Avui he anat al Marc Motos a deixar la Monster per cambiar el manillar (per uno de serie que no este torcido, cosas de la Relliscada) i vaig veure allá una monster dark amb chasis groc i una 749 amb 3 sortidas de escapament una mica “Relliscadas”. Son de algú del foro? Tothom está sencer?
Otia!
Tarod! Estas bien?
Tres salidas de escape…
Contesta tiu!
Joer, no creo que haya muchas 749 así…
Di algo… 8O
Presente!!!
Vaig llepar el Dissabte a una curva de dretes…chi!!! hi havia gravilla, neumàtics nous i vaig ser una mica burro.
Total que vaig llepar va ser una arrastrada sense consecuencies unicament una mica el dolor del cop al picar el terre que ja esta pasant. La moto doncs lo que diu el DR. relliscada lateral dret i per sort res mes. Lo mes important ´ aranya dreta i el protectos del embrague que ja volia canviar.
Tot i així aquest diumenge a les tres aniré a fer la tanda.
Gracies per la preocupació.
Joer Tarod!!! relexes… això et passa per sortir sense mi!!!
Bé menys mal que no t’has gaire mal!!! i sento com si fossin meves les “rascades” de la teva duca… Vinga noi!!! et trobaré a faltar a Bassella…
joer, quin cap de setmana més tonto…
en fin, m’alegro que tot hagi quedat en això.
salut!
ostia tarod!!, em sap greu…, menys mal que no ha tingut consequencies fisiques… pero tot i així toca els pebrots quan t´incorpores i veus la moto rascada…, puffff. Vinga ánim!
ens veiem qualsevol dia d´aquests.
TAROD!!! cuida’t home…!!! …
LOCUS!!!
Be, la millor manera de treures la por es Montmelo…si senyor, el que sabe sabe
SALUT
Gràcies a tots
sento com si fossin meves les "rascades" de la teva duca...
Ya somos dos. Ánimo y desquítate en Montmeló. Y a ver que tapa de embrague le pones, porque como haga más ruido…
ahgggggg tarod moñassssss, dale un par de estrujaditas en mi honor y hazme otro favor, quitale a esos escapes la coña aquella que los tapona, entra con los escales sin taponar, correr no se si correras, pero ostia el sonido mejor que con los termis de las 749/916, ahgggggggg
saludos y suerte campeonnnnnn
ponte una gravadora en el mono!!! o una videocamara…haber si los podemos oir…joer!!!
Tranquilos hermanos agudizar el oído a eso de las 15:00…porque lo que oireis no serán truenos… serán mi escapes :twisted: