Pregunta//favor RDD Albacete¿?

Bones, ja vaig parlar amb el Gallego del tema, però encara que s’ha ofert amb molt de gust ??? hem sembla que les seves dates, no se m’acaben d’ajustar. Així que faig una crida a tots els que van a la RDD de Albacete, i tinguin lloc al carro per una moto més :wink:

La meva intenció, en principi, és baixar el divendres, fer nit a Albacete, rodar dissabte i tornar diumenge :wink:

Així, que agrairia qualsevol ajuda :wink: per no tenir de rodar duran tantes hores :wink:

L’s

p.d. No tindríem de quedar a a Andorra :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: ja baixaré jo ^-^

jo finalment hi vaig. He trucat al Gallego però no contesta, potser no tinc be el telèfon. En principi haviem de baixar junts amb el reca, però si tu vens podem anar junts i el reca amb el seu carro. Truca’m i parlem :wink:

Es que ando un poco liado pero hoy ye llamo yo…
Yo bajo el jueves por la noche y regreso el lunes, me voy de semana santa a las Lagunas de Ruidera

si ja has fet plans, no cal que els canviïs per mi :wink: ja baixaré i pujaré rodant :buck2: només era per si algú, l’hi anava be >:D

Gallego, lo que pasa, que el jueves me es muy justo llegar “pronto” a BCN y no me puedo quedar hasta el lunes :\ asi que, gracias por preocuparte y ofrecerme “carro” :wink: