Soc un emigran

Bueno…apartir de setembre anire a curra i a viure a Andorra, pero jo vull seguir estan per aquest foro!!! encara soc d’aqui!!!

espero que no hi hagi cap problema, seguire intentant, perque encara no he pogut, venir alguna sortideta…

ademes, si algú puja algun cap de setmana ens podrem veure, jejejeje

Adeu

Això està fet… Jahlive, no dubtis que si passo o passem per Andorra et farem un truc!!!

jahlive, pues que te vaya cojonudo, y creo que no hay ningun rorresponsal en el principao, asi que seguro te tocara.
saludos

Doncs que et vagi molt bé la nova ubicació :slight_smile:
Així fas més internacional aquest fòrum :lol:

yo tambe soc inmigrant, aqui a valencia es viu be pero la meva barcelona…
la terra es la terra, sempre tira. yo fa un any y mig q estic aqui y tinc moltes ganes de tornar!!!
molta sort!!!
FORZA DUCATI !!! :twisted:

merci a tots…espero que tot vagi be!!! i si pillo al tio de la multistrada d’Andorra, prometo que intentare que pasi pel foro!!!

ostres…!!! haurem d’obrir ZONA ANDORRA!!!.. jejjejjeejjejeee

tranquil… que sempre hi han excuses per pujar a ANDORRA…

L’ssssssssss!!!

no estaria gens malament, pero…hem sembla que estaria sol :frowning: ja que jo sapiga no hi ha ningu d’andorra

per cert, hi ha algun altre manera de buscar si hi ha un motoclub ducati andorra queno sigui la web de ducatio (nio una busqueda per el google, 8) )

merci

Eiiiii anims!!! I segur que hi han una pila de Ducatistas a Andorra, recorda que el Xaus viu allà i em sembla que molts amics seus van amb Ducati. Mica en Mica. De cara Octubre intentarem montar una sortideta a Andorra i vindrem a veure´t.

Alli os esperarè!!!

i haber si troba al Xaus, jejejejejejeje

Xaviiiiii, no joas que tas guelto contrabandistaaaaa, jejejeje … que joio, ahora ya sabemos a quien tenemos que darle la “murga” pa que nos mire precios de “micos”, “boinas chichoneras”, piezas aftermarke desas, jejejejeje … mucha suerte en esa nueva singladura. Seguro que algún día nos veremos por alli.

eso espero y sino ya bajare por lleida que es mi tierra!!! ajajjajajajajaj

y sino ya subiras en alguna de tus escapadas y te enseño alguna rutilla por alli (aunque sola hay 4 carreteras, pero que curvas 8O to son curvas, jajajajajajaj)

L’sssss

p.d. si soy contravandista!!!pero no se lo digas a nadie :wink: