Ja la he anat a buscar.
Va igual que abans. No noto res diferent, es a dir va molt fina.
La he portar a Motos R al carrer industria 10 de Barcelona. Sempre porto les motos allà i la veritat es que estic molt content. De fet gracies al motor que em va donar en Frankdesmo (moltíssimes moltíssimes gracies) i a que ell tenia una 916 desmuntada la veritat es que no més m’ha cobrat ma d’obra.
JordiS4rs: Ja podem quedar un altre dia. Aquesta vegada a veure si fem més kilómetres!!
Yo estuve el viernes por la tarde que me pase a saludar a German y ver mi RD350 en la exposicion (es mas bonita mi RD que tu Ducatijeje) y estaba liado haciendo las conexiones del motor.
Ahora a disfrutarla de nuevo y a mimarla como se merece, y recuerda que no es una R1.
Merda!!! Avui surto a fer una volta i… m’he quedat sense embrague durant una estona.
Suposo que deu ser tema de pugar l’embrague be, pero la veritat es que m’ha festidiat.
Arlot: Que fas tu per aquest foro??? Que estàs pensant en comprar-te una 1098???
Senyors:
Em sento com Judas. Abans d’ahir em vaig tornar a quedar tirat. Ara m’he quedat sense embrague.
El mecànic diu que cap problema i que ja m’el arreglarà pero la veritat es que ja m’he fartat d’aquesta moto. Sincerament: li he agafat mania.
Ahir la vaig possar a la venta. Em sap molt greu pero no puc estar sempre pendent de la grua, averies, etc. Suposo que ara que te tot nou no s’em tornarà a espatllar pero passo d’arriscar-me a una nova averia.
Sempre m’ha agradat aquest model. Es la moto que més m’agrada de tota la historia pero …
En fi. Ja he tingut una Ducati i ara em matareu pero em torno a comprar una R1. Penso que seré més feliç amb una R1 que amb aquesta, ja que a mi m’agrada tenir cavalls sota el cul.
Potser no he entés la filosofia Ducati. Potser es que aquesta greu avaria m’ha fastidiat molt i per aixó he agafat mania a la meva. No ho se.
En resum: La he posat a la venta. Si algú la vol ja ho sap.
Jordi: Ni que em compri una “enemiga” R1, podem seguir sortint no?