SECTOR ENTRE SETMANA 2 (seguir el post)

Hola!!

Bueno doncs estava donant voltes a la possibilitat del dia 6 d’abril fer un collioure, ja que alguns de nosaltres no tenim la possibilitat de fer-ho quan toca doncs ale… >:D 6d’abril és un dilluns… aviam si s’anima molta gent sino ho podem deixar per una altra data :wink:

Què? algú s’anima?? :smiley:

L’ss

Colliure… no sé pas per on cau això ??? em sembla que em pilla molt lluny, oi ??

Bé, tot sia per anar en moto, ja en tens un al sac, a la llista vull dir.

1.- anna
2.- Mr…
3.- DaniS2r
4.- Desmopollo
5.- Continuo ??

:wink:

PS: Dani, t’he inclos, evidentment, i Desmopollo, fas dir que la propera…

Jeje ets força ràpid eh Pere! ;D Evidentment seria una sortida de tot el dia… :wink:

Ànims!!

Si algu vol sortir la setmana que be per el mati dies 31/1/2 o 3 fins la hora de dinar cap alla a les 14 que digui algo :wink:

es el que te currar de 16 a 23h

hola desmosemanerus!!!

em sembla una idea collonuda, no le fet mai colliure.

L’unica pega es que no sabre si tinc festa fins el proxim divendres 3, es lo dolent de ser cuiner. Em donen els horaris el divendres, per la setmana seguent.

Us dic alguna cosa!

Estarem atents, tampoc és tanta cosa colliure, nomes moltes curves, bon asfalt, pocs cotxes i saparten, i sense mossos, pero a part d’aixo…

:wink:

Hola a tot@s ja fa dies que seguiexo aquest post de sortides entresemana, aixi que si no passa res el proper dia 6 vindre.
1.- anna
2.- Mr…
3.- DaniS2r
4.- Desmopollo
5.- Continuo ??
6.- Multimadi

Perfecte!! :wink:

Desmopollo fes el possible per tindre dilluns de festa!! :smiley:

Apasominem!

L’ss

Aviam compis! Exposo més o menys la ruta que podem fer…

Anada → http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Arenys+de+Mar&daddr=Avinguda+de+la+Vila+de+Blanes%2FGI-682+to:41.712905,2.893524+to:Carretera+de+Sant+Feliu+de+Gu%C3%ADxols+a+Tossa+de+Mar%2FGI-682+to:Carretera+de+Sant+Feliu+de+Gu%C3%ADxols+a+Tossa+de+Mar%2FGI-682+to:C-31+to:C-66+to:C-31+to:GI-610+to:Cotlliure&geocode=%3BFUJJfAIdujMrAA%3B%3BFVayfAIdVNQsAA%3BFboRfQIdjEYtAA%3BFVxffgId5tsuAA%3BFaISgAIdGIEvAA%3BFWwKggIdBp4uAA%3BFeoVhQIdHjQwAA%3B&hl=ca&mra=dme&mrcr=0&mrsp=2&sz=10&via=1,2,3,4,5,6,7,8&sll=41.806125,2.982788&sspn=0.492375,0.884399&ie=UTF8&ll=42.408249,3.201141&spn=0.487721,0.884399&z=10

Tornada → http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Cotlliure&daddr=42.374778,3.14209+to:Arenys+de+Mar&geocode=&hl=ca&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=1&sz=8&via=1&sll=42.5207,2.977295&sspn=1.94732,3.537598&ie=UTF8&ll=42.232585,3.301392&spn=1.956273,3.537598&z=8

En total uns 400km’s >:D

Ara m’agradaria saber (més o menys) l’autonomia de les vostres màquines per fer càlculs per a repostar.

Pels de la zona de barcelona: un punt de trobada podria ser L’estació d’Arenys de Mar (a peu de NII) i el que s’animin des de terres gironines podem crear un altre punt (Mr…??)

Mica en mica anirem perfilant (parades, menjar, etc)

ARA NOMÉS FALTA QUE PUGUEU I US ANIMEU!

L’ss

anna,sense voler possar-me on no em demanen :\ si voleu fer un troç per autopista, puaj, sortiu sobre l’alçada d’hostalric, o un xic després, però sobretot ans de girona, que ara ja hi ha l’A2, gratuïta, i segui apres per la N-II fins bifurcació de llançà / portbou, jo podria estar per allà, i fer un roses-cadaques-llançà-colliure. Es que feu molta autopista, i no mola pagar ( català que sóc ( bé,xarnego ( però no ve al cas ))), a part de molta recta… així farem curves…la tornada no me l’he mirada, ja que no penso acompanyar-vos.

