Hola a tots els seniors que hi ha per el foro. Si teniu ganes de sortir els dissabtes al mati a donar un vol a bon ritme pero sense estres i gaudin d’un bon esmorçar. I tornar a l’hora de dinar a casa. Es ha dir fer una bona matinal per carreteres de montaña i plenes de curves, ens podem posar en contacte i donar-li al gas. Apa queda dit.
hombre, yo un señor soy, lo que pasa es que no estoy en la edad solicitada jajajjaa
yo me apunto a dar un rulillo, haver si mañana, como nos vemos, se apunta alguien mas a la vueltecita de trankis
si quieres pasarte mañana a tomar unas cañas, ya sabes donde encontrarnos
solo de 40 a 50? 8O 8O 8O
Jo compleixo totes les característiques del perfil…44 anys, guapo, jove interessant amb multistrada…amb ganes de sortir a voltar i amb la condició de tornar a dinar…
Josedesmo va venga a ver si montais salidita este finde que yo tengo fiesta y me apunto!!! Me da igual sabado que domingo…pero prefiero el sabado (hay menos tráfico y el domingo hay carrera en Xeste)
Con 38 casi, entro en el perfil? :roll: :roll:
habrá que hacer un casting, no? :twisted:
Veig que això de l’edat us a frapat,jejeje. No es una condició indispensable, pero la meva peña es de gent tranqui i ens agradaria que vingues mes gent pero que fos tranqui. Les sortides atope son per la gent jove. Les sortides les fem casi cada dissabte, de matinal, i una vegada de tant en tant sortim tot el dia. Som de Sabadell.
Doncs si no us fa res amb gent “una mica mes jove” algun dissabte que treballi la dona m´apuntaré.
Sou un parell q porten Multis vermelles i q queden de vegades per Terrassa? Es q els he vist un parell de vegades i a veure si els reconec.
Un salut.
No som de Terrassa. Som de Sabadell i jo porto una ST3 vermella. Si vols pots venir si no et fa res sortir amb quarentons.
jo tambe compleixo els requisits…42, monster s4r per anar tranquil…aquest dissabte estic pendent d’un partit de futbol, si no es fes, vindria encantat
Excelent.
bueno por edad aun me falta unos pocos años (pokitos)
peros eso de desayunar y hacer una salida trankila , yo me apunto ,
Els quarentons en marxa. dema sortim de Sabadell a les 9 hores desde l’hotel Urpi (Avinguda 11 de setembre) direcció a Solsona, Berga, etc… Ah i un bon esmorçar a la masia del revol de la ctra. de Coll de Jou. En principi som 3 pero benavinguts. I si plou sortirem igualment. Si algu s’anima ja veurà la meva ST3 vermella aparcada davant l’hotel.