Oulet a Barcelona

Hola,

Us informo que hi ha una botiga-magatzem a Barcelona on tenen coses molt interesants (Cascos Shoei, Arai, Agv…, guants, monos, chaquetes, pantalons… etc. etc) amb un preu molt i molt bo.

Es diu Outletmoto. Si voleu anar truqueu i pregunteu per l’Albert.

http://www.outletmoto.com/

Molt be nen…dema em paso. :smiley:

Pues em va fantàstic perque necesito mono i botes… ja us diré que tal de preus i cuantitat de gènere…
Merci.

Pues em va fantàstic perque necesito mono i botes... ja us diré que tal de preus cuantitat de gènere... Merci.

De preus ja us ho dic: :smt023 en quan a cantitat de material heu de pensar que es una botiga outlet… (temporadas pasadas) aleshores no hi ha tanta cosa com a una botiga normal. Consell: Parleu amb l’Albert si voleu quelcom que hi sigui per si ho pot aconseguir. :wink:

Pues em va fantàstic perque necesito mono i botes... ja us diré que tal de preus cuantitat de gènere... Merci.

De preus ja us ho dic: :smt023 en quan a cantitat de material heu de pensar que es una botiga outlet… (temporadas pasadas) aleshores no hi ha tanta cosa com a una botiga normal. Consell: Parleu amb l’Albert si voleu quelcom que hi sigui per si ho pot aconseguir. :wink:

Volia dir que NO TINGUI . :lol:

Jo vaig anar aquest dimarts, el preus estan bastant be comparant-los amb altres botigues tipo motocard i tenen bastant material excepte botes que no tenen gaires models, la botiga no està a peu de carrer està a la primera planta del carrer pallars 65.

ja he anat, esta bastant be, val la pena. :smiley:

tienen monos tambien ? (los de piel )el mio ya no me cabe , si alguien esta interesado en el mio ke entre en la pag de pasion ducati y lo vera .

si algu veu guants d’hivern barats que hem pasi info!!! :wink:

tienen monos tambien ? (los de piel )el mio ya no me cabe , si alguien esta interesado en el mio ke entre en la pag de pasion ducati y lo vera .
Si, en tenen. Truca i pregunta:

Pallars, 65 1ª planta (Esquina Marina) 08018 BARCELONA
Tel.93 502 51 44 Fax.93 500 51 23
www.outletmoto.com outletmoto@outletmoto.com
:wink:

ya pasare la semana que viene,gracias tio

pasare el lunes a ver ke tal , necesito algo pal cuello brrrrrrrrr

estuve alli , y esta bien … tienen un poco de todo . pero mas bien poca cosa .
de monos de cuero pokita cosa , de botas 3 modelos o 4 de casco habia un monton no me fije en los modelos ni en los precios .
ahora los guantes estaban bien de precio ,

ahh se me olvidaba deciros , si kereis chaketas de piel a 140 euros
ducati infostrada las venden en el bazar glorias ,encates glorias .
no es el mercadillo al aire libre . no … son los bajos de el edificio ke esta tocando la calle aragon …dentro hay un puesto de pieles y alli las vi identicas ke la de motocard a 185 euros por solo 140 euros