Rauuul, unas ideas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Unas ideas baratitas para comenzar el tunning :smiley:

http://www.ducati.ms/forums/showthread.php?t=21760

PD: Por cierto, Alcarrás cómo fue? Alguna minicrónica??? :smiley:

Alcarràs…

BRUTAL,BRUTAL I BRUTAL!!!

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Doncs despres de fotre’m un madrugon o ne se que va ser (em vaig aixecar a les 3:30 :D) vaig arribar a circuit sobre les 7:00 .Amb parada de mossos inclosa pel cami preguntant-me com es deia ma mare i tot :uglystupid2:

Descarrego la moto al Box 25 i em retrobo amb coneguts i gent que no coneixia molt maca ,com quasi tots els ducatistes :wink:

La primera tanda atabalat entre la moto que no coneixia,el rodatge,el circuit …tot plegat :buck2:

La segona ja m’ho vaig passar bé i les altres el rodatge em va fer molt la punyeta,el que m’emprenyava més era passar els japos a les zones revirades i que despres ells em fotessin la gran passada a la recta (por cierto la bajada es la ostia!!! :smiley: alli me despiste en algun momento y la estire hasta las 7 mil). 6 mil RPM a la recta a 160,un pal :crazy2:.
Ja els repassaré quant acabi el puto rodatge ja… >:D

La moto es un tiro >:D,molt més facil de dur del que em pensava.Encara que es bastant més rigida que la monster i has de tenir clara la traçada .No permet corregir massa,pero s’aguanta de por dintre la curva :o .A la parabolica que hi ha abans de la chicane ,vaig cometre errors que a la carretera haurien sigut uns rectes espectaculars :knuppel2:

Al principi també em costava acostumar-me a la posicio als semimanillars ,que t’obliga a anar més tirat endavant que la monster,al final ja li vaig agafar el truquillo ::slight_smile:

Tornada a casa molt cansat ,despres de fer les 7 tandes pero molt content

Vaig patir una mica pel rodatge (que d’una part em va anar bé per coneixer la moto i perque sense rodatge crec que ja hauria tastat la gravilla :uglystupid2:)

Aquesta es la cronica del meu primer circuit. :wink:

Una cosa us he de dir tots els que no heu anat a circuit i esteu pensant en fer-ho,no us ho penseu ,si podeu us ho passareu molt bé :wink:

En quanto a lo otro amigo Mandy,me dijiste que el circuito me engancharia y es cierto ::).No me van a faltar cosas en las que arruinarme y es que esta entrada en circuito , solo me hace pensar en carenados de fibra,calentadores,lap timers,slicks… >:D
Pero poco a poco,de momento le voy a montar los escapes con filtro y centralita quando acabe el rodaje,lo proximo seguramente seran unos carenados para el circuito ^-^.Que aunque habia pensado hacerlos yo,viendo los precios que hay por ahi y corriendo el riesgo de romper los originales…pues casi que los compro echos y si les falla algo lo arreglo :wink: (ademas de sacar molde ,claro :D)

Vaya tocho! ;D ;D ;D

Ens veiem a la propera sortida ZG! :wink: Que encara que el circuit moli molt ,em va faltar la vostra companyia, us vaig trobar a faltar el diumenge :slight_smile:

Fins aviat!

Eso,eso, tu ves picandolo.Raul, no sería mejor que pensaras en esto?..

[
http://img133.imageshack.us/img133/4435/media12354903gx7.th.jpg

;D ;D ;D

Ya veo que el dinero se te va de las manos

Tengo epocas…he estado mucho tiempo siendo bastante ahorrativo y gastando mis ahorros en cosas “de provecho” :angel:

Ahora que hay crisis toca lo contrario :smiley: :idiot2:

No creas que no tengo remordimientos,pero pensandolo mejor…solo se vive UNA vez! :wink:

Haces bien!!! ;D ;D

A ver si nos vemos pronto :wink:

Si tío, que collons, tampoc es plà de gastar a sac però n’hi han que s’ho gasten en altres cosses doncs… ben fet :wink: “Solo se vive una vez” i tant que sí :wink:

Doncs espera que hem parlat a la butifarrada i es pot montar algo per circuit ben parit de cares a l’any vinent.

Si tornem a quedar per anar de rutilla treuré el tema aviam si tenim interessats.

Gasssss… :smiley: :wink:

jo estic interesadíssim! :smiley:

Y que lo digas… :smiley:

Jo tambe hi estic interessat…pero sense mono…aviat aviat…jejeje