HAvia llegit animal… ;D :2funny: ;D :2funny: ;D
Em va bé.
PS: el que menys ruta farà la perfilarà… rodolíí
HAvia llegit animal… ;D :2funny: ;D :2funny: ;D
Em va bé.
PS: el que menys ruta farà la perfilarà… rodolíí
Vinga m’heu animat, em vinc!
Heu decidit l’hora i lloc de sortida?
Demà ho xerro amb l’anna, estuguis “al loro”.
Ja ens ho passarem bé…
Hola! Bon dia!
Anem a “formalitzar” una mica les coses! 8)
Bé com ja sabeu el proper dilluns (6 d’abril) el sector entre setmana i tots els que s’hi vulguin afegir marxem cap a Collioure!!
La ruta serà a un ritme tranquil (que ningú ens espera…) i amb curvetes. Anem a gaudir del paissatge i de les duca’s, amb les parades pertinents.
Aquesta tarda-vespre penjarem la ruta i el planning i entre tots ho podem modificar si s’escau.
Aviam si divendres podem confirmar una llista
Per cert!! per dilluns han donat bon temps i pujada de temperatures!
LLISTA:
1-Mr…
2-Multimadi
3-Dani s2r
4-maron ?? si oi??
5- desmopollo ?? (confirmaràs divendres?)
6-marcus ?? (finalment t’ho podràs combinar? )
7-anna
apasominem!!que ens ho passarem molt bé!
L’sss
Ok! ja tenim la ruta montada!! a veure que us sembla! demano una mica de paciència que em sortirà un post llarg >:D
Primerament i el més important! Hora de sortida i lloc! → Arenys de Mar (estació renfe, a peu de NII) a les 8.20h!! que sortirem a les 8.30h
ANADA:
Arenys de Mar → Sant Feliu de Guixols: esmorzarem i alhora que farem una parada clar. Són 62 km’s i 1h30min. aprox. és a dir, que serem a Sant Feliu sobre les 10h i marxarem sobre les 10.30h.
Sant Feliu → Roses : Parada i com no a fer fotos!! :-D. 82 km’s, 1h40min. aprox. Arribarem sobre les 12.15h i sortirem de nou sobre les 12.30h.
Roses → Cotlliure : A dinar!! 57 km’s. 1h15min. aprox. Sobre les 14h serem allà
TOTAL KM’S ANADA = 201 KM’S
TOTAL HORES ANADA = 4H. 30MIN APROX.
TORNADA
La tornada hem proposat fins a 3 opcions (A,B I C), segons com arribem a Cotlliure podrem decidir que fer
Si tenim ganes de més moto: OPCIÓ A!
Cotlliure → Camprodon: 96 km’s. 1h46min. aprox.
Camprodon → Vic: 62 km’s. 1h16min. aprox.
Vic → Sant Celoni: 52 km’s. 1h aprox.
A partir de St.celoni cadascú pot pendre rumb a casa seva, poguent agafar autopista o bé NII
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Cotlliure&daddr=D115+to:C-38+to:41.981953,2.241211+to:Sant+Celoni&geocode=%3BFawfhwIdZN4mAA%3BFSwLhQIduCMkAA%3B%3B&hl=ca&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=3&sz=9&via=1,2,3&sll=42.114524,2.757568&sspn=1.442494,2.471924&ie=UTF8&ll=42.10026,2.301636&spn=1.442819,2.471924&z=9
Si no ens volem complicar la vida: OPCIÓ B!
Tornar per on hem vingut!!
Si se’ns ha allargat massa la cosa i hi ha una mica de pressa: OPCIÓ C!
En el cas de cansament o que simplement “fem tard” aquesta seria la opció més o menys corecte. (amb trams d’autopista). 154km’s, 2h 30min aprox.
