Samarretes

A veure companys!!! en XIXO4 m’ha dit que ha d’enviar samarretes en una comanda a Karles, Mark620, Vtwin, Choppervenox, doncs dins aquest paquet hi haurà una samarreta vermella de la talla “S” que serà per a mi… ja que, de la KDD em vaig endur una defectuosa… dins aquest paquet també hi haurà un sobre per tal que jo retorni la samarreta tarada… així que us pregaria que em digueu quan ,com i on repartireu el paquet, i com no la part que em toca pagar de despeses de transport!!! suposo que pensaveu posar el lloc, dia i hora de trobada no???
Gràcies!!!

per la meva part no hi ha cap problema, ja et tindrem al corrent…
Salutacions

hola el XIXO me enviara el paquet a mi a barebera del valles cuan arribi ja to direm, si tot ba ve segurament sera aquesta setmana (suposo)
el XIXO ja amb va dir que venia una samarreta per tu multi

OK!!! nanos. Espero noticies vostres, és a dir, dia,hora i lloc de trobada.

Buenas Mark620, Multistrada y compañia, llevaba unos dias sin escribir por motivos técnicos, pero ya estoy por aqui. Estaré impaciente a la espera para quedar a recoger las camisetas y de paso podemos echar una cervecita o dar una vuelta con las dukas. Bueno pos ya direis algo. chao y saludos. :smiley:

no tinc cap noticia del XIXO
seguirem esperant

Molt bé MarK620, doncs esperarem. A veure si arriba abans del cap de setmana i passem a recollir-les. Els dilluns marxo de vacances i m´agradaria portar-me la gorra i la samarreta a Galicia. Ja diràs alguna coseta. chao :slight_smile: