QUAN LES DONES BEUEN

Una dona explicaba:

Ahir vaig sortir amb unes amigues a una “reunió”. Jo li vaig dir al meu marit que tornaria a les 12 de la nit, en punt. -T’ho prometo- li vaig dir. Pero la “reunió” va estar molt be. Copes, ball, mes copes…i s’em va fer tard. Resulta que vaig arrivar a casa a les 3 a.m. completament borratxa.

Tot just arrivant a casa el fill de puta del cu-cut va fer cu-cut 3 cops.
Al donar-me conte que el meu marit es despertaria, vaig cridar cu-cut 9 vegades mes…
Em vaig quedar tant orgullosa i contenta, encara que borratxa, tot sigui per no tenir una baralla amb el meu marit, uf!!! quina sort tenir una inteligencia tant bestial i qui poder de reacció tant viu, tot i els cubates. Em vaig ficar al llit tranquila i satisfeta del meu poder de imitació del cu-cut.

Al mati, durant l’esmorçar, el meu marit em va preguntar a quina hora havia arrivat ahir, - a les dotze en punt, estimat, tal com t’havia promes-. Ell en un primer moment no va dir res, i jo vaig pensar, - salvada, s’ho ha cregut-.

Pero despres, ell em va dir…:

Per cert estimada, hem de portar a arreglar el cu-cut.

Jo li pregunto tot tremolasa: SSSIIIII…, i perque amor meu???

I em va contestar: no se, crec que no fila fi, de cop i volta va fer 3 cu-cuts, despres es va sentir un cric…MERDA!!! Despres va fer 4 cu-cuts mes…va vomitar al passadis…va fer cu-cut 3 vegades mes…, es va partir el cul de riure…i un altre cop va fer cu-cut…va sortir corrent i va trepitjar la cua al gat…va trencar, amb un cop sec, el canto de la tauleta de nit…es va estirar al meu costat, fent l’ultim cu-cut…finalment va fer un pet i es va posar a roncar.

BON NADAL!!! ;D

;D ;D ;D

Esplèndida historieta… :smiley:

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

a mi me ha pasado algunas veces :buck2:

:crazy2: :wink: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

això em sona :smiley:

Molt bó Joan :2funny: :2funny: :2funny:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

BON NADAL!!

PD: oju amb el cava… q mira després q passa!

:2funny: :2funny: :2funny: :wink:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ji, ji, ji… aixo em porta records… :smiley:

Joan, confiesa ¡¡¡¡ D’on has tret aquesta historia…? :smiley:

Ya lo había escuchado antes pero me he vuelto a reir!!! :2funny: :2funny:

Això em va passar a mi l’altre dia, pero he escrit que li va passar a una dona per disimular.
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Lo que pasa que los cu-cut de hoy en día son tan reales…
JAJAJAJAJAJAJAJAJ