Bé, ja estem per aquí de nou.
Us he portat el que em vareu demanar.
Vinga, posem una data i us faig l´entrega (no se si deuen haver quedat una mica arrugades les samarretes ja que van entrar a presió a la bossa :? :? ). Per cert, han quedat molt bé.
Caaaaaaabrón!!!
He llegit que la cosa va estar tant bé. Cinquanta Ducatis!!! Això sí que és una trobada. A veure si la propera la montes tú i ho fas més a prop, està clar que n’hi ha una bona colla de per aquí que segur que s’hi apunten. Ja ens faràs una crònica de les teves oi?
Fins aviant.
Benvingus de nou! sobre el trobar-nos per mi no hi ha cap problema cap dia, això si, també plego a les 7… així que si voleu fer unes cervesetes només cal dir el lloc i donar-me marge per arribar…
Us va molt malament fer-ho en divendres?. A mi entre setmana aquestes hores son una mica prohibitives ja que entro a treballar a les 04:00 de la matinada (si, a les 04:00) i perdo molta estona de son. Alguna altra idea?, dissabte al mati, diumenge a la tarda…
pues xavi ( xavi750 ) comento hace unos dias de quedar el domingo x la mañana, para hacer un vermut-salida al montseny, si os parece podemos quedar para ese dia todos y hacemos una mini kdd.
Ups!!! Jo el Diumenge no hi podré anar, fins a mitjans de la setmana vinent no tindré la moto (això si, ja em ve amb els escapaments Ducati Performance pertinents… :twisted: )
PD: Sabeu quins fan més fressa? Els Remus o els Termignioni?)
Si finalment ho decidiu així, Uka, ja que no vivim lluny podem quedar una tarda i liquidem els contes
hola. ja he llegit que la KDD va superar totes les espectatives.
… a la segona no puc faltar…
bo, jo estic fora fins dijous. o divendres tarda o dissabte mati … el diumenge ho tinc una mica dificil
fins aviat
Jo tinc totes les pegates que es van demanar. Per cert si surtiu aquest Diumenge deixeu algún post per aqui. Tinc ganes de fer un passeig pel Montseny.
Bueno Uka hay que fijar un dia y hora que le vaya bien a la peña, para hacer la entrega de camisetas, etc. Asi nos conocemos y nos cuentas de primera mano como ha ido la kdd.(y nos pones los dientes largos). YO si puede ser entre semana a partir de las 8 de la tarde o el fin de semana por la mañana para dar un garbeo y tomar algo con las ducas, por supuestisisisimo!!!.Estare a la espera de lo que se acuerde. Saludos. :lol:
…
be.-… doncs tb el q podem fer… és que kedem els màxims el dia que puguem… i dels que falten… fem més grupets…
esto es:
jo treballo a barbera del valles… .si en CHOPPER i en VTWIN… no podem venir, ja m’emporto jo els vostres paquets…de samarretes!!! malpensao’s!!!.. jejejje… i podem quedar en un lloc més centric com el baricentro… no??
uy, uy ,uy que crec que hi ha una petita confusió :? . Nois, penseu que la capacitat de transport en moto es mes que limitada…, jo he portat les samarretes de la gent que expressament m´ho va demanar en un post que hi ha per aqui a la zona catalana de la setmana abans de la kdda, es a dir Alix, dochelio i faldelu (i les meves, clar). De la resta de samarretes que li vareu demanar al noi que ho portava XIXO4, crec ,doncs es mes que probable que les tingui ell, que va venir amb el cotxe a reventar i moltes d´elles tot i els que erem es van quedar al seu cotxe. El millor es que parleu directament amb ell.
Ho sento, pero en cap moment vaig dir que portaria totes les samarretes de la zona catalana, tan sols els que he dit m´ho van demanar.
P.D: llegiu el primer post de la la zona catalana. Sento el malentés.
P.D2: doncs si us sembla bé, divendres tarda. Lloc?
P.D3:: repeteixo, ara em sap greu això, pero no he estat al tanto dels posts de les samarretes, cadascú li va fer la comanda a en XIXO4 per mail (si no recordo malament) i despres algú em va demanar si els hi podia portar jo.
Doncs a les 8:30. El lloc, doncs no se, us sembla algun lloc així una mica centric que ens quedi mes o menys a mig camí?, potser per gracia… A veure, proposeu que jo soc nefast per aquestes coses.
P.D: Alix, ara potser ja no está tant magre el tema aparcar per Barna, que molta gent ha marxat de vacances (et fa falta una moto :twisted: )