la DESMOANDORRANA

es que, com sabeu, he estat off-line, i torno, i veig que voleu quedar a andorra al septembre, be, jo ho sabia, preo creia que seria pel proxim any :smiley:

una cosa, ja que si la voleu fer, tinc molt poc temps, necesitaria info de la gent que vol venir, si voleu fer nit, “rutilla” curta, o nomes jala, etc…

les dates sera cosa complicada, ja que jo tinc vacances, 8) un altre cop 8) , i encara no se les dates exactes, pero crec que son la primera quincena…

seria important saber la gent, ja que si es fà, tinc de buscar restaurant ja… quin tipus de menjar voleu¿? algo frances, rollet carn a la brasssa¿?¿?

comenceu a fer llisteta ja, :wink:

p.d. XAVI (vil-s4r) t’apuntes de “pinche” ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

L’s

Estem parlant del ultim cap de setmana d´septembre o el primer d´octubre. ya decidirem dia y farem llista :wink:

ves preparant fines herbes :2funny: :2funny:

ok, pero necesitaria, mes o menys la gent, ja que s’ha de buscar hotel

Norrrrrrrr :o :o :o

Es tracte d´anar i tornar mateix dia :2funny: :2funny: :2funny:

no, es que restaurants per gaira gent no n’hi han :wink: i estindra de mirar un hotel amb menjador :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
;D ;D ;D ;D ;D ;D

egke escolto Hotel i s´em puja la libido :2funny: :2funny: :2funny:

Va nois decidiu dia que haig d’informar al Rent-a-Ducati :2funny: :2funny: :2funny:

Per cert, hem sembla que ha finals de Setembre principis d’Octubre, no es una bona data per la meterologia però només és una opinió ::slight_smile:

Pero no vam quedar ja que seria la 3ª setmana o com a molt tard la 4ª?
Jo penso com el Ton… arrivar a l’Octubre… :smiley:

Be dons…la 3ª o la 4ª

ojo con el Doctor T ???

compteu amb mi pel que calgui. Xavi, ja hem diràs alguna cosa, jo estic fora del 15 al 30 d’agost.

yo diria que mejor la 3ª.

apuntao estoy :wink:

por cierto, tenemos un foro de salidas exclusivo para nosotros, si si, ese que nos pasamos por los webos y esta medio vacio :knuppel2: :smiley:

lo siento :crazy2:

LLISTA DESMOANDORRANA 1ª CAUSA
DOMINGO 17 DE SEPTIEMBRE

2- CARLESMONSTER Y LOURDESMONSTER
4- JOSEDESMO RAQUELDESMO Y PITUFINA :wink:
5- JAHLIVE (of course)
6- Vils4r

joer, empiezo mal el curso ducatista. Me pierdo la primera prueba. Ese fin de semana tengo una despedida de soltero de tres dias. ¡Que yo ya estoy mayor pa esos trotes!

:cry: :cry: :cry: La siguiente no me la pierdo.

DOMINGO 17 DE SEPTIEMBRE

4- JOSEDESMO RAQUELDESMO Y PITUFINA
5- JAHLIVE (of course)
6- Vils4r
7-SLANNEH

DOMINGO 17 DE SEPTIEMBRE

5- JAHLIVE (of course)
6- Vils4r
7-SLANNEH
9-TON900SS + ÍNGRID

Aquest any amb la conya de las causas hem sortirà per un pico miraré si hem fan forfait de temporada que surt mes barat. :2funny: :2funny: :2funny:

Jose, ¿Por que no lo mueves de sitio?

5- JAHLIVE (of course)
6- Vils4r
7-SLANNEH
9-TON900SS + ÍNGRID
10- teticoheti (a mi mujer no le he preguntado pero casi seguro que no ira)

Bien teti así no iré solo en el grupo de los lentos :2funny:

Pero si ya va el Carles… :2funny: :2funny: