Retrobament amb la ex.

Si nenes i nens m’he retrobat amb la meva ex Ducati la maravellosa 900SS i.e. del 2000. :smitten: :smitten: :smitten:

Ja se que amb aquest comentari i els :smitten: :smitten: sembla que li foto banyes de pensament a la meva negreta :smiley: :smiley: :D. Però res de res.

La vaig veure ahir a MOTOEXPERT GIRONA on li estàn fent per ordre del seu actual propietari una personalització que ti cagues :wink: :wink: :wink:

Es una especie d’adaptació a una sport classic, amb un seient monoplaça, amb retrovisors com els de la Sport Clasic, un porta matricules intermitents i pilot darrer, molt encertats. Està en fase de canviar fibres i ja li ha canviat els escapaments (han de sonar com un tro :o :o). Realment sort que vaig veure la matrícula, perquè sinó no l’hagués reconegut. Encara estava una mica verda, però serà una maravella pels ulls.

Nota al propietari: Si llegeixes això, fer-me un truc, el meu número es als Desmotelèfons de la Zona Catalana, i de passada vas i et dones d’alta a Ducatistas.com i en especial a la ZG ;). Tesperem a les desmos. :wink:

Disfruta de la Ducati company

Salut i L’s

Tal com ho pintes , et venen ganes de veure-la!!! :smiley: :smiley: :smiley:

Menys mal que se l’ha quedada algu amb gust i Ducatista pel que sembla,perque de vegades pot fer molt mal veure la teva Ex en mans de segons qui… :smiley:

Que susto Bernie company :o, por suerte no es un problema con la parienta :2funny: :2funny: :2funny:

Ai,ai,ai quins pensaments impurs , berniiii!!! :smiley: