Presentació desmocedici a Floreal Barcelona!

Doncs això segons he llegit per el foro general, aquest divendres dia 15 de Febrer a les 7 de la tarda a Floreal faràn la presentació de la Desmocedici!!

Jo intentare anar sigui com sigui, ja que veure aquesta motu deu ser un espectacle! :smitten:

esclar com tu no curras!!! :2funny: :2funny: :2funny:

io no podré anar… surto a les 7 mentres arribo han tancat :stuck_out_tongue:

espero que tengais el detalle de poner unas fotos los afortunados que podais ir… :wink:

:knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

No curru xo el divendres la ultima clase la tinc a les 8, això vol dir que el divendres ja me’l agafo lliure… i ja posats potser tambè el dijous i ja faig un pont de 4 dies que tampoc es plan d’agoviar-se que encara se’m caura el poc cabell que em queda… :angel: jeje

beuno si puc ja penjarè unes fotus!! :wink:

fotos, fotos ::slight_smile:

yo es que si voy me pongo ciego y acabo comprando una :smiley:

quiza me pase, a ver como tengo el tema niñera :slight_smile:

Tu llevate a María, que se encapriche de la Desmochiflis, la compras y después solo tienes que decirle a Raquel que la niña se a encaprichado y no veas el pollo que ha montado en Floreal… vamos que he tenido que comprarle la moto para que se callara :smiley: :smiley: :smiley:

Aunque he visto un montón el finde pasado (estuve de visita en la fábrica) pienso pasarme. Como mínimo para verla en marcha y para mancharla de babas!!! :wink:

Saludos