Sortida "Espetec" diumenge 13

Aquest diumenge hem ve de gusts sortir amb moto. Una sortida sencilla, sense punts, ni coses complicades i bon ambient.
L’intenció es fer una mica de costa, ja que l’enterior fa molt ferd i amb plaques de gel ( fa dos diumenges vaig tenir un gran ensurt per una placa de gel i casi vaig a terra >:( ).
Fer un Tossa-Sant Feliu, Carretera de Mata, o alguna cosa similar i está a casa a dinar.

Si algú vol sortir, ja direu alguna cosa.

:wink:

Jo no tenia previst sortir, però clar…una proposta com aquesta i venint de tu :-* :-* :-*, no cal que et digui quina és la meva resposta no? :wink:

No puedo dividirme en 2!! :help: y este domingo es la salida de la Copa PAT :wall:
Pasarlo bien chicos, ir con cuidadito >:D
Nos vemos en la próxima :wink:

L’sss

Ostres! amb les ganes que tinc de donar una volta!!! SI puc canviar el pla de diumenge, us aviso i vinc!!

OK Sergi, ja saps on estem :wink:

On i a quina hora quedareu?

Pues ganas tengo y muchas, pero este domingo no me toca y ademas ahora mismo estoy sin sillín :coolsmiley:
Que disfruteis guarrooooossssss!!!
Ls

A veure l’Slump que diu, que és el “liante”

Alvarito, pero si tu ya estas acostumbrado a no llevar sillin en la bicicleta, búscate una excusa mejor :smiley:

Marc no me jodas!!! Me vas a comparar el palito de la bici con todo el chasis de mi hierraco??? Jajajaja

Este domingo tengo cumple pero a la próxima me apunto Slump viva la copa espetec!!!

Senyors, he estat mirant el temps per demà i pinta a pluja.

De moment la sortida queda posposada.

:cry:

Que no es ninguna copaaaa, es una salida dominguera :wink:

Jo dema curro la setmana que ve no se si estare ok, need corretges…per la meva nova matajapanhiroitokiller >:D >:D