Sortida dia 23 de Novembre a Collioure.Llista per la sortida i dinar

PROU!!! s’han acabat les mariconades!!! :uglystupid2:

La ruta:

http://img370.imageshack.us/img370/9425/costogesho9.jpg

Hora de sortida 9:30 am h de MotoExpert Figueres

El pla es esmorzar a Port de la Selva fent St Pere de Rodes.Despres d’esmorzar LLançà,Portbou,Colliure,El Bolou,Arles sur tech i si tenim temps abans de dinar farem les quatre curves de Prats de Molló,que valen la pena :smiley: :smiley: :-D.Baixem a dinar a Tapis al restaurant Can Mach sobre les 2:00 o 2:30.Despres de dinar quatre curves més fins a Figueres

Qui no vulgui o pugui venir a dinar ,ens pot acompanyar a esmorzar i fins on vulgui :wink:

Us poso el post amb temps perque aneu fent la llista per la sortida i pel dinar, ja que he de reservar com a tard el dijous,que es quant quedarà definitivament la llista tancada

Doncs va , llista!!!

1- Drno(dinar)
2- Mandy (dinar) con monster o con el hierro ese que tambien tienes? :smiley:
3- AFONDU (dinar) vens sol o acompanyat,berru? ^-^
4- …

NOOOO!!! >:( :cry: CAGUNLOU!!! >:( >:( No recordava que el cap de setmana del 23 tinc un comiat de solter!! :cry: :cry:

Que us vagi molt bé companys!! Ja em sap greu no poder venir!

TIOOOOOOOOOOOOO!!! :-X Mira que deixar venir a rodar amb nosaltres per anar disfressat amb ves a saber que,pels baretos de ves a saber on… :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

Passa-ho bé tu també ,ens veiem a la propera :wink:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Jo vull veniiiiiiiiirrrrr

Però tinc obligacions mes importants ara per ara, però…


http://img371.imageshack.us/img371/5594/terminatoreg6.jpg

TORNARÉ

MUAHHUAHAHAHAHUUHAUHAAAAA!!! Et perdras l’estreno de la meva supermegahiperfantastica848 .I de una altre cosa que acabo de reservar a MotoExpert. La dona em farà viure a la caseta del gos ,aixo segur :buck2:

amplio la llista…

1- Drno(dinar)
2- Mandy (dinar) con monster o con el hierro ese que tambien tienes? :smiley:
3- AFONDU (dinar) vens sol o acompanyat,berru? ^-^
4- Dueducatisti-ell (dinar)
5- Dueducatisti-ella (dinar)
6- …

PD:Bernie t’estarem esperant pel teu retorn,que serà memorable :wink:

Un altre que m’acaba de trucar i diu que s’apunta :wink:

1- Drno(dinar)
2- Mandy (dinar) con monster o con el hierro ese que tambien tienes? :smiley:
3- AFONDU (dinar) vens sol o acompanyat,berru? ^-^
4- Dueducatisti-ell (dinar)
5- Dueducatisti-ella (dinar)
6- JavieR1 (dinar)
7- …

Va companys apuntaros, falta mucha gente para una salida tan guapa como esta!!! :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

Bernie por qué no nos acompañas aunque sea hasta el port de la selva??? :coolsmiley: :smiley:

Ja confirmaré si vinc sol o no a veure la dona que vol fer al final. En principi es valenta i em va dir que sí pro es una “dona” :smiley: (no us enfadeu les dones pro es que…) en fi ja corfirmaré.

SALUUUUUUT…!!!

Secundo la mocio!!! :smiley:

Ara que ja saps Bernie ,lo primer es lo primer.Fes el que haguis de fer company :wink:

De moment comteu amb mi i amb un meu company de girona, a dinar tots dos. Pot venir no?

I tant que si!!! :wink:

PD: Raul, podemos colgar la salida en el monster también, aunque creo que si han de estar a 9.30 a Figueres será demasiado bestia para ellos… :buck2: si ya lo es para mi y tengo 80 km menos… :uglystupid2:

1- Drno(dinar)
2- Mandy (dinar)
3- AFONDU (dinar)
4- Dueducatisti-ell (dinar)
5- Dueducatisti-ella (dinar)
6- JavieR1 (dinar)
7- Retro (dinar)
8- Amic retro (dinar)
9- …

Ok ,lo podemos colgar,lo unico que si que hay que ser puntuales :knuppel2: .Tampoco podemos salir mas tarde de las 9:30,si queremos estar en Tapis a las 2:00 para comer .Ya sabes que quanta mas gente mas lento se va … :buck2:

Apuntadme perracos je je, ja se q t’has comprat Raul, que berro q ets je je, et guardo el secret…

Continuem Llista >:D

1- Drno(dinar)
2- Mandy (dinar)
3- AFONDU (dinar)
4- Dueducatisti-ell (dinar)
5- Dueducatisti-ella (dinar)
6- JavieR1 (dinar)
7- Retro (dinar)
8- Amic retro (dinar)
9- Paquirrin
10- Juli ( a confirmar dimecres , tinc un compromis familiar , aviam si mel salto , je , je , je )
11- :stuck_out_tongue: ?

Continuem Llista >:D

1- Drno(dinar)
2- Mandy (dinar)
3- AFONDU (dinar)
4- Dueducatisti-ell (dinar)
5- Dueducatisti-ella (dinar)
6- JavieR1 (dinar)
7- Retro (dinar)
8- Amic retro (dinar)
9- Paquirrin
10- Juli ( a confirmar dimecres , tinc un compromis familiar , aviam si mel salto , je , je , je )
11- :stuck_out_tongue: ?
12- Tatat (dinar)

:wink: :wink: :wink:

Amb nosaltres també el tens un compromis familiar,la Famiglia!!! :wink:

Confiramat… :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

No puc venir…

Estic a andorrra… >:D com a comapensació us puc baixar uns neumatics (previo pago :angel:)

Espero Drno que la disfrutis molt…

M’argadaria venir per coneixer a tots els que no conec.

us ho compensaré

P.D.Algú vol alguna cosa de les muntanyes? >:D >:D >:D