POR FIN SALE EL SOL!!!!!!

(mexpreso en castellano por si alguien no entiende català es ke no se kual es la costumbre en el foro)

Después de tantos dias de lluvias i mal tiempo por fin un poco de sol!!!
me levantao pronto i he venido al curro dando un rodeo de curvillas, que gozada!!! :lol:

eso… por fin… aunque yo he pillao’ el coche… pa’pillar l’autopista…a las 7 de la mañana me daba lo mismo… a ver si dura…

:roll:

Yos ke de sant feliu voy hasta Vilassar de Dalt.

RUTILLA:

Sant feliu-molins-santa creu d’olorda-Vallvidrera-nus trinitat-montgat-vilassar!!!

yejea!!! :slight_smile:

Pues si tienes razon !!! ya era hora !!! llebo toda la semana queriendo salir con la “niña” y con el P. tiempo no habia tu tia…ayer pude al final salir un rato x la tarde, en principio la ruta a seguir era subir hasta Vic, pillar el Ex hasta Abrera y luego de ahi una carretera q me comentaron hasta Hostalric bastante guapa… como siempre acabe perdiendome ( soy un desastre pa las carreteras ) y acabe en prats de lluçanes…eso si …descubri una carretera q hiba desde ahi hasta Sant Feliu de Sasserra, pasando luego x Oristà…Una pasada !!

L´ss

El otro dia volviendo del curro dije va voy a ir por la c-58 direccion manresa i subire a montserrat. Pos cojí la salida de olesa y pillé una carretera de viladecavalls-olesa jooooooerrrrrrrrrr! vaya curvotes molo mogollon, incluso llegue a marearme.

Pregunta del millon: alguien sa mareao en moto? Es normal marearse pillando curvas o es ke komo no tengo ni puta idea de conducir mepasa.

…a la velocidad que llevo … de moment no em marejo… si fumés em donaria temps a encendre una cigarreta…jauajuajauajaujauaa

però quan he 'nat de paket no em marejo…

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA, fumar diu…prou feina tinc ja en mantindre’m de peu a la moto pillant una curva…
:oops:
poc a poc jo suposo que és qüestió de fotra-li collons i sobretot xino xano que tenim tota la vida per aprendre. :stuck_out_tongue:

jo … a les hores que vinc cap a la feina agafo tota la caravana… i encara no hem veig amb cor d’anar zigzaguejant entre els cotxes… que “en parao’”… tinc massa problemes…

ben mirat… faria espai: aniria de banda a banda … ensopegant amb els cotxes…!!! JUAJAUJAUUAAA

nooooo… millor cotxet… i més endavant ja faré rallies amb la duca… :twisted:

Yos ke de sant feliu voy hasta Vilassar de Dalt.

RUTILLA:

Sant feliu-molins-santa creu d’olorda-Vallvidrera-nus trinitat-montgat-vilassar!!!

yejea!!! :slight_smile:

La veritat es ke les putes llaunes són un perill, avui he fet una volta de collons pero normalment faig ronda de dalt i autopista a les 7 del matí i és un puto perill 8O …

Putos cotxes!! Jo almenys quan vinc en cotxe sedeixo el pas a les motos :roll:

Jo ara plego i me aniré a Barna per la Ruta dels Campions (Castellar, Sant Fruitós, Manresa, Sant Cugat)

Demà anireu al Alex???
No conec a ningú :oops: :? com us reconeixeré?? :cry:

slayer,ponte un clavel en la oreja, asi te reconoceran ellos!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

… jejejejeee… segurament portaran alguna flor a la “solapa”… jUAJAUAJAUJUAAUJ.AAA…

claveles??? no, UKA??.. .JAUAJUAJAUJAUAJUAAAAAA!!!

jo no podré passar… o aixó crec… snif snfi snif

Em fotre una barretina catalana jajajajajajajajajajaja :lol:

Ay, ay… yo cojo la moto cada dia desde lliça de munt (C-17) y verdaderamente hay que ir haciendo slalom… pero hoy era más agradable con el solecillo…
Snif! no podré venir al Alex pero el jueves que viene seguro!

Jo no podré anar-hi, perquè treballo de tardessssssss, pero hi seré en el vostre cor i esperant la publicació de els vostres decisions… a veure!!!

Yo porto www.ducatistas.com al casco… pero avui aniré amb el chopper.

Eh dinat al Alex Dr. Relliscada resulta que pasaba per allí i me le trobat de morros, pos es dina de puta mare :smiley: