendent perfilar el lloc i hora de sortida pero quan sabem res ja ho penjarem per aquí. Així que contem amb tu.

P.D: amb l´Alix tbé hi contem. Va, que fins i tot podrás escollir Ducati.

:wink:

a10

per cert faldelu, no m´havia fixat però vivim al mateix barri…, encara no he vist cap Ducati com la teva per aquí.

siau

Visc a Nicaragua cantonada Berlín… Solo parar per el bar InBlue, que es a Travessera entre Nicaragua i Ecuador.
si et vens per aqui amb la Ducati estàs convidat a tantes birres et puguis buere (espero que no m’arruinis… jeje)
si entres demana per en Gerard.
:lol:

Bar InBlue… :smiley: :smiley: , doncs ves preparant la cartera… 8) :lol: . Jo visc a Travessera cantonada CarlesIII. Ja em passaré ja.

a10