Com que hi ha dies, ja miraré de fer una ruteta quan tingui ganes. ::slight_smile: :stuck_out_tongue:

:wink:

Que va Pere! agraeeixo que t’hi posis! que jo ni en tinc ni papa! ;D

Aviam si ens ho pots marcar al google maps (quan puguis) i a partir d’allà planifiquem la resta! :wink: >:D

L’ss

                         [url=http://www13.mappy.com/sidnWSSFqoQAZHMn21w/Z?out=2&xsl=plan&msl=i0][u][b]aixo?[/b][/u][/url]

es una opcio sense autopista, no sé com estarà el dilluns la carretera, però sino seria autopista fins sils, llavors a2 enllaçant amb n2 direccio figueres, i per allà us espero jo.

Encara queden dies, ja farem.

:wink:

Ok Pere! :wink: merci! és una opció :wink: però el link que he posat jo només passava per un troç d’autopista del Maresme (que m’he equivocat) en veritat ho volia fer passar per NII

http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Arenys+de+Mar&daddr=41.606201,2.640839+to:Avinguda+de+la+Vila+de+Blanes%2FGI-682+to:Avinguda+de+la+Vila+de+Tossa%2FGI-682+to:Carretera+de+Sant+Feliu+de+Gu%C3%ADxols+a+Tossa+de+Mar%2FGI-682+to:Carretera+de+Sant+Feliu+de+Gu%C3%ADxols+a+Tossa+de+Mar%2FGI-682+to:C-31+to:C-66+to:C-31+to:GI-610+to:Cotlliure&hl=ca&geocode=%3B%3BFUJJfAIdujMrAA%3BFdR6fAIdDBgsAA%3BFVayfAIdVNQsAA%3BFboRfQIdjEYtAA%3BFVxffgId5tsuAA%3BFaISgAIdGIEvAA%3BFWwKggIdBp4uAA%3BFeoVhQIdHjQwAA%3B&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=1&sz=10&via=1,2,3,4,5,6,7,8,9&sll=41.838874,3.015747&sspn=0.747904,1.230469&ie=UTF8&z=10

això això ja anirem perfilant!

L’ss

uaaaala, la primera passaves directament per frança i ara entres a tots els poblets… aquest google maps mai possa el que has mirat i vist… si es que…

:wink:

PS: us ho pintare en un paper, ho escanejare, i ho penjaré… :2funny: ;D :2funny: ;D :2funny: ;D

PS2: a més, com que baixareu penya, pel que veig i pel que espero, entre tots/es ja fareu…

PS: no et creguis aixo de l’estona i tal, que aneu en moto

Jo no crec que hi vagi. La setmana santa els nens no tenen cole i tindré que pringar. Si m’ho puc combinar m’apunto però està la cosa complicada.
Marc

Ok Marc! :wink:, doncs a veure si divendres confirmem tots els assistents i podem montar-ho bé, sinó… una altre dia serà…

O si el principal problema és el fet d’anar tant lluny podem canviar la ruta i fer-la per dinar o algo…

L’ss

a mi el fet de sortir dilluns 6 ja m’està bé pq tinc vacances, però com ja et vaig dir, li tinc una mica de respecte a una sortida tan llarga ja k no hi estic acostumat. Per mi si la reduiu una mica m’apunto segur, pq de moment m’ho estic rumiant…

Maron, realment no és tan llarga, amés, aniràs amb companys i colegues, i si no les fas mai no t’acostumaràs mai…
Vine home, el respecte es perd ràpid, no t’ho romiïs tant i apunta’t.

:wink:

PS:per mi és molt més curta però no us podeu queixar, que si fa falta baixar baixo.

PS: veiam si ara no tindré moto per la sortida…

confirmo mi asistencia!!! :wink:

salut!!!

Eii! molt bé! això s’anima!! :smiley:

Maron comja et vaig comentar no has de patir, ens ho passarem molt bé!! :wink: vinga va! anima’t!

Recuperola LLISTA!

1-Mr…
2-Multimadi
3-Dani s2r
4-maron ?? si oi??
5- desmopollo ?? (confirmaràs divendres?)
6-marcus ?? (finalment t’ho podràs combinar? )
7-anna

Vinga va!! ens ho podem passar de conya!

Mr… si demà et va bé via msn perfilem ruta?

L’ss