Salida 12/10 Montseny > Vic > Ripoll > Castellar de N'hug

Buenas!! Han subido este post en otro foro por si os animáis:

12/10 - El punto de encuentro será la gasolinera Cepsa que hay a la entrada de Sta María de Palautordera (BV-5301). Estaremos allí de 8:00 a 8:10.

La idea es gastar un par de depósitos de gasolina para estar a la hora de comer en casa (15:00).
El paseo es:Sta María Palautordera>Llinars>La Garriga>Figaró-Montmany>Vic>Ripoll>Borredà>Pobla de Lillet (hay un corto enlace de pista de tierra)>Castellar de N’hug (estupendo puerto de subida)>Coll de la Creu>bajada hasta La Molina (impresionantes vistas)>bajada por la Collada de Toses (de tranquis)>Ribes de Freser>Campdevànol>Ripoll, y vuelta a casa. En función de los que seamos, se puede acortar.

Ánimo que se acerca el mal tiempo!!

si pasais por Vic i no le dais mucho gas… me apunto!!!
a ver si acabo el coi de rodaje i le puedo dar gas ya a la pikatona :wink: :laugh: :wink:

over tu fes el rodatge que més aviat q tard toca fer una trona i alpens :stuck_out_tongue:

Over, tu tranqui que almenys jo, encara que pugui fotre-li gas, … em prenc les coses amb la calma … crec que serà una sortida tranqui, així que, cap problema. Si que passem x Vic, ja et dic més endavant on podem quedar xD

No tenim un punt fixe per esmorzar, però passarem x Vic calculo entre 9’30 i 9’45. Podríem fer un intent sobre aquesta hora a la sortida de Vic direcció Ripoll, última rotonda, allà hi ha una via de servei, per on està la Pascual … posa això al Google Maps 41.961995,2.248975

Me encantaria ir pero como libra la parienta no me puedo escapar.
Si te sabe a poco el domingo siempre puedes …

http://www.ducatistas.com/foros/zona-catalana/encuentro-'gp'-domingo-13-oct/

Y para la semana que viene ojo que …

http://www.ducatistas.com/foros/zona-catalana/salida-19-oct-montsant-priorat/

Un saludo

Fuaaaaa!!! Rutón :smitten: :smitten:

Gracias por la info! … aunque si me piro tb domingo, mi parienta me va a decir que ya no vuelva, … ???así q mejor otro día.
OverCrash, serem 5-6 de moment. Ja saps, si t’apuntes al punt on t’he dit a partir de les 9’30h-9’45h. Sembla q el punt d’aturada per esmorzar serà Ripoll.

Raül, OJU pel Montseny que ha estat plovent tot el dia, no sé si has estat avui per aquí però si no quan tornis a casa teva ja ho veuras :wink: No tinc ni idea de la resta de la ruta com pot estar, però vaja, mil ulls. Que ho passeu bé company :wink:

Ei Marc! si, he estat per aquí… si fem el Montseny serà d tornada, no se com estarà x Castellar de N’hug i tal xrò bueno, anar fent de tranquis i si el tema es posa lleig, aborto mision i cap a casa, … a veure quan tornem a fer alguna sortida junts! :wink:

Porto un parell de mesos en “el dique seco”, i em sembla que potser m’hi estaré una temporadeta més, ja t’explicaré en privat si ens veiem pel poble.
Salut!!!

ostres, em sap molt greu… tinc una intervencio programada a les 9h i anira per llarg… :cry: :cry:

Eiii, … t’hem esperat 5 minuts al punt de trobada de Vic, … no havia vist el missatge fins ara. Res, un altre dia doncs, … hi ha hagut canvi de plans, hem fet mitja volta a Vic i hem fet la zona de collsuspina, Moià, Calders, Sant Llorenç, … fotia ja massa rasca com x anar més amunt. Ha estat molt b :wink:

he baixat amb moto per si plegaba d’hora, però fins a les 12h no he acabat… em sap molt greu… :cry: :cry:
tot i això, abans d’anar cap a casa… he fet una mica de volta, tot passant per la trona i sant boi!! :wink: :wink:

a veure si la propera no tinc cap urgència d’ultima hora!!

Tranki, de fet anem sortint gairebé cada finde, … i més abans q vingui el fred en serio! … així que si algun finde tens disponible avisa.