TOTALS RUTA:
TOTAL KM’S RUTA OPCIÓ A = uns 420 km’s
TOTAL KM’S RUTA OPCIÓ B = uns 400 km’s
TOTAL KM’S RUTA OPCIÓ C = uns 354 km’s
TOTAL HORES RUTA OPCIÓ A = 8H APROX.
TOTAL HORES RUTA OPCIÓ B = 8H 30MIN APROX.
TOTAL HORES RUTA OPCIÓ C = 7H APROX
P.D: Com ja t’he comentat abans la tornada la podem decidir mentre dinem, segons com estiguem tots i les ganes que ens quedin.
P.D2: Cal dir que el temps de ruta és sempre aproximat, tot i que tendeixo a posar una miqueta de més per qualsevol cosa…
P.D3: Hem d’aprofitar que ara es fa de nit més tard! =P
P.D4: Per repostar podriem fer-ho entre llançà o portbou no? Bé, abans d’arribar a França… quan portem uns 180 km’s no?arriba…
Vinga va!!! que dilluns és ja!!
Ens ho passarem de conya!
Repeteixo que la ruta serà a un ritme tranquil, sense cap tipus de pressa però intentant respectar els horaris marcats
SOBRETOT! MÀXIMA PUNTUALITAT AL MATÍ! 8.15-8.20H!!! ESTACIÓ RENFE ARENYS!
APASOMIINEM!!
L’sss
Jo no puc anar. No se on deixar els nens.
Aviam si un altre dia entre setmana puc d’una vegada.
Anna, ja veig com t’ho curres.
Marc
Hola a tots!!! La veritat és que no he postejat molt per aquí, ja fa quasi un any que tinc la 696 i mai, per temes varis, he anat a cap trobada d’aquest tipus. Estic força collat en tema horaris, però el dilluns en principi tinc festa i estic valorant seriosament de venir a la sortida i conèixer gent d’aquest mon. Si no hi ha rés de nou i la feina no es complica, miraré de venir… de totes maneres ho sabré a última hora, per aquest motiu si al final puc, estaré a l’hora que heu dit a puesto… si no hi soc és que no m’ho he pogut combinar.
Espero poder venir
Una abraçada
Hola aixo esta molt animat, molt bé Anna per la teva iniciativa en preparar la ruta, el dilluns si no passa res puntualment a les 8:20.
Fins dilluns, Amadeu.
Ok nois! ja tinc ganes que sigui dilluns!
per qualsevol cosa us passaré el meu mòbil per MP
Vingaa que marxem! L’s
q be o fas tot jejeje
quines ganas juer!!!
salud!!!
marranu!! ;D ;D
L’ss
Poso la llista! >:D
LLISTA
1-Mr…
2-Multimadi
3-Dani s2r
4-maron
5-desmopollo ??
6-secom (per confirmar)
7-anna
8-Sergio (amic anna)
L’ss
otro mas que se apunta
LLISTA
1-Mr…
2-Multimadi
3-Dani s2r
4-maron
5-desmopollo ??
6-secom (per confirmar)
7-anna
8-Sergio (amic anna)
9- kilez
Uou! molt bé Kilez! ens veiem demà doncs!
L’ss
demà ??
en quin dia vius anna ??
ai la osti*… ;D Dilluns!! ens veiem dilluns! jeje són les ganes…
L’ss
KILEZZZZZZZZZZZ!!!
:2funny:
SALUT!!!
seguint la dita del mes val tard que…
El dilluns sere puntual a puesto… (quilez, si aixo quedem a barna, parlem)
Sento el retard en contestar, us he anat seguint el post i dona la seva feina aixo de fer la ruta, pero per percals a la feina, no he pogut dir res fins avui.
Ens veiem dilluns, salut!
vsssssssssss
Ara m’he mirat la ruta amb més calma, merci per fer l’estudi tan detallat i les diferents opcions. Bé doncs ens veiem dilluns!
Vinga nois que això està molt animat!
maron, desmopollo ens veiem demà!!
Per cert… semblarà més una KDD de 696’s que res ;D ;D
L’ss