Mejor a mirarlas desde casa.La moto aparcada y la nevera llena de birras ;D ;D ;D
Yo no me fiaria de dejar dos monos y dos cascos dentro de la tienda la verdad, manguis hay en todos los sectores y no son 4 duros lo que vale
Mi parienta y yo estamos en la A si quereis nos vemos y tomamos unas birras
ahhhhhhhhhhh jajjajajja esque passo de deixar tants “diners” dintre d’una tenda. perquè el problema no és que et robin, no, sinó que, si t’ho fan, com tornes a casa
El dissabte per la nit !!! podriam organitzar algun cosa
Tema solucionat… moltes gracies a TOTS i en especial al qui ja saben, l’oferta molt bona, i meu fet sentir orgullós de pertanyé a aquesta zona
Peró ja està, ara, aquesta tarda, carregar la moto i … carretera i manta
Una cosa, algú anirà de festa motera :2funny: ens podriam veure, no… i si hem pogues portar una camiseta ^-^ ^-^
adeu
Yo el viernes no, pero el sabado iré a ver los entrenos y por la noche me pasaré a dar una vuelta por montmeló, ya nos llamamos.
Por cierto jahlive, dame tu nº de movil, sino va a ser jodido quedar.
Andorrano
00376 605 232
Si no contestase, llama al de la novia 666 58 69 72, por si te contesta una chica :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
i tant!! podemos aprovechar descanso entre carreras y mientras damos una vuelta nos vemos a mitad de camino
ey…de fet si ve més gent ens podem trobar a la tenda del circuit no?
el pròxim any podriem mirar de fer una grada ducati