Buenas!! Han subido este post en otro foro por si os animáis:
12/10 - El punto de encuentro será la gasolinera Cepsa que hay a la entrada de Sta María de Palautordera (BV-5301). Estaremos allí de 8:00 a 8:10.
La idea es gastar un par de depósitos de gasolina para estar a la hora de comer en casa (15:00).
El paseo es:Sta María Palautordera>Llinars>La Garriga>Figaró-Montmany>Vic>Ripoll>Borredà>Pobla de Lillet (hay un corto enlace de pista de tierra)>Castellar de N’hug (estupendo puerto de subida)>Coll de la Creu>bajada hasta La Molina (impresionantes vistas)>bajada por la Collada de Toses (de tranquis)>Ribes de Freser>Campdevànol>Ripoll, y vuelta a casa. En función de los que seamos, se puede acortar.
Over, tu tranqui que almenys jo, encara que pugui fotre-li gas, … em prenc les coses amb la calma … crec que serà una sortida tranqui, així que, cap problema. Si que passem x Vic, ja et dic més endavant on podem quedar xD
No tenim un punt fixe per esmorzar, però passarem x Vic calculo entre 9’30 i 9’45. Podríem fer un intent sobre aquesta hora a la sortida de Vic direcció Ripoll, última rotonda, allà hi ha una via de servei, per on està la Pascual … posa això al Google Maps 41.961995,2.248975
Gracias por la info! … aunque si me piro tb domingo, mi parienta me va a decir que ya no vuelva, … ???así q mejor otro día.
OverCrash, serem 5-6 de moment. Ja saps, si t’apuntes al punt on t’he dit a partir de les 9’30h-9’45h. Sembla q el punt d’aturada per esmorzar serà Ripoll.
Raül, OJU pel Montseny que ha estat plovent tot el dia, no sé si has estat avui per aquí però si no quan tornis a casa teva ja ho veuras No tinc ni idea de la resta de la ruta com pot estar, però vaja, mil ulls. Que ho passeu bé company
Ei Marc! si, he estat per aquí… si fem el Montseny serà d tornada, no se com estarà x Castellar de N’hug i tal xrò bueno, anar fent de tranquis i si el tema es posa lleig, aborto mision i cap a casa, … a veure quan tornem a fer alguna sortida junts!
Porto un parell de mesos en “el dique seco”, i em sembla que potser m’hi estaré una temporadeta més, ja t’explicaré en privat si ens veiem pel poble.
Salut!!!
Eiii, … t’hem esperat 5 minuts al punt de trobada de Vic, … no havia vist el missatge fins ara. Res, un altre dia doncs, … hi ha hagut canvi de plans, hem fet mitja volta a Vic i hem fet la zona de collsuspina, Moià, Calders, Sant Llorenç, … fotia ja massa rasca com x anar més amunt. Ha estat molt b
he baixat amb moto per si plegaba d’hora, però fins a les 12h no he acabat… em sap molt greu…
tot i això, abans d’anar cap a casa… he fet una mica de volta, tot passant per la trona i sant boi!!
a veure si la propera no tinc cap urgència d’ultima hora!!