Mi Ducati ya vuelve a funcionar!!!

:slight_smile: Ayer me llamó el mecánico y me dijo:

• Te tengo que decir una cosa.
  • ¿Qué? no me asustes.
    Y escucho… Klac klac klac klac

Por fin!!! Después de 2 meses de reparación ya puedo ir el lunes a buscarla.
Le han cambiado Cigüeñal, alternador y no se qué más.

De momento pongo estas fotos aunque me ha dicho que el ha hecho fotos de todo el proceso.

Ya os contaré que tal va, aunque tenía que ponerlo puesto que estoy muy contento.

[archivo adjunto borrado por el administrador]

Enhorabuena.

Mimala :wink:

enhorabuena¡¡¡¡¡¡¡¡

por cierto si no es mucho preguntar, donde la has llevado?

Venga, ahora a cuidarla para poder disfrutarla a tope. :wink:

Felicidades y ahora toca mimar a la nena para que se ponga en forma lo antes posible. :wink:

Saludetes

Me alegro compañero :wink:

Bien por ti :wink:

Dale cariño :smiley:

Ya era hora, FELICIDADES !!! :wink:

Enhorabuena… :wink:

Ara a cuidarla, eh Japoneti! :smiley:

Ja la he anat a buscar.
Va igual que abans. No noto res diferent, es a dir va molt fina.

La he portar a Motos R al carrer industria 10 de Barcelona. Sempre porto les motos allà i la veritat es que estic molt content. De fet gracies al motor que em va donar en Frankdesmo (moltíssimes moltíssimes gracies) i a que ell tenia una 916 desmuntada la veritat es que no més m’ha cobrat ma d’obra.

JordiS4rs: Ja podem quedar un altre dia. Aquesta vegada a veure si fem més kilómetres!!

Me’n alegro canyamas ¡¡¡¡ :wink:

ara a gaudir :wink:

M’alegra que ja la tinguis de nou a casa, Canyamas :wink:

Ara, quan veigi la duca estrellada ja sabre qui ets per el Montseny :slight_smile:

Vinga, cuidala i veuras com es disfruta de veritat amb una Ducati :wink:

Yo estuve el viernes por la tarde que me pase a saludar a German y ver mi RD350 en la exposicion (es mas bonita mi RD que tu Ducatijeje) y estaba liado haciendo las conexiones del motor.

Ahora a disfrutarla de nuevo y a mimarla como se merece, y recuerda que no es una R1.

GASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Merda!!! Avui surto a fer una volta i… m’he quedat sense embrague durant una estona.
Suposo que deu ser tema de pugar l’embrague be, pero la veritat es que m’ha festidiat.

Arlot: Que fas tu per aquest foro??? Que estàs pensant en comprar-te una 1098???

Felicitats :wink: Jo vaig tenir la meva 748 gairebé 1 any parada amb els cárters trencats :bigcry:

me ha parecido ver que la tienes en venta…o me equivoco :idiot2:

Senyors:
Em sento com Judas. Abans d’ahir em vaig tornar a quedar tirat. Ara m’he quedat sense embrague.
El mecànic diu que cap problema i que ja m’el arreglarà pero la veritat es que ja m’he fartat d’aquesta moto. Sincerament: li he agafat mania.

Ahir la vaig possar a la venta. Em sap molt greu pero no puc estar sempre pendent de la grua, averies, etc. Suposo que ara que te tot nou no s’em tornarà a espatllar pero passo d’arriscar-me a una nova averia.

Sempre m’ha agradat aquest model. Es la moto que més m’agrada de tota la historia pero … :cry:

En fi. Ja he tingut una Ducati i ara em matareu pero em torno a comprar una R1. Penso que seré més feliç amb una R1 que amb aquesta, ja que a mi m’agrada tenir cavalls sota el cul.
Potser no he entés la filosofia Ducati. Potser es que aquesta greu avaria m’ha fastidiat molt i per aixó he agafat mania a la meva. No ho se.

En resum: La he posat a la venta. Si algú la vol ja ho sap.

Jordi: Ni que em compri una “enemiga” R1, podem seguir sortint